Kaksosmies vei sydämeni

vieläkinrakkaudessa

Niin. Itse olen härkänainen ja kaksosmies vei sydämeni jo monta vuotta sitten. Sydän on miehellä, enkä voi koskaan antaa sitä kenellekkään muulle.
Ottaisipa mies minutkin sydämeni lisäksi...

6

2891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaan

      ...kävi mullekin mutta horoskoopit toisin päin :/

    • sydänsuruinen

      Hei,
      olen myös härkänainen. Rakastuin kaksosmieheen 25 v. sitten. Hän on taiteilija. Silloin en tiennyt hänen todellista luonnettaan. Nyt sain selville, että hän on naisten naurattaja, hyväksikäyttäjä, petturi, joka minkään värähtämättä kertoo elävänsä onnellisessa ja pitkässä äavioliitossa. Jotain siinä liitossa täytyy olla pielessä, koska harrastaa muita naisia.

      Tapasin tämän kaksosmiehen hiljattain. Sain nyt tietää, millaista elämää hän viettää. Ilta kanssani teki hänet onnelliseksi, mutta muuta hän ei halunnut. Vaihdoimme muutaman runon, mutta hänelle saa kirjoittaa vain "mukavia" asioita. En rakastunut onneksi uudestaan häneen, koska nyt sain selville hänen todellisen luonteensa.

      En enää koskaan halua olla tekemisissä kaksosmiehen kanssa, joka on taiteilija ammatiltaan. Haluan silti säilyttää kauniin muistot mielessäni.

    • härkä 28.04. - kaksonen 16.6.

      Muitakin kohtalontovereita siis löytyy. Ihmettelen härkänaisena itsekin, miksi näin pääsi käymään myös allekirjoittaneelle, joka on hyvinkin järkiperäisesti tunneasioita käsittelevä. Mutta ei voi mitään, kaksosmies vie jalat alta eikä siinä taida olla järjellä mitään sanomista. Taiteilija kaksosia hänkin ja taidan kyllä aavistella, että monen muunkin naisen mielestä tämä kaksosmies on varsin vastustamaton tapaus. on se kumma miten taitavalla kaksos-flirtillä sekoitetaan vakaankin härkänaisen pää.. Sydän tosiaan sykkiin kovasti sinne suunnalle, mutta tiedän jo valmiiksi ettei siitä koskaan mitään tule. Itse olen senverran turvallisuuden hakuinen ihminen, etten kestäisi täysin päinvastaista elämäntapaa.

    • sydämeni rakas

      Kaksosmies on vienyt minunkin sydämeni yli neljä vuotta sitten.. Olen Oinasnainen. Sydämeni on myöskin miehellä, enkä voi edes ajatella muita miehiä, vaikka emme ole vuoteen nähneetkään. Soitellaan ja viestitellään, ollaan rakastuneita, tai ainakin minä olen mielettömästi, sydämestäni. Mies on avoliitossa ja 7 lasta, ei sitä minulle alussa kerrottu, vaan muunneltua totuutta. Hän ns. iski minut, en olisi hätä varmaan huomioinutkaan, mutta enempi kun oltiin yhdessä, rakkaus tuli syväksi. Hän elää kaksoiselämää ja kuulemma on aina ollut toinen nainen ennen minuakin. En voi mitään, rakkauteni on niin syvällä sydämessäni, enkä saa sitä pois vaikka kuinka ajattelen että unohtaisin. Mutta kun hän laittaa viestin tai soittaa, olen aivan myyty.
      Itse olen vapaa nainen ja odotan aina vaan HÄNTÄ, RAKASTANI, vaikka tiedän etten todennäköisesti häntä saa koskaan. On surullista ja taas välillä ihanaa. Kakasosmies ainakin voi elää kahta ihan erinlaista elämää tolanteen mukaan, eikö ole ihmeellistä?

    • odottaminen

      Kypsymätön kaksosmies voi pitää surutta yllä montaakin suhdetta yhtäaikaa ja voin vakuuttaa, että turha kuvitella, että hän palaa takaisin, jos suhteesta jolloin "menetin sydämesi hänelle" on jo monta vuotta. Ei kannata haaskata elämäänsä yhden miehen vuoksi. Parhaiten voit saada kaksosmiehen takaisin, jos hän näkee sinut säteilevänä toisen miehen kainalossa ja liehumassa yöelämässä. Olen itse kaksonen ja sitä minkä olen taakseni jättänyt en haikaile takaisin.

      • kaksosnainen

        Totta tosiaan,meinasin minäkin kaksosnaisena menettää erään kaksosmiehen(taiteilija)takia mielenrauhani.Huippuhyvä naistenmies ja naisia on pilvin pimein,entisiä ja nykyisiä.Mutta kaksosmiestä et ikinä voi yksin omistaa,varsinkaan taiteilijaa.Tunne-elämässä täysiä huijareita tai sanotaan että tunnetta riittää monelle naiselle yhtäaikaa.Ihana ihminen kun sile päälle sattuu,mutta myöskin täysin kylmäkiskoinen egoisti.Luulen että narsisti.Kasvattava kokemus,elämänkumppaniksi ei mitään aineksia ainakaan minulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe