Missä vika, kun ko. kone ottaa käynnistettäessä ylikierroksia niin,ettei uskalla sitä sekunteja enempää käyttää. Viikko sitten (kuten myös neljä aijempaa vuotta) kone toimi moitteetta.
Olenko turhaan puhdistanut ja öljynnyt ilmansuotimen. Tarkastanut, että terät pyörivät, sekä polttanut puoli askia tupakkaa vikaa arvuutellessani. Löytyisikö täältä apua ongelmaani?
Caravan Pirkka ylikierroksilla
4
2332
Vastaukset
- kierrosrajoittimen
jousen kiinnitys .
- hajosikokone
Kiitos nopeasta vastauksesta. Ilmanputsarin alla on tosiaankin muutama jousi, jotka ovat nähdäkseni kuoleentuneita, mutta niiden toimintaperiaate ei minulle avautunut, koska mitään liikettä ei niissä / niihin liittyvissä osissa tapahdu pidettäessä "turva kaasuvipua" käynnistys ja ajo asennossa. Voisivatko siis kuitenkin olla syynä ongelmaan.
- hajosikokone
Nyt on nurtsi leikattu!
Kiitos vinkistäsi. Niinhän se vika löytyi. Kun irroitti ensin ilmanputsarin ja käynnisti koneen sai paremmin selvää kyseisten jousien toiminnasta.
- hajosikokone
Olin niin tohkeissani, etten tarkentanut kyseessä olevan siis RUOHONLEIKKURI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698