Rikosrekisteriote

harjoittttelija

Hei!
Minulle on jäänyt epäselväksi pitääkö lasten kanssa työskentelevien rikosrekisteriote tilata omalta poliisiasemalta vai oikeusrekisterikeskuksesta. Osaisiko joku kertoa vastauksen. Kuinka kauan sen saamisessa yleensä kestää?

7

4754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saapi
      • VIIKOSSA??

Mulla ehtii mennä paikka alta, jos menee kaksi viikkoa tähän!!

• toveri1
        VIIKOSSA?? kirjoitti:

Mulla ehtii mennä paikka alta, jos menee kaksi viikkoa tähän!!

moro

sama tilanne mulla, laitoin emailitse pyynnön ja tuli alle viikossa.

mulla tosin oli aikaa koko kesä käydä näyttämässä tuo rekkariote, mutta hoidin heti kesän alulla pois alta, niin voi keskittyä loppukesän olennaiseen ;-)

• on??

Muistaakseni useimmissa hakuilmoituksissa sanotaan, että hyväksytyltä vaaditaan rikostaustaselvitys. Eli tarvitseeko sitä heti ensi tapaamisella jo näyttää? Ei käsittääkseni.

• valittu

... mutta jos tulet valituksi tehtävään, valinta voidaan tehdä ehdollisena kunnes olet ko todistuksen työnantajan edustajalle näyttänyt.

voiko otteen tilata sähköpostilla? Itse en huomannut valmiissa lomakkeessa lähetysmahdollisuutta ja liitetiedostoja eivät hyväksy. En myös kyennyt/osannut edes tallentaa valmista lomaketta koneelleni jotta olisin sen siitä liitetiedostoksi liittänyt viestiini. eli onko ok jos laitta vain sähköpostitse tiedot itsestään ja työtehtävästä jota varten todistuksen tarvitsee? Kyselen näin vastaisuuden varalle.

• valittu
        valittu kirjoitti:

... mutta jos tulet valituksi tehtävään, valinta voidaan tehdä ehdollisena kunnes olet ko todistuksen työnantajan edustajalle näyttänyt.

voiko otteen tilata sähköpostilla? Itse en huomannut valmiissa lomakkeessa lähetysmahdollisuutta ja liitetiedostoja eivät hyväksy. En myös kyennyt/osannut edes tallentaa valmista lomaketta koneelleni jotta olisin sen siitä liitetiedostoksi liittänyt viestiini. eli onko ok jos laitta vain sähköpostitse tiedot itsestään ja työtehtävästä jota varten todistuksen tarvitsee? Kyselen näin vastaisuuden varalle.

faksasin tulostamani ja täyttämäni lomakkeen oikeusrekisterikeskukseen ja ote tuli parissa päivässä.

• toveri1
        valittu kirjoitti:

joo eli täältä ohjeet siihen emailitse tilaamiseen. faksitsekinhan se käy toki, jos sellaisen (vielä) omistaa.

http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/18232.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe