Mitenkä on vaikuttanut os x päivityksen julkaiseminen myytävien macien hintaan? Esim kannattaako ostaa kone nyt vai vasta leopardin tultua? Pysyykö hinta samana?
nouseeko hinnat kun leopard julkaistaan?
4
871
Vastaukset
- vaikuta..
hintaan, mutta ota huomioon, että Leopardiin päivittäminen sitten maksaa taas, eli jos ei hoppu ole, niin odottele rauhassa.
kyllä odotella kolme kuukautta. Neuvon, että ostaa saman tien. Yleensähän tietokoneelle olis jotain käyttöäkin.
- 1stMacFinn
Ei ainakaan edellisten julkaisujen yhteydessä koneiden hinnat ole nousseet. Eivät tosin laskeneetkaan, siis sen käyttisversion takia.
Jos tarvitset konetta nyt, osta se. Miten paljon kannattaa odottaa lokakuun loppuun? Leopardin hinta kun tulee olemaan 129 euroa, joten minä ainakin ostaisin nyt ja asentaisein Leon sitten lokakuun 24 päivä. - mies..
Eihän 129€ ole edes kallis? Jättää yhden illan baarireissut väliin, niin se on siinä :) Minä hullu kun menin vielä ja ostin täys paskan Vistan 316€ egen hintaan, onneks sain myytyä sen pois :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199