Kyllä huomas että oli omistaja ja järkkärit vaihtunu!!!Eka myydän 85€rannekkeen lisäks joutu ostaan leirintäalueelle 20€uron pakettiauto liput eikä päästy edes leirintäaluulle sisään sitten majotettiin johonkin ihmeen majoitus alueelle missä ei saanut edes grillata,en ihmettele jos joku on sit grillin laittanu telttaan!!!ja hiljaisuus tuli klo 23.00!meidät heitettiin pihalle sieltä yhen vaivasen kertäkäyttö grillin käytöstö ja siirettiin johonkin 5kilometrin päähän leirintäalueelle!Huh,huh.KYLLÄ OLI SIT VIIMENEN KERTA NOI FESTARIT!
Viimenen kerta RMJ:ssä
9
3227
Vastaukset
- oot vajaa
no miks sit pelle maksoit ja menit? ootko vajaa?
- jeiskuspeiskus
Rmj on ihan persiistä!
Ketjun aloittaja ihan oikeessa.
- persereikä festari teki its...
Ai leirintäalueella ei saa grillata?
- nomex5
Siis siellä makso jokaipaikkaan liput ja sitte teiden varsilla kyhnyttävät teinit jotka muka ohjas liikennettäoli ihan kun pilven reunalla! jokapaikasa oli se hemmetin teräsverkko aita ja veemäiset portsarit hihhulit! ei enää ikää jussina eikä muuteskaan kalajoelle:(
- jumppari
en tiedä missä ihmeessä olet majoittunut, mutta kappelinsalmella hiljaisuudesta kello 23 ei ollut tietoakaan... kuuden aikaan soi vielä popit täysillä.
- +++
Suosittelen Himosta, siellä toimi kaikki ja fiilis oli letkeän mukava. Ei mitkään teinifestarit vaan huomasin keski-iän olevan -30v. Vietin siellä juuri elämäni parhaan juhannuksen :0)
- Himostaja
Ei kiitos RMJ porukkaa himokselle. Muuten laskee se ikäraja sielläkin ja meininki muuttuu. Ollaan vaan ihan hiljaa eikä kerrota kenellekään miten hyvät festarit on himoksella. ;)
- jennifer86
Totta puhut. Mä olin ensimmäistä kertaa himoksella ja voin kans sanoa että oli elämäni paras juhannus =) Porukkaa ei ollu liian nuorta ja tilaa riitti, järkkärit tosi mukavia ja kokonaisuudessaan muutenki hyvin järjestetty.. Isona plussana himos-areena jossa pysty käydä bilettää kun tuli kylmä ulkona..Sielläki tosi hyvä tunnelma. Kiitos himos, ens vuonna uusiks, jää rmj kevyesti toiseksi! =)
- paras rmj hetkeen
Nettisivuilla oli tuosta autonmaksusta ollut ilmoitus pidemmän aikaa, joten se EI voinut tulla kenellekään yllätyksenä. 85e lipun maksaminen festareista on aina itsensä päätettävissä (itse maksoin 75e SK-kortilla).
Itse en käynyt kuin Otanlahden ja Kappelinsalmen leirintäalueilla, eikä niissä mitään hiljaisuuksia tunnettu, saati sitten grillikieltoja. Tiedä sitten, onko esim. jäähallin luona ollut moiset rajoitukset.
Ainakin oman kämppäni edustalla (200-300 metriä festarialueelta) porukkaa grillaili ja popitti musiikkia yötä päivää, eipä tuntunut naapureita haittaavaan, kertaakaan ei valituksia kuulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221