Japanilaisilla miehillä näyttää olevan aika pienet vehkeet.
http://galleries.payserve.com/1/30259/15340/images/16.jpg
Japanin sensuuri sääntöjen mukaanhan muuten saa näyttää ihan mitä tahansa, mutta miesten vehje pitää blurrata.
Japanilaiset miehet
8
5173
Vastaukset
- ...
Pitäisikö sinusta vetää tuon lausunnon perusteella yhtä tyhmiä johtopäätöksiä?
Sensuuri koskee myös naisen sukuelimiä. Että se siitä. - Näihän se menee
että Aasialaisilla on esim. Eurooppalaisia pienemmät vehkeet. Tuo kulli kuvassa on luokkaa 10-15cm. Itse olen pitkä mies ja 17cm kullini näyttää lähes yhtä pieneltä tässä kropassa.
- Normi Kullinen
Tuo kulli ei taatusti ole kuin korkeintaan 10 senttinen. Ei siis lähelläkään antamasi mittahaarukan ylärajaa eli 15 senttiä.
- kyllä noin
8 cm tiedän kun mulla on samanlainen
- Pekka S stadista
Ei mikään japski.
No tuota ei voi käyttää muuhun kuin kusemiseen.
Kunnot naurut sillä tietysti saa ja miksei aplooditkin jos kehtaa esittää "vaatimattomuutensa"...- totta!
Voiko ihan oikeesti olla noin pientä olemassa?!? Ihan varmasti joku feikki kuva!
- on pieni pimpsa
toisin kuin sinulla hehtaariperseellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083