Utelijas ihminen

ärsyttävä......

Noin kuukausi sitten piti käydä ihan oikean asianvuoksi erään vanhan tutun luona, hän on utelijas ihminen ja sen vuoksi en pahemmin häneen halua yhteyttä pitää.
Kun hänen luona kävin niin nyt juhannuksen aikaan kuulin kuinka hän meidän silloisen keskustelun oli vääntänyt aivan muuksi mitä silloin keskusteltiin, ja vieläpä kiusallisen vääristelevästi.
Se on kyllä kumma kun jotkut ihmiset ovat niin hirveen utelijaita ja varsinkin jos viime tapaamisesta on kulunut aikaa niin alkaa heti kauhea kuulustelu.
Itse en viitsi kenenkään asiosta udella, mitä ihminen ei kysymättä kerro niin en myös kysele, voihan sitä keskustella toisen kanssa muutenkin kuin jostain ihmisestä juoruten tai jotain koko ajan olla kyselemässä.
Ja vaikka joku jotain arkaluontoista asiaa kertoisikin niin en tajua,että miksi se pitäisi muunneltuna kertoo jollekkin kolmannelle.

11

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samma här

Minäkään en ole kiinnostunut ihmisten asioista. Kyllä jonkun verran seuraan pääministerin rakkausseikkailuja, sen myönnän. Mutta muuten en jaksa kiinnostua tavallisista ihmisten asioista. Enkä tiedä sukulaisten asioista mitään enkä niitä siten voi kertoillakaan, saati tuttavien.

Juoruämmät on ikäviä.

• juoruavat ihmiset ovat kamalia. Kyllä minä olen utelias tietämään mitä minun tutuilleni kuuluu ja olen aidosti kiinnostunut, en siis siksi että niitä juttuja pääsisin kertomaan eteen päin. Joskus kyllä harmittaa kun tapaan ihmisen joka tietää kaiken kaikista ja vieläpä paremmin kuin asianosaiset itse. Sellainen ihminen voi olla tuttavani, mutta ei ystäväni.

• tammikuun likka

"Mistä ihmeestä tuollainen on levinnyt, kun en ole kenellekään tuollatavalla sanonut. Sulle vaan kertonut tästä asiasta, mutta en tuolla tavalla. Ookkos sää tietonen tollasesta asiasta, kun se sano, et sä olisit niin puhunu".
      Kannattaa kysyä suoraan, itte tein niin ja puheet loppu. Olin tosi vihainen silloin ja puhuja pelästy ja sanoi, että hän "Luuli" minun tarkoittavam niin. Jolloin sanoin siihen, että sanoinko niin. Siihen loppu se juttu. Myös ystävyys.

• hyväkin puolensa

Voi käydä naapurissa kysymässä mitäs minulle tänään kuuluu..

• Suttura

hyvä puoli siinä on: jos haluaa äkkiä uutisen saada levitettyä, kerro se tuttavapiirisi pahimmalle juoruakalle. Nainenhan se yleensä on, valitettavasti.

• niitä....
        Suttura kirjoitti:

hyvä puoli siinä on: jos haluaa äkkiä uutisen saada levitettyä, kerro se tuttavapiirisi pahimmalle juoruakalle. Nainenhan se yleensä on, valitettavasti.

akkamaisia miehiäkin on, aivan samallatavalla kuin naisia.

• angi
        Suttura kirjoitti:

Kuule kyllä minulla on aivan varmalta taholta tieto että kaksi miestä juoruilevat kaikenmaailman asiat keskenään sitten he puhuvat kotonaan samat asiat ja muijankanssa keksivät lisää. Niin ja usein siinä seisoo pennut kuuntelemassa. Arvaappas mitä nuo lapsukaiset tekevät sen jälkeen? Ne menee juorutun ihmisen ovelle tai eteentielle ja heittelevät hiukan kiviä niiden typerysten autoon ja pihaan.

• angi kirjoitti:

Kuule kyllä minulla on aivan varmalta taholta tieto että kaksi miestä juoruilevat kaikenmaailman asiat keskenään sitten he puhuvat kotonaan samat asiat ja muijankanssa keksivät lisää. Niin ja usein siinä seisoo pennut kuuntelemassa. Arvaappas mitä nuo lapsukaiset tekevät sen jälkeen? Ne menee juorutun ihmisen ovelle tai eteentielle ja heittelevät hiukan kiviä niiden typerysten autoon ja pihaan.

lasten kuullen kaikkea kertoa.

Eräskin isäntä meni kyläilee Saastamoiselle pikkupoikansa kanssa, niin ensimmäiseksi poika kysyi isältään sisälle päästyään, että onks tää se yksinkertainen Saastamoinen:))

• minäkään

ainakaan lasteni asioista puhua kenellekään. Omistanikin puhun vain sellaiset jutut, jotka voisin vaikka mennä torille yleisesti huutamaan. Jos haluaa pitää asiansa oman tietonaan, niin ei niitä kannata levitellä. Eikä varsinkaan niille, jotka niitä vasiten kysyvät.

• Yks utelias

Mitäs teet,onko sulla lapsia ja pään särkyy niistä.
      Millanen ukko sinulla on,pitkä ja komee vai lyhyt ruma luikku.
      Millasii korviksia sinä käytät ja hajuvettä.Tupeeraatko sinä ja tupeeraako tätisi.

Jos vastaat niin teen viisi lisäkysymystä jokaista vastausta kohti.

Kannattaa harkita vakavasti:)

• mummi 57

Toisaalata on mukavaakin kuulla mitä naapurit keksivät kaikesta, kun et kunnolla anna täysiä vastauksia, etkä suostu kertomaan yksityistä elämääsi tarkalleen. On hupaisaakin kuulla joskus mitä kaikkea sinun kuvitellaan tekevän, ammatista lähtien... Jos tietää toisen heti levittelevän asioita eteenpäin, on syytä olla todella varovainen vastatessaan hänen kysymyksiinsä, varsinkin jos ei halua niitä yleiseen "jakeluun".
      Ympäripyöreät vastaukset on parhaimpia, mutta ei passaa ottaa liikaa itseensä joidenkin sepustuksista, onpahahan heillä edes jotain elämässään, kun oma elämä on liian tyhjää.
      Ne jotka todella tuntevat sinut, tietävät kyllä mikä on totuus, joten muullahan ei ole väliä, vai kuinka ?
      Antaa muiden höpistä lämpimikseen mitä kulloinkin keksivät, onhan heilläkin jotain elämässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2691
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      276
      1539
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1301
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      385
      1246
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      889
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe