Veneessäni on Garminin kaiku:Fishfinder160 Blue.Muuten siinä kaikki toiminnot ovat ok,paitsi meriveden lämpötilan väittää olevan yli 50c.Mahtaisko joku tietää onko sille jotain tehtävissä?
Kaiku ongelma.
3
550
Vastaukset
- Alustelija
Oletko tarkistanut laitteen asetukset? Garmin osaa näyttää veden lämpötilan sekä Celsius että Fahrenheit -yksiköissä. Esim. 55F vastaa 13C.
Olen huomannut laitteiden asetusten joskus muuttuvat itsekseen. Varsinkin, kun mukana on nuoria ihmisiä :)
Voi toki myös olla että laitteeseen tai anturiin on tullut vikaa, mikä olisi valitettavaa. - Juige
Oletko kalibroinut sen lämpötilan näytön? Jos et, niin se voi aluksi näyttää ihan mitä vaan. Kalibroinnin luulisi auttavan, ohjeet pitäisi löytyä ohjekirjasta.
- elää niin
viimmein v-kin näkee. Tapasivat vanhat ukot sanoa ennen. Vanha olen itsekin, koko työikäni m. elektronisten lämpömittareiden kanssa pelannut. Mutta ikinä en tähän mennessä ole kuullut, että tehdasvalmisteinen elektroninen lämpömittari noin yhden asteen mittaustarkkuudella pitäisi kalibroida. Kalibroinnilla ymmärrän, että veden lämpötila mitataan muilla keinoin ja sitten säädetään mittarin näyttö tämän mukaiseksi.
Tuli joskus 70-luvulla rakenneltua mittari Yleiselektroniikan rakennussarjasta. Ja se piti kalibroida, ensin jääkalikkavedessä ja sitten kiehuvassa vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490