olis kiinnostusta vedellä rengasta veneellä !
Mistä moisia renkaita mahtaa saada? ja mikä mahtaa olla tuo hintapolitiikka moisilla?
Viisaammat vois neuoa mitä tulee muistaa veneen kuskin tuollaista vedettäessä? ja muuta olen naista.. esim. narun pituuden yms.
veto paattina on 1.5t painava paatti joka varmaan ottaa sen renkaan kanssa 45 solmun nopeuden! mutta onko järkeä moisilla vauhdeilla leikitellä?
VETOrengas
6
8300
Vastaukset
- huvittaa
mitä järkeä moisessa hommassa on? pennutko inne laitat? Muista miten kävi mr Jussilalle samassa hommassa?
- samvirta
Mr Jussila oli kylläkin veneessä rengasta vedettäessä, ja kuoli uimassa ollessaan.
- Selvälukija
Kysymyksestäsi voi vetää erinäisiä johtopäätöksiä. Tärkein niistä on se, että haluan itse olla mahdollisimman kaukana niiltä vesiltä, missä veneilyäsi harrastat.
- pysy rannalla
Rengashomma on helvetin vaarallista. Vene pysähtyy mutta rengas törmää veneeseen.
Rengas on kurveissa ohjauskyvytön ja saa venettä paljon suuremman nopeuden. Esim. merimerkkiin törmätessä vahingot ovat vakavia.
Viime kesänä näin kun perhe laittoi n. nelivuotiaan renkaaseen ja läksivät sitä vetämään 60 hv. koneella. Kukaan, äitikään, ei näyttänyt seuraavan hinattavaa. Onneksi poliisit olivat pysäyttäneet ne muutaman kilometrin päähän. Tuohan oli lapsen murhayritys.
Parempi olis kun lasket sillä renkaallas vaikka mäkeä talvisin. Ole kuitenkin yksin kyydissä ja katso että mäki on tarpeeksi iso ja männyt vahvoja.- Vetorengas
Itse olen kanssa etsimässä moista juhannukseksi.
Varmaan riittää 20m naru, ja hiljallee kun pysähtyy, tuskin törmää veneeseen. Sopiva nopeus varmaan olisi jotain 10 - 20 km/h. Eikun hankkimaan ja nämä varoittelijat tuskin vehkeitä omistavat millä moista hauskaa voi tehdä. - vesi-esi-leikki
Vetorengas kirjoitti:
Itse olen kanssa etsimässä moista juhannukseksi.
Varmaan riittää 20m naru, ja hiljallee kun pysähtyy, tuskin törmää veneeseen. Sopiva nopeus varmaan olisi jotain 10 - 20 km/h. Eikun hankkimaan ja nämä varoittelijat tuskin vehkeitä omistavat millä moista hauskaa voi tehdä.näin juuri.
on tullut leikittyä veneen perässä jos minkälaisilla vetoleluilla. eikä kertaakaan ole mitään sattunut. 25m naru riittää, kurveissa muuten rengas esim painaa aivan liian kovaa, kun haluaa pitää paatin plaanissa. ei siksakkia, ei väylillä ja turvamatka kaikkeen kiinteeseen 100m niin varmasti pärjää.
ja se paatti kyllä liukuu tasan tarkkaa kauemmas kuin rengas. Vauhti pois, naru löysäksi ja renkaan etuosa haukkaa vettä liun sijasta. Ei pelkoa. Laiturit, merkit ja muut veneet, niitä varokaa!
järkipäässä turvallista leikkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791