Pliis vastatkaa tähän!!!

-epävarma-

Sattuuks eka kerta muka oikeesti niin paljon ku sen väitetää sattuvan?? Mä oon 13 ja mul ois ollu ihan sairaasti mahiksii naida jonku kaa mut en oo uskaltanu ku mua pelottaa se et se sattuu...

31

8632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      No siis tollasen pikkupennun ei todellakaan tarvi harrastaa viel seksii...Todella huvitavaa jo aatella xD...Annan mun kaikki kestää!!!!

      • MÄ!

        Musta 13 vuotias ei oo pikku kakara.Se on sitä paitsi jokaisen oma asia milloin sen tekee.Musta neitsyyden voi menettää kun siltä tuntuu.


      • Dadri

        ihminen on sen ikäinen ku tuntee olevansa...
        pitäs sun se jo tietää jos luulet olevas jotenki kypsempi...noitten juttujen perusteella kyllä...!!!!!


    • kahesti saanu

      Ei se ainakaan mulla sattunu,tyttö vähän valitti alla.

    • mä vaan

      hommahan on se, että se riippuu täysin ihmisestä, sattuuko se... Eli jos ei oo terkkari tai äiti vielä kertonut, niin sehän on se kalvosysteemi joka joko on jo revennyt tai repeää sen sisään ahtamisen aikana... eli jokotai. Ja muuten, niitä mahdollisuuksia nussia on varsinkin akkana aina tarjolla, eli ei nyt kuitenkaan kannattais noin pienenä tyttönä pillua kenellekään antaa vaan sen takia et ois mahdollisuus...

      • Jéanie

        Mä oon 14 vuotias tyttö ja on mullekkin monet jätkät ehdotellu.. mut meiän ikäset jätkät haluu vaan ja ainoastaan sitä pillua! sanon niille aina et menee kotiinsa kasvamaan. ehkä sit vanhempana vasta.. eiks vaa?


      • -epävarma-
        Jéanie kirjoitti:

        Mä oon 14 vuotias tyttö ja on mullekkin monet jätkät ehdotellu.. mut meiän ikäset jätkät haluu vaan ja ainoastaan sitä pillua! sanon niille aina et menee kotiinsa kasvamaan. ehkä sit vanhempana vasta.. eiks vaa?

        Oikeestaa mulle ei oo koskaa ehdotellu kukaa mun oman ikänen, ne on aina ollu jotain 17-25v jotka mulle on ehdotellu. Ne kyl varmaa ehdottelee vaa kireen pillun takii... Mut sellasii ne kaikki varmaa on... :(


      • monia kertoja saanut ;)
        -epävarma- kirjoitti:

        Oikeestaa mulle ei oo koskaa ehdotellu kukaa mun oman ikänen, ne on aina ollu jotain 17-25v jotka mulle on ehdotellu. Ne kyl varmaa ehdottelee vaa kireen pillun takii... Mut sellasii ne kaikki varmaa on... :(

        hyvä ikä alottaa sekstailu =) anna palaa.. mut ei kannata alkaa nysvää jonku 13v jätkän kans.. sil ei välttämät pelit ja vehkeet viel toimi ;)


      • poikkeus
        -epävarma- kirjoitti:

        Oikeestaa mulle ei oo koskaa ehdotellu kukaa mun oman ikänen, ne on aina ollu jotain 17-25v jotka mulle on ehdotellu. Ne kyl varmaa ehdottelee vaa kireen pillun takii... Mut sellasii ne kaikki varmaa on... :(

        Esim minä olen tosi hellävarainen ja en ikinä ajattele suhteessa seksiä etusijalla.
        Mun mielestä toisen ihmisen rakastaminen on PALJON tärkeämpää kuin pillun saanti.

        Ite olen vasta 15 enkä ole saanut, mutta mahdollisuuksia on ollut ainakin kaksi.
        Enkä edes luule että vielä haluan saada.
        Se tulee harkintaan, vain kun olen varma että se tyttö on just se jonka kanssaa voi jakaa hellyyttä ja olla yhdessä pitkään, miks ei jopa koko elämän.


      • Veijari
        poikkeus kirjoitti:

        Esim minä olen tosi hellävarainen ja en ikinä ajattele suhteessa seksiä etusijalla.
        Mun mielestä toisen ihmisen rakastaminen on PALJON tärkeämpää kuin pillun saanti.

        Ite olen vasta 15 enkä ole saanut, mutta mahdollisuuksia on ollut ainakin kaksi.
        Enkä edes luule että vielä haluan saada.
        Se tulee harkintaan, vain kun olen varma että se tyttö on just se jonka kanssaa voi jakaa hellyyttä ja olla yhdessä pitkään, miks ei jopa koko elämän.

        sä vaan sanot noin saadaksesi pillua! :)


      • poikkeus.
        Veijari kirjoitti:

        sä vaan sanot noin saadaksesi pillua! :)

        Luule mitä haluat.
        Mulla ei noin alhaisia haluja saada pelkkää pillua ole.


      • monia kertoja saanut ;)
        poikkeus. kirjoitti:

        Luule mitä haluat.
        Mulla ei noin alhaisia haluja saada pelkkää pillua ole.

        nooh.. kuhan venailet muutamia vuosia sitä oikeeta ni alkaa kuule kelpaamaan jo vähä pliisumpiki vaihtoehto ;) ;) ei kannata asettaa kriteereitä tollaseen asiaan, kun ei tiedä siitä vielä mitään.


      • poikkeus
        monia kertoja saanut ;) kirjoitti:

        nooh.. kuhan venailet muutamia vuosia sitä oikeeta ni alkaa kuule kelpaamaan jo vähä pliisumpiki vaihtoehto ;) ;) ei kannata asettaa kriteereitä tollaseen asiaan, kun ei tiedä siitä vielä mitään.

        Kyllä minä tiedän millainen ihminen olen.
        Ja tiedän mitkä ovat ne asiat tytöissä joita arvostan.


      • monia kertoja saanut ;)
        poikkeus kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän millainen ihminen olen.
        Ja tiedän mitkä ovat ne asiat tytöissä joita arvostan.

        Tottakai, en sitä nyt epäilekkään... meinasinkin lähinnä, että ajan myötä myös omat ajatuksesi asioista muuttuu, niin myös tytöistä/naisista :)


      • minä...se sama.
        monia kertoja saanut ;) kirjoitti:

        Tottakai, en sitä nyt epäilekkään... meinasinkin lähinnä, että ajan myötä myös omat ajatuksesi asioista muuttuu, niin myös tytöistä/naisista :)

        Niin se muuttuukin, mutta ei musta tule sitten kuitnkaan sellaista joka ajattelisi enemmän seksiä suhteessa kuin mitä tekisin nyt.


    • Anne

      Mee hoitolaan kasvamaan isoksi

      • minä tässä hei.

        Ei sitä hoitolaan tarvi mennä kasvaakseen isoks.
        kOTONANSAKKIN VOI KASVAA IHAN YHTÄLAILLA...


    • Varma

      Ei pysty viikkoon istumaan yhtään.

      • JUST JOO

        Olipa hauska kummitustarina.
        Älä pelottele tyttöä turhaan.

        En kuitenkaan yllytä häntä tekemään mitään, mutta jos tekee niin se on sitten hänen asiansa.
        Toivon hartaasti että hän muistaa ehkäisyn.


    • STFW

      Voitaisiinko aiheesta keskustella oikeilla palstoilla?

    • sari

      taas joku vitun pervo provo linjóilla.. mee vaikka mummolaan.

    • Haloo

      Jos pelkäät sen sattuvan niin odota muutama vuosi, aivan takuuvarmasti sattuu vähemmän KUN OLET OIKEASTI SIIHEN VALMIS!!!
      KAKARAT ELÄKÄÄ LAPSUUTENNE ENSIN!!!!!!!

    • cara

      mua se sattu ihan hirveesti...käveleminenki sattu iha hirveesti...se kesti ehkä puoltoista viikkoa.Ei ollu mikää hyvä kokemus.Mun mielestä sun on liian varhasta alkaa sextaa.

    • kuuprinsessa

      mä olin sun ikänen ku menetin neitsyyteni ja mua ei pahemmin sattuni...totta kai se alussa mut ei si muute!
      mut mä sanon sulle että älä anna sitä kelle tahansa koska sä et pysty menettää neitsyyttäs ku kerran mut aina sen jälkeen sä pystyt naimaa vaik kui paljo!
      mä menetin neitsyyteni sille kelle halusinki ja en oo katunu sitä kertaakaan!olin ollu sen kans ennen sitä 2½ vuotta ja mä rakastin sitä!
      et mieti ennekö annat ekaa kertaa!

    • aikuinen

      jos minun sanoillani on mitään painoa niin neuvon kyllä odottamaan. Ikävä sanoa näin mutta olethan vielä ihan lapsi.

      Sattumisesta sen verran että se riippuu monista asioista, partnerista, tavasta, siitä miltä asia SINUSTA tuntuu. Ja tee se todellakin sellaisen ihmisen kanssa johon luotat. Ja muista aina ehkäisy, se ei ole vain miesten asia muistaa, vaan myös naisten!

    • hoplaa

      no kuuleppas,se ei kaikilla satu. Mut muhun koski ekan kerran mut on monia joihin se ei satu.
      Mut toinen asia,sie oot ihan liian nuori et eiköhän tuo tulis myöhempäänkin mahiksia.
      Älä stressaa,ja anna kaiken tapahtuu omalla ajallasa.

    • ¤eve¤

      siis sulle -epävarma-, olet aivan liian nuori edes ajattelemaan seksiä..nauti elämästäs ilman mies ongelmia kun vielä voit..mä olen 16 ja neitsyt ja seurustelen onnellisesti erään pojan kanssa.. yritimme edellisen poikaystäväni kanssa yhdyntää mutta se ei tuntunut oikealta joten se jäi pelkäksi yritykseksi..sitäpäisti tämä poika nuolasi pari kertaa vakoa ja väitti et mä olin jo märkä ja rupes tunkee itteesä mun sisälle.. voit arvata et se sattu ku ei ollu edes kiihottunu jne. tää jätkä ei edes koskenu ikinä mun rintoihin et sellasta.. nyt mä olen onnellinen mun nykysen jätkän kanssa ja silläkään ei ole mikään kiire seksiin ja luulen että tää saa olla se mun eka...
      ps.sulla ei ole mikään kiire..

    • -joku-

      nii mis asut -epävarma- oon kans 13 ja ois eka kerta edes ja oon muute poika voitais koittaa..

      • -epävarma-

        Ei kyl oikeestaa...


      • MÄ!
        -epävarma- kirjoitti:

        Ei kyl oikeestaa...

        ...viesti Mä VS. Paskat! .


    • sen määrittää?

      Heippa epävarma! Itse olin sinun ikäisesi kun aloitin seksisuhteen poikaystäväni kanssa. Olemme edelleen 12 vuoden jälkeen yhdessä. Tämä ei tarkoita sitä, että heti pitäisi löytyä se oikea,mutta yhdyn kuuprinsessan sanoihin siinä kohtaa, että ajattelutapasi ei ole nyt ihan oikea. Olipa sitä minkä ikäinen vain, seksiä ei kannata aloittaa yhdenillanjutuista tai siksi että on mahiksii naida, kuten asian ilmaisit. Silloin kun seurustelee ja on rakastunut, ei se edes satu niin paljon. Vaikka sitten ennemmin tai myöhemmin suhde kariutuisikin, ei ainakaan seksistä jää paha maku suuhun. Toinen hyvä vinkki siihen milloin tietää olevansa valmis, on se, että itseasiassa se ei edes mietitytä enää, vaan tuntuu vain odotuksen tunteena vatsassa. Seksin harrastamisen voi aloittaa mielestäni silloin kun on siihen valmis, ei silloin kun se on sosiaalisesti hyväksyttävää tai kuuluu asiaan. Kaikkea hyvää ja toivottavasti löydät sen oikean kumppanin seksin aloittamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe