vastatkaa hyvät kansalaiset! oletteko laittaneet
talvi renkaat alle! ja kertokaa mitkä ja onko ne
mielestänne hyvät pieni perustelu!
KIITOS!!!!
onko nastat vaihdettu alle?
7
425
Vastaukset
- lennu
vanhat hakkapeliitat,vielä pintaa
jäljellä..nastoja jokunen
ei oo hyvät mutta menee vielä tän talven - Rinkulat
Siis nastoja. Kitkat on kyllä, Nokian Q:t.
Michelinit olisin laittanu mutta olis menny
tilaushommiks ja gummit piti saada alle 4t
varotus ajalla.
Nokian NRW:t olis varmaan ollu paremmat näin
etelässä mutta katellaan nyt miten noi toimii.
Ainakaan testeissä kuvailtua kuivalla/märällä
asvaltilla huonoa suuntavakautta ei ole
esiintynyt. Varmaan kannattas käydä niiden
testajien tarkistuttaan Saabin ja Vectrakose oli
ohjaus huollossa. Tai saattaa olla että se 1cm
renkaan leveydessä vaikuttaa noin radikaalisti??? - Virsu
Talvirenkaat ovat vain talvirenkaat.
Joihinkin malleihin on ympätty nastoja ja
joihinkin ei.
Tässä(kin) keskustelussa menee jauhot ja vellit
ihan kokonaan sekaisin.
TALVIRENKAILLA SAA AJELLA YMPÄRI VUODEN,
mutta jos on nastoja niin sitten ei saa, paitsi
lain sallimina aikoina. - mb
ollut jo lokakuun loppulta alkaen. pohjoisessa
ollut talvi jo pitkään- Talvi fani
Älkää olko huolissanne talvesta - niin se on
ollut Siperiassakin - Alaskasta ja Kanadasta
puhumattakaan.
Ei vielä. Oikeastaan olin 14v kun kysyit tota :)
Mutta reilu pari viikkoa ja nastat alle ettei tule sakkoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482