millasia on kalat miehet/pojat? tunteellisia ovat :D se on ainakin huomattu.. mites tulee leijonan kanssa toimeen? mulla on ainakin menny kalat kaverin (siis miespuolisen) kanssa tosi hyvin :> aina vaan sellanen tunne että kaikkea ei sanota suoraan vaan ite pitää loput päätellä :D sitä on vaikeeta käsittää koska itse on tottunu kaiken suoraan sanomaan ja näin myös parisen kertaa tullu loukattua kyseistä kala pojua.. :P miten kalat osoittaa kiinnostuksen? mikä saa kalat kiinnostumaan? miten kiinnostuksen saa pidettyä yllä? kala miehet/naiset jos tiedätte niin vastailkaa :)
MILLAISIA ON KALAT MIEHET?
9
3252
Vastaukset
- lukisit
aiemmat keskustelut tästä samasta aiheesta.
Kuka jaksaa aina vastata samaan kysymykseen.. ei kukaan!- ellu.62
kALAMIEHISTÄ SANOISIN ET PALJON MELUA TYHJÄSTÄ.NIIN OVAT ITEÄNSÄ TÄYNNÄ ETTÄ..
- Riksu
ellu.62 kirjoitti:
Olet todella täysin 100%:sti oikeassa.
- mutta asiaa!!
Riksu kirjoitti:
Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.
Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla! - mitä mitä
ellu.62 kirjoitti:
Sinua taitaa vituttaa se, että aina saat vaan pakit kalamiehiltä ja ehkä muiltakin miehiltä. Et itse taida olla mikään missi vaikka niin luuletkin. XD
- olet sinä
Riksu kirjoitti:
Yrität nimettömän vahvistaa oman kirjoituksesi? Kuinka säälittävää. Taidat olla varsinainen luuseri buauegegegheheheh XD
- jaahas.........
mutta asiaa!! kirjoitti:
Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.
Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla!Noinko kovasti suututtaa jos kalat ovat älykkäämpiä kuin sinä? Koetahan hyväksyä tosiasiat itsestäsi. Ehkä sinullekkin vielä joskus kehittyy hyvä itsetunto.
- SE KALAMIEHISTÄ
ellu.62 kirjoitti:
VIINAPULLO JA VIINA............
JATKUVAA....
- jallu-alle30
Itse olen kalamies.
Oma vaimo ainakin kehuu maailman ihanimmaks mieheks 6 päivää viikossa ja sit se 1 päivä onkin kaikkea muuta...Eli sekin on vain niin ettei teistä naisista ota kukaan mitään selkoa... Kaikki ei voi aina miellyttää horoskoopista riippumatta...
Mutta ihania te olette kaikki silti...
Railakasta kesän jatkoa...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306120Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183232Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1611156- 1301021
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 38895
- 145830