MILLAISIA ON KALAT MIEHET?

LeonGirl

millasia on kalat miehet/pojat? tunteellisia ovat :D se on ainakin huomattu.. mites tulee leijonan kanssa toimeen? mulla on ainakin menny kalat kaverin (siis miespuolisen) kanssa tosi hyvin :> aina vaan sellanen tunne että kaikkea ei sanota suoraan vaan ite pitää loput päätellä :D sitä on vaikeeta käsittää koska itse on tottunu kaiken suoraan sanomaan ja näin myös parisen kertaa tullu loukattua kyseistä kala pojua.. :P miten kalat osoittaa kiinnostuksen? mikä saa kalat kiinnostumaan? miten kiinnostuksen saa pidettyä yllä? kala miehet/naiset jos tiedätte niin vastailkaa :)

9

3270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukisit

aiemmat keskustelut tästä samasta aiheesta.
      Kuka jaksaa aina vastata samaan kysymykseen.. ei kukaan!

• ellu.62

kALAMIEHISTÄ SANOISIN ET PALJON MELUA TYHJÄSTÄ.NIIN OVAT ITEÄNSÄ TÄYNNÄ ETTÄ..

• Riksu
        ellu.62 kirjoitti:

Olet todella täysin 100%:sti oikeassa.

• mutta asiaa!!
        Riksu kirjoitti:

Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.

Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla!

• mitä mitä
        ellu.62 kirjoitti:

Sinua taitaa vituttaa se, että aina saat vaan pakit kalamiehiltä ja ehkä muiltakin miehiltä. Et itse taida olla mikään missi vaikka niin luuletkin. XD

• olet sinä
        Riksu kirjoitti:

Yrität nimettömän vahvistaa oman kirjoituksesi? Kuinka säälittävää. Taidat olla varsinainen luuseri buauegegegheheheh XD

• jaahas.........
        mutta asiaa!! kirjoitti:

Kalamies itse on olevinaan se maailman täydellisin fiksuin ja viisain, muut ovat vain niitä tyhmiä ääliöitä.

Parhaimmillaan kala on paneerattuna pannulla!

Noinko kovasti suututtaa jos kalat ovat älykkäämpiä kuin sinä? Koetahan hyväksyä tosiasiat itsestäsi. Ehkä sinullekkin vielä joskus kehittyy hyvä itsetunto.

• SE KALAMIEHISTÄ
        ellu.62 kirjoitti:

VIINAPULLO JA VIINA............
        JATKUVAA....

• jallu-alle30

Itse olen kalamies.

Oma vaimo ainakin kehuu maailman ihanimmaks mieheks 6 päivää viikossa ja sit se 1 päivä onkin kaikkea muuta...Eli sekin on vain niin ettei teistä naisista ota kukaan mitään selkoa... Kaikki ei voi aina miellyttää horoskoopista riippumatta...

Mutta ihania te olette kaikki silti...

Railakasta kesän jatkoa...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe