Hän on kaksonen (nouseva skorpioni) ja minä skorpioni (nouseva kaksonen).
Tuleekohan onnistumaan??
kaksonen-mies&skorppari-nainen
8
1929
Vastaukset
- kaksosmiehestä
jos vaan voit, kovia valehtelemaan ja naivat kaikkea mikä liikkuu ja antaa, lapsia ei tällaisen miehen kanssa kannatte hankkia, ei välitä lapsistaan tuon taivaallista ja ryyppää kaiket viikonloput, kun tulee vanhemmaksi niin erakoituu ja tuntuu että ikkunatkin täytys tervata ettei vaan kukaan näe,
- heikkikeikki
en tiedä tuon taivaallista horoskoopeista, mutta kaksonen olen ja voin kertoa; minä en valehtele. olen 100% oman kultani mies, enkä nai ketään muuta kuin omaa kultaani. lapsia odotan saavani todella kovasti, ja tiedän rakastavani tulevia lapsiani enemmän kuin mitään muuta. juon enkä polta. vanhana olosta en osaa sanoa, mutta epäilyttää tuo erakko väitöskin. niin että ei meistä välttämättä kannata niin kaukana pysyä, paitsi varatuista. ja kultani on skorpiooni. eipä muuta no hei!
- heikkikeikki
heikkikeikki kirjoitti:
en tiedä tuon taivaallista horoskoopeista, mutta kaksonen olen ja voin kertoa; minä en valehtele. olen 100% oman kultani mies, enkä nai ketään muuta kuin omaa kultaani. lapsia odotan saavani todella kovasti, ja tiedän rakastavani tulevia lapsiani enemmän kuin mitään muuta. juon enkä polta. vanhana olosta en osaa sanoa, mutta epäilyttää tuo erakko väitöskin. niin että ei meistä välttämättä kannata niin kaukana pysyä, paitsi varatuista. ja kultani on skorpiooni. eipä muuta no hei!
juon- vähemmän kuin kultani, enkä polta.
- heh
Heh heh! Puhutko sä itestäs? Siis ootko sä tollanen mies vai ootko nainen joka pitää kaksosmiestä tollasena? Vaikka kyllähän toi voi pitää paikkansa.
- on kuule
20 vuoden kokemus tällaisesta siasta.
- heh
Ok. Uskon, uskon jos sulla noin pitkä kokemus.
- jyrkkä....???
on kuule kirjoitti:
20 vuoden kokemus tällaisesta siasta.
On siinä kaksosmiehessä hyvääkin.
vaikka totta tuo kaikki mitä kirjoitit. kaksonen on valehteleva sika ja todellakin nai kaikkea mikä liikkuu ja antaa.
Mutta kyllä kaksonen rakastaa lapsiaan...
Ja näissä miehissä on vaan niin rankasti vetovoimaa!!!!
Vaikka yhdyn siinä sinun mielipiteeseesi että kaksosmieheistä kaikkien järkevien ihmisten kannattaa pysyä todellakin kaukana.
- ei toiminut
Olen kaksosnainen ja seurustelin skorpionimiehen kanssa. Alkuun oli ihanaa, mutta suhde loppui omaan mahdottomuuteensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136