Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Iso terska tekee hyvää!

Posliinipilluinen nautiskelija

Ai että kun iso terska hennossa varressa tuntuu hyvältä, on kuin tikkunekkua imeskelisi! Semmonen rinkula vielä terskan juuren kolossa parantaa asiaa.
Pituutta kun on sen verran, että terska jää näkyviin kädellä puristaessa riittää ainakin mulle hyvin.

46

13044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on!

      ja vasta nyt huomasin, mutta kun sellaisen päälle istuu niin se hieroo g-pistettä aivan hirveesti. onkohan se niin että kun kalu sopii ja tuntuu hyvälle se heppu pitää sitten ottaa, kun kaikki muukin täsmää?

      • jättikalu

        moi.vaan mua tosiaan haluttaa kovasti antaa sulle oikeasti kun mulla on 28cm pitkä kulli haluan esitellä oikeasti puhelimessa kuinka setoimii laitan numeroni että saat 0408536125 kunnella kun se paisuu ja sperma lentää


      • Ookkos huomannut
        jättikalu kirjoitti:

        moi.vaan mua tosiaan haluttaa kovasti antaa sulle oikeasti kun mulla on 28cm pitkä kulli haluan esitellä oikeasti puhelimessa kuinka setoimii laitan numeroni että saat 0408536125 kunnella kun se paisuu ja sperma lentää

        Kikkelin pituutta ei mitata polvilumpiosta, mittaappa uudestaan!


      • Anonyymi
        jättikalu kirjoitti:

        moi.vaan mua tosiaan haluttaa kovasti antaa sulle oikeasti kun mulla on 28cm pitkä kulli haluan esitellä oikeasti puhelimessa kuinka setoimii laitan numeroni että saat 0408536125 kunnella kun se paisuu ja sperma lentää

        Onko vielä voimassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä voimassa

        tääl on ainaki t 19/15 jättikalu


    • Terskan pauloissa

      Mistäpä niitä herkkutatteja löytäis, ai jestas kun himottaa saada sellaista.

      • Myös sinulle

        Jos olet Paula etkä Pekka.
        Ja tietty jonkun näköinen.


      • antaisin 25
        Myös sinulle kirjoitti:

        Jos olet Paula etkä Pekka.
        Ja tietty jonkun näköinen.

        Minä antaisin mieluusti terskani käyttöösi, jos vain halua on. Ja komeutta piisaa..


      • Annappa sitten
        antaisin 25 kirjoitti:

        Minä antaisin mieluusti terskani käyttöösi, jos vain halua on. Ja komeutta piisaa..

        Otan mielelläni vastaan, ellet asu jossain tuhannen kilsan päässä. !!!!!!!!


      • vastausta
        Annappa sitten kirjoitti:

        Otan mielelläni vastaan, ellet asu jossain tuhannen kilsan päässä. !!!!!!!!

        Kun laitoin...et vastaanotetaan, ellet asu tuhannen kilsan päässä.
        Edelleen samoilla ajatuksilla, joten.....


    • Pipene

      Miehelläni on iso terska ja hän alkoi vaivihkaa käyttämään niitä nystyräholkkeja. Niihin kun tottuu, niin ei ilman tunnu likikään yhtä hyvältä. On semmoinen jurmuinen kulli hurjan näköinen, mutta ah niin ihanan tuntuinen.

    • honeye

      Isoterskaiset vehkeet on oikeita orgasmiautomaatteja naiselle. Yhden kerran olen sellaista päässyt kokeileen ja vieläkin kihelmöi pelkästä ajatuksesta.
      Alkaa paikat kostuun tällaisesta unelmoinnista, oliskos kellään tarjota sellasta puutteessa olevalle naiselle?? Jos olis, lähetä postia [email protected], ties vaikka....

    • sitä mieltä..

      ..että kullissa pitää olla kunnon terska, siis sellainen oikea herkkutatti....itse nautin niin helkutisti siitä kun terska muljahtaa pillun huulien välistä sisään ja päästää sellaisen moiskahduksen,,,,sitten ei muuta kuin sisään ja ulos,,,ja hyvää tekee....

    • sitten naurettava

      ..ja ruma. Ei kukaa mistää onnettomasta ja epäsuhtasesta tikkunekkumunasta pidä. Paksu ja sopusuhtanen se olla pitää.

      • SINÄ!

        Jokainen on sellainen, kuin on.
        Olekkos ite ns.täydellinen? Ja paskat!
        Häivy.....


    • Viisikymppinen rouva

      Olin kerran pikkusen enemän kännissä ja kiimainen.
      Ukkoni oli pistänyt kullinsa päälle sellaisen jatkeen jossa oli iso terska. En ollut huomaavinani sitä ollenkaan vaikka heti tunsin eron. Sain mahtavan erektion ja ukkokin sen huomasi. Voi kun joskus sais aitoa sellaista ja lopuksi runsaan spermalaakin syvälle pilluun.

      • ONHAN SE

        Hyvä,että nautit!
        Sai mieskin kerrankin rouvan tyytyväisex!
        Olisit kertonut vaan aiemmin...ei olis mennyt panoja hukkaan,jos niin voipi sanoa.
        Seuraavilla kerroilla osaat ja kai uskallat kertoa,mitä todella haluat!!!


    • 15cm kaipailija

      miehelläni on 20cm ja onhan se ihana, mutta siltikin ottaisin ennemmin 15cm munaa. en vaan pysty rentoutua, kun se tod. ottaa kipeetä kun mennään pohjaan. ilman oman käden apua en pysty saada orkkuja.koosta se johtuu, muitten kans on onnistunu. eli "normaali" kokoiset miehet,olkaa ylpeitä vaan :)

      • Nautiskelija Maija

        Oon just samaa mieltä. Semmoinen vaaksan mittainen kulli on jo aivan liian ptkä pillussa mesomaan. Käsinhän sitä on kiva runkkailla, mutta muuten se ei ole enään nautittava. Terska saa olaa miten vahva tahansa ja aina vaan tuntuu paremmalta. Ja jos toivoa sais ottaisin mieluiten sisääni sellaista "tikkunekkumallia".


      • Terska
        Nautiskelija Maija kirjoitti:

        Oon just samaa mieltä. Semmoinen vaaksan mittainen kulli on jo aivan liian ptkä pillussa mesomaan. Käsinhän sitä on kiva runkkailla, mutta muuten se ei ole enään nautittava. Terska saa olaa miten vahva tahansa ja aina vaan tuntuu paremmalta. Ja jos toivoa sais ottaisin mieluiten sisääni sellaista "tikkunekkumallia".

        Terska on paksu. Takaapäin kun panee niin pillu
        posahtelee. Kiva kattoo kun hiljentää vauhtia ja
        huulilla pyörittelee. Nainen ihmeellinen, kun sen oivaltaa. Sitte kun päällä ratsastaa,niin autuus.On se naiminen kivaa,kun molemmat nauttii.


      • Anonyymi

        Olin serkkuni ja hänen kauniin tyttöystävän kanssa kolmistaan sängyssä.serkullani on 21cm ja minulla vain 15-16cm. Kyllä se koossa voitti .mutta nautinnosta ei!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin serkkuni ja hänen kauniin tyttöystävän kanssa kolmistaan sängyssä.serkullani on 21cm ja minulla vain 15-16cm. Kyllä se koossa voitti .mutta nautinnosta ei!!

        Halusi testata munaani uudestaan ja ihan kahden.kysyin minkä takia sitä ?olihan hänen ukollaan isompi.! No se ei tunnu yhtä hyvälle.ja mun kulli seisoo paremmin.!!!ei pystynyt kieltäytyä tarjouksesta..joskus kuvasin niille panonsa ja Panin sitä naista seuraana päivänä palkaksi!


    • Nautiskelija Maija

      Kyllä semmonen 15cm riittää ihan hyvin, vaaksan mittanen rupee olemaan ja pelottavan pitkä. Paljon tärkeämpi on terskan vahvuus, vaikka käsi ei ylttäisi ympäri ei se mitään hyvää vaan tekee.
      Niin ja jos se olisi vielä se "tikkunekkumalli" aina parempi.

    • mulla semmoinen

      Paksu terska, on kuin tatti. Tekee gutaa takaapäin tai sitte toinen ratsastaa.Molemmat kun nauttii on se ilo katsella.Pillu on kaunis näky kiimaisena ja ottavana. Takaa kun huulilla pyörittää ja naimisen ääniä kuuntelee.Haluaminen
      huipussaan.

    • Anonyymi

      Olen saanut nuorempana monenlaisia kokkemuksi. Kyllä vahva terska silloin tuntui melko hurjalta kokemukselta. Miehelläni sattuu olemaan juuri sellainen vehje. On onni kun on. En varmaan muunlaisella saisi orgasmia nykyään. Kyllä se on oikea panomiehen kalu ja kun vielä muistaa kehuakkin mahtavaksi peliksi saa hyvää hoitoa.

    • Moi. Voisin esitellä itseni ja vehkeeni jos kiinnostaa? Siisti ja nuorekas suomalainen mies. [email protected] ja jutellaan siellä?

    • Anonyymi

      Ai että kun iso terska tuntuu hyvältä näin kun vaihdevuodet on ohitettu ja estot kaikonneet. Kaippa se on sitä kun paikat väljenee ja haluaa yhdynnän tuntuvan enemmän sisällään.

      • Anonyymi

        Iso tatti on kyllä.tarjolla joten hyvää kaikille neidoille ja rouville


    • Anonyymi

      Savon alueella viriili , hyvin varustettu mies.

    • Anonyymi

      Liiveissä viihtyvänä imurina sanoisin että kun kullin varsi on normaalia ohuempi ja nuppi selvästi paksumpi on se suussa kiva,huulet saa puristettua varren ympäri ja nuppia suussa vaihtaa poskesta toiseen kunnes sperma ruiskahtelee kitalakeen.
      Turhan pitkä ei tarvi olla kaverit vaan yrittää työntää sitä liian syvälle kurkkuun,parasta on kun saa sen juurta myöten ilman vaikeuksia.
      Ja runsas lasti on mukavaa,monta pitkää ruiskausta,ihan parasta.

      • Anonyymi

        Mulla on pitkä iso terskainen kalu. Tahtoisitko imeä loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on pitkä iso terskainen kalu. Tahtoisitko imeä loppuun saakka.

        Moi Mistä päin olet.Panetko myös.


    • Anonyymi

      Terskan ympärysmitta 16cm varrren 15.6cm, elikkä ei suurta eroa. Terska jatkuvasti paljas.

      • Anonyymi

        Voi ihana kalu,ootko vielä posliinkin.Haluatko miestä.


    • Anonyymi

      No niin, jospa sille Rane-sedällekin riittäisi kullia imuteltavaksi ja takaa päin otettavaksi.

    • Anonyymi

      myös miehen peppu haluaa iso terskaisen aukaisijan se sisään pano sen jälkeen saa vartta tulla vaikka kuin paljon mutta edestakas sisään ulos iso terska aukoo ihanasti joka kerta

    • Anonyymi

      Terska 16varsi 15.6 on myös täys posliini,ollut jo n,30 vuotta.

    • Anonyymi

      Miehelläni terska varsi saman mittaiset kumpikin 16.2cm. pit.16.8cm Paksuvaan on paksu!

    • Anonyymi

      Meillä miehen kau pit 15,6cm terska ymp 15,6 varsi ymp 16,3cm tyvi 15,2cm ukavan paksu,ja posliini!

    • Anonyymi

      Miten olis tämä terska ? Varren ympärysmitta 15,8cm ja terskan ympärysmitta 16cm.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tosi mielenkiintoisia oletettavasti naisten päivämerkintöjä about miehestä

    • Anonyymi

      Tero Terska

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehelläni iso terska ja vähempään en tyytyisikään. Olen jo nuoresta ollut aika rehevä ja tiukkuus ei ole koskaan haitannut pikemminkin päinvastoin. Kyllä meitä reilusti sanottuja väljiä on paljon ja melkeimpä sanoisin mitä vahvempi kalu sen paremmalta tuntuu.

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­­ek­si­­­teatteri ava­­­utuu Suome­­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­­mo­­it­­tau­tum­­ine­­n ryhmä­­ämm­e tä­­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M5a9O0

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe