Koneessa oli aiemmin Normanin palomuuri ja virustorjunta. Asensin päälle Norton 360 -paketin, mutta Norman jäi kuitenkin ilmeisesti päälimmäiseksi palomuuriksi ja virustorjunnaksi.
Miten saan Normanin syrjäytettyä, pitääkö ko. asennus poistaa? Sekoaako kone varmasti jos poistan Normanin?
Norton syrjäyttäisi
Normanin?
4
467
Vastaukset
- vaikka
poistamalla molemmat. Saattavat vaatia poistotyökalun. Sitten asennat uudestaan. Tekemälläsi tavalla saat koneen varmasti sekaisin.
- Sillä lailla
ai että parhaiten saa koneen sekaisin, jos asentaa ne päällekäin? Eipä tullut mieleen..
onko jollakulla omakohtaisia kokemuksia?
- eli siis helppoa
Eli normaalilla konstilla onnistuu. Mahtaako olla haittaa siitä, että asensin jo Nortonin vierelle?
Ottaako Norton uninstalloinnin jälkeen ohjat koneen suojauksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195