Otan osaa tuon Mäntsälässä surmansa saaneen lähiomaisten suureen suruun. Voimia teille kaikille.
Tuota poikaa en tuntenut, mutta äidin, tädit ja mummon tunnen monen vuoden takaa.
Taivaan Isä teitä siunatkoon ja lohduttakoot tänä raskaana aikana.
"Itkekää itkevien kanssa.."
Otan osaa suruun.
17
1979
Vastaukset
- Manouche
Itsekään en tunne omaisia henkilökohtaisesti, mutta voin vain kuvitella heidän surunsa syvyyden.
Lämmin osanotto teille. Muistan teitä rukouksin.- Manouche
Voimia ja rohkeutta teille kaikkeen ja ennen kaikkea Jumalan surun yli kantavaa voimaa.
- M..che
Manouche kirjoitti:
Voimia ja rohkeutta teille kaikkeen ja ennen kaikkea Jumalan surun yli kantavaa voimaa.
...
- Askintanoi
hän. Jumalan siunausta kaikille sureville.
- ....tehkää näin
...että laitatte nimenne surunvalittelun yhtyteen jotta voimme vastata ja kiittää osan otostanne.
T: Omainen M.I ja E.E
- etelä-pohjanmaan porukka
Otamme myös osaa suruunne.
Teille omaisille paljon voimia ja jaksamista, sekä Jumalan suurta siunausta näinä vaikeina aikoina.
Terv. Etelä-Pohjanmaalta - Tsiganes
tarvihette nyt voimia ja Jumalan läsnäoloo.
Rukoillaan kaikki tän porukan puolesta, että Jumala kantais surussa. - Aliisa....
Teitä on kohdannut lohduton suru ,nuori elämä on loppunut vasta kun oli kunnolla alkanutkaa.Jumala Henkensä kautta teitä lohduttakoon,antaen voimia elää nää ajat.Jeesus tuntee tuskanne !!
- ~Turun Nainen~
Otan osaa suruunne.
Jumalan suurta siunausta teille omaisille, että jaksaisitte surunne kanssa. Mutta myös, että Jumala kantaisi teidät vaikeuksien yli niin, ettei teidän tarvitsisi nostaa sotakirveitänne ja ryhtyä jatkamaan riitaa. Viattoman henki on viety ja siitä Jumala rankaisee. Jokaiselle tulee kerran hetki jolloin on Jumalalle vastuussa teoistaan. - pääkaupunkiseuvulta
Jumalan kädelle haluun laskee teidät ja pyytää lohtua liian aikaisin katkenneen elämänlankan vuoksi. ja että ei koskton kierre jatkuisi. Jumala on Jumala yli kostonkin.
- minä vain,pk-seutu
Suurin suru on sanaton
- syvin kaipaus äänetön. - Gitano .
Nuoren ihmisen kuolema on aina tragedia. Sanat eivät voi lohduttaa, mutta teille omaisille; on monia jotka myötäelävät surua kanssanne, vaikka eivät voi sen syvyyttä ja viiltävyttä loppuun asti kokeakaan.
Ei elämä ole voittamattomia vaikeuksia, jotka pitäisi väistää. On vain väistämättömiä vaikeuksia, jotka pitää voittaa. Te olette nyt tällaisten vaikeuksien edessä. Surutyö on edessä ja itkut itkettävä viimeiseen kyyneleeseen saakka.
Rukoilen teille voimaa kestää surunne vahvana ja Jumalaan luottaen. Helppoa se ei ole, mutta Hän on luvannut meitä kantaa surun matkallamme. Suru ei ole kuin puu joka kaadetaan, vaan kuin järvenselkä, jonka yli on soudettava. Voimia ja siunausta tälle soutumatkalle teille kaikille. - Onyxkivi
Rukoilen puolestanne voimaa teille kestää tuo pohjattoman suuri menetys. Menettää oma lapsi.
Kun ette muuta jaksa niin sanokaa vain "Jeesus auta ja armahda meitä" niin Hän lohduttaa. - suuressa surussanne
Lohduttakoon Taivaan Isä teitä syvässä surussanne!
- monen pojan isä
Kun vamhemmat menettävät lapsensa, niin sitä tunnetta ei voi kuvitellakaan mikä tuska vanhemmilla on. Siinä on sanat vähissä, myös minulla, ei ole ketää muita kuin Herra joka osaa loduttaa, otan osaa suruunne.
Ps. 138:7
Vaikka minä kuljen ahdingosta ahdinkoon, sinä annat minulle voimaa elää. Vihamieheni tahtovat minulle pahaa, mutta sinä ojennat kätesi, sinun väkevä kätesi pelastaa minut.
oh. 11:25
Jeesus sanoi: "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, [11:25,26: Joh. 1:4 ]
Joh. 11:26
eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?"- Kärsiviä lohduta
Kuunnelkaa Petri Laaksosen laulama: Ota hänet vastaan..siinä sanotaan kaikki,minkä haluaisin sanoa,itken aina kun se laulu koskettaa niin syvältä. T: A.Ärling
- putcherlengro
Jumala Teitä auttakoon suuressa surussanne. Voimia ja Jumalan siunausta pojan kaikille omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723