Aloittelijan ase

Pelleeee

Eli tässä tulin ajatelleeksi aloittaa tän Softaamisen.
Kaikkein tärkein varustehan softaamisessa on eittämättä ase.

Eli mikä olisi sellainen jousikäyttöinen, alle 30€ hintainen perusase?

Ja mistä kaikkealta näitä aseita voi hankkia? Joistain supermarketeista esim. Kärkkäinen, Prisma, Citymarket.. (?)

23

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...JUTTU

      ...UNOHTU, eli kropan suojaamiseen ihan joku paita housut ja silmien suojaamiseen aurinkolasit/laskettelu-lasit ym.

      • yhen

        sivuston, jossa aseet näytti ihan lupaavilta. Korkein hintakin taisi olla 25€.

        http://www.fincoins.fi/html/pistoolit.htm

        Mitä mieltä vähän kokeneemmat olette, kannattaisiko tuosta valikoimasta joku ase korkata?


      • Softari
        yhen kirjoitti:

        sivuston, jossa aseet näytti ihan lupaavilta. Korkein hintakin taisi olla 25€.

        http://www.fincoins.fi/html/pistoolit.htm

        Mitä mieltä vähän kokeneemmat olette, kannattaisiko tuosta valikoimasta joku ase korkata?

        Osta jostain näistä Proairsoft, Nemesis, Tai Sabe ja sitten tietysti jotain näitä pienempiä mutta Fincoinssissa lähes kaikki aseet ovat sieltä minne aurinko ei paista...Ja tän sais lukee kaikki alottelijat PERKELE!!


      • Pelleeee
        Softari kirjoitti:

        Osta jostain näistä Proairsoft, Nemesis, Tai Sabe ja sitten tietysti jotain näitä pienempiä mutta Fincoinssissa lähes kaikki aseet ovat sieltä minne aurinko ei paista...Ja tän sais lukee kaikki alottelijat PERKELE!!

        Okei, eli fincoinssit on poissa pelistä.

        Voisitko suositella (toki muutkin voi) joitain näistä aseista:

        Sabe: http://www.sabe.fi/airsoft/index.php?mfgid=1&grpid=1&catid=1#MFG1

        ProAirsoft:
        http://www.proairsoft.com/acatalog/


        Aseeseen pitäisi mahtua mahdollisimman monta kuulaa.


      • nyt kuulkaa

        aivan sydän pomppasi kurkkuun kun luin tuon: silmien suojaamiseen aurinkolasit/laskettelu-lasit ym.

        AIRSOFTISSA SAA KÄYTTÄÄ AINOASTAAN AIRSOFTKÄYTTÖÖN TARKOITETTUJA LASEJA/MASKIA! MYÖS PAINTBALL SUOJAIMET OVAT SALLITTUJA

        AURINKO/LASKETTELULASIT E.I.V.Ä.T. KÄY! NE EIVÄT K.E.S.T.Ä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • akdghjhsfbh
        nyt kuulkaa kirjoitti:

        aivan sydän pomppasi kurkkuun kun luin tuon: silmien suojaamiseen aurinkolasit/laskettelu-lasit ym.

        AIRSOFTISSA SAA KÄYTTÄÄ AINOASTAAN AIRSOFTKÄYTTÖÖN TARKOITETTUJA LASEJA/MASKIA! MYÖS PAINTBALL SUOJAIMET OVAT SALLITTUJA

        AURINKO/LASKETTELULASIT E.I.V.Ä.T. KÄY! NE EIVÄT K.E.S.T.Ä.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ja airsoftissa eittämättä tärkein varuste EI ole ase vaan... *trataataa rumpujen pärinää*

        S.I.L.M.Ä.S.U.O.J.A.I.M.E.T.

        yllätysyllätys ase ei ole edes tarpeellinen jos käyttää ns. puukkosääntöä mutta ennen kaikkea muuta tulee silmäsuojaimet!


      • arexi
        akdghjhsfbh kirjoitti:

        ja airsoftissa eittämättä tärkein varuste EI ole ase vaan... *trataataa rumpujen pärinää*

        S.I.L.M.Ä.S.U.O.J.A.I.M.E.T.

        yllätysyllätys ase ei ole edes tarpeellinen jos käyttää ns. puukkosääntöä mutta ennen kaikkea muuta tulee silmäsuojaimet!

        Kymmenen pistettä jos arvaatte tärkeimmän suojaimien, parin hi-capin ja aseen lisäksi.


      • napergull
        yhen kirjoitti:

        sivuston, jossa aseet näytti ihan lupaavilta. Korkein hintakin taisi olla 25€.

        http://www.fincoins.fi/html/pistoolit.htm

        Mitä mieltä vähän kokeneemmat olette, kannattaisiko tuosta valikoimasta joku ase korkata?

        vanha aihe!! mutta hyvä ois tm glock17 ja softaajan tärkein varuste on suojalasit..


      • Pelleeee
        arexi kirjoitti:

        Kymmenen pistettä jos arvaatte tärkeimmän suojaimien, parin hi-capin ja aseen lisäksi.

        Joo, empä tiennytkään niitä suojalasien kestävyyden merkitustä NIIN suureksi, että esim. laskettelu-laseilla on KIELLETTYÄ pelata.

        Noh, tässäpä olisi varmaan halvimmasta päästä lasit:
        http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=tuote&id=772 Kelpaisko?
        Ja mitä mieltä olette fincoinssien maskeista/laseista?

        Sitten niitä vinkkejä siitä aseesta. Ja napergull, mistä ton glockin vois hankkii?


      • Taas täälä on näitä naskeja jotka pelkäävät kuulan osumaa... Mutta tosiasiassa nämä muovikuulat ovat niin kevyitä ettei mitään toppatakkia tarvita, sitäpaitsi eihän sinuun koskaan edes osu. Olen itse hajoittanut laskettelulasit vempulla eli alkää suositelko niitä.
        Ja vielä aseeseen proairsoftissa on tälläinen tarjous joka käsittää hyvän pistoolin ja laadukkaan maskin joka suojaa hampaat ja silmät eikä koskaan huurru. http://www.proairsoft.com/acatalog/ eli osta tämä peruspaketti, ja laita vanhempasi maksamaan loput koska turvallisesta maskista/suojaimesta ei kannata tinkiä.


      • Pelleeee
        yber_softaaja kirjoitti:

        Taas täälä on näitä naskeja jotka pelkäävät kuulan osumaa... Mutta tosiasiassa nämä muovikuulat ovat niin kevyitä ettei mitään toppatakkia tarvita, sitäpaitsi eihän sinuun koskaan edes osu. Olen itse hajoittanut laskettelulasit vempulla eli alkää suositelko niitä.
        Ja vielä aseeseen proairsoftissa on tälläinen tarjous joka käsittää hyvän pistoolin ja laadukkaan maskin joka suojaa hampaat ja silmät eikä koskaan huurru. http://www.proairsoft.com/acatalog/ eli osta tämä peruspaketti, ja laita vanhempasi maksamaan loput koska turvallisesta maskista/suojaimesta ei kannata tinkiä.

        Joo, tota, voisitko pistää ton paketin valmistajan paketin ''nimen'', koska vaikka linkität sen oikean sivun tohon, se ei tule siihen jostain ProAirsoft-sivuston syystä.

        Toivottavasti älysit. =)


      • järjen ääni

    • kekemise

      Airsoftissa on olemassa yksi tärkeä sääntö. Jos ei ole varaa kunnollisiin silmäsuojaimiin, ei ole varaa pelata. Piste. Tai hei, laitetaan vielä huutomerkki! noin! Suosittelen Sansein ritilämaskia, tai sen kopiota. Sankalasit on kielletty lähes kaikkien järjestäytyneiden peliseurojen sisällä alle 18 vuotiailta.

      • Menet eka kauppaan proossa sitten valitset marui-->hop-up pistoolit--> valitset aseen missä mainitaan paketista.


      • Pelleeee
        yber_softaaja kirjoitti:

        Menet eka kauppaan proossa sitten valitset marui-->hop-up pistoolit--> valitset aseen missä mainitaan paketista.

        Joo, tota paketteja löytyy - nimittäin 15 erilaista. =D

        Mikä niistä olisi se parhain? Kerro vaikkapa asseen nimi.


      • Pelleeee
        Pelleeee kirjoitti:

        Joo, tota paketteja löytyy - nimittäin 15 erilaista. =D

        Mikä niistä olisi se parhain? Kerro vaikkapa asseen nimi.

        Ite ainaki aattelin tota Glock 17 musta maski...


      • Pelleeee kirjoitti:

        Ite ainaki aattelin tota Glock 17 musta maski...

        Marui H&K USP Hop Up Maski tämä on ehkä yksi paraista eikä siinä ole sitä ongelmaa että luistin alle jää kuula väliin kuten glocissa... Uspissa on myös takana iskuri mikä näyttää siistiltä.


      • Pelleeee
        yber_softaaja kirjoitti:

        Marui H&K USP Hop Up Maski tämä on ehkä yksi paraista eikä siinä ole sitä ongelmaa että luistin alle jää kuula väliin kuten glocissa... Uspissa on myös takana iskuri mikä näyttää siistiltä.

        Oon kuullu et noihin Hop-Up pistooleihin tarvittais jotain erikois-kuulia?

        Mistäs näitä voi ostaa/tilata?


      • Pelleeee kirjoitti:

        Oon kuullu et noihin Hop-Up pistooleihin tarvittais jotain erikois-kuulia?

        Mistäs näitä voi ostaa/tilata?

        Ei niihin mitää erikoisia kuulia tartte ihan perus 0.20g tai 0.25 käyvät.. 0.25 toimivat paremmin koska noiden pistoolijen hoppi on säädetty sille.


    • hasabasaani

      www.proairsoft.com ja www.nemesis.fi sieltä voi etsiä hyviä softiaseita.

    • *jomppes*

      kärkkäiseltä saa:pumppuhaulikon.hinta n.20e lähtö nopeus on jotain 50-64 ja mp5 läht.nopeus noin 70m/s hinta 40-50e haulikko on hieman epätarkka ja ei niin tehokas kuin se mp5tonen! haulikolla ei lennä niin pitkälle ku mp5tosella.PUHUN NYT YLIVIESKAN KÄRKKÄISESTÄ asun ite nivalass.

    • ihan hyvä hintalaatu

      osta proairsoftista gybergun taurus pt92 hop up jousitoiminen 20e.

    • Joku

      Hei c'mon edellinen viesti oli viiden vuoden takaa. O__o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe