Viimeeksi kun kävin USA:ssa, kävin tietysti sukulaistyttöni Pamela A:n luona. Silloin sovittiin tästä juhannusmatkasta Suomeen Peterin koneella, mutta kävikin niin, että itse olin Lontoossa samaan aikaan. Nyt harmittaa niin vietävästi, kun meni tilaisuus tavata Pamela, hukkaan.
Onneksi sentään lehtikuvista näin, että suvun piirteet ovat edelleen säilyneet. Varmasti Pertta-tädillekin tulee oma nuoruus mieleen kun katselee Pamelaa.
Ehkäpä uusi sukukokous on pistettävä pystyyn, niin saamme oman kylän tyttömme tänne takaisin. Sopisiko Pertta-tädin kartano siihen tarkoitukseen?
Voi Pamela !
41
2104
Vastaukset
- Bertan salainen ihailija
Mielestäni kannattaa ainakin tutkia perusteellisesti kartanossa tapahtuvaa toimintaa, ennenkuin suinpäin sinne sukukokousta on tyrkyttämässä.
- Lulu*
Enpä olisi koskaan uskonut. Että Bertta kehtaakin vielä näillä kymmenillä!
- se yks
hiippari, jonka nimi sanotaan ameerikaksi AIK.
Se joka tuppaa kaikkien nättien naisten pukuhuoneisiin ja sai "ikuisen"kutsun Jenkkeihin.
Sehän se kartanossa tietysti "hämyilee", kun ei päässyt Pamsua kokeilemaan:)
- rva Sievänen
että hra King kale on heti kiinnostunut, kun joku ihme Pamela saapuu Suomeen.
Mikä höperö.
Ei muista yhtään paikallisai kaunottaria.
Muistuttaa hra King Kalelle rva Sievänen- Kingkale
ei kannata olla sukulaisistani mustasukkainen!
Teidän kauneutenne on ja pysyy sydämeni syvimmissäkin sopukoissa ikuisesti
- Pertta-täti
Missä ihmeessä sinä olet ollut näin kauan? Minä olen soitellut kaikki sukulaiset saadakseni sinusta tietoa, mutta olit kieltänyt kertomasta olinpaikkaasi.
Minä ymmärrän nyt, että loukkasin sinua puhumalla äidistäsi vähän kyseenalaisin sanankääntein. Hän on kuitenkin äitisi ja tottahan äiti on pojalleen rakas. Ja toisin päin.
Minun kartanoni tyhjenee vieraista heinäkuun alussa ja siitä alkaen siellä voi viettää sukukokousta milloin tahansa.
Toivon sinun ehtivän kuitenkin piipahtaa katsomassa Al-Dabu-setää, ennenkuin hän lähtee seurueensa kanssa takaisin Arabiemiirikuntaan.
Muistatko häntä? Muistat varmaan ainakin Farahin ja Leilan, he ovat molemmat täällä mukana.
Lapsuutesi leikkitoverit.
Kyllä sydämeni on nyt taas levollinen, kun tiedän sinun olevan minulle jälleen otollinen.- Kingkale ek
Tulen ehdottomasti käymään ja tapaamaan serkkujani Farahi ja Leilaa. Heistä on pelkkää hyvää muisteltavaa. Al-Dabu-setää olen kaivannut kovasti vuosien aikana (muistan hänet kovana nenänkaivajana), koskaan ei tunnu olevan aikaa mennä Arabiemiirikuntaan vierailulle, vaikka siellä saa aina kuninkaallisen kohtelun.
Olin tosiaankin Lontoossa, bisnekset pakottivat menemään sinne juhannuksen seudussa. Mutta ei hätää, miljoonat vaihtoivat taas omistajaa.
Pertta, tuli muuten mieleen asia, josta ollaan puhuttu. Nimittäin kartanon suursiivous. Palkkasin syyskuun kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi Lontoosta viisi siivoojaa putsaamaan kartalon katosta lattiaan. Otin tytön joka väriä; mustan, punaisen, valkoisen, keltaisen ja vaalean ruskean. Sinistä ei ollut (ei edes siniveristä).
Voi hyvin, pidetään viimeestään viikonloppuna yhteyksiä visiitin merkeissä. Ja pidättele niitä vieraita siihen asti! - Pertta-täti
Kingkale ek kirjoitti:
Tulen ehdottomasti käymään ja tapaamaan serkkujani Farahi ja Leilaa. Heistä on pelkkää hyvää muisteltavaa. Al-Dabu-setää olen kaivannut kovasti vuosien aikana (muistan hänet kovana nenänkaivajana), koskaan ei tunnu olevan aikaa mennä Arabiemiirikuntaan vierailulle, vaikka siellä saa aina kuninkaallisen kohtelun.
Olin tosiaankin Lontoossa, bisnekset pakottivat menemään sinne juhannuksen seudussa. Mutta ei hätää, miljoonat vaihtoivat taas omistajaa.
Pertta, tuli muuten mieleen asia, josta ollaan puhuttu. Nimittäin kartanon suursiivous. Palkkasin syyskuun kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi Lontoosta viisi siivoojaa putsaamaan kartalon katosta lattiaan. Otin tytön joka väriä; mustan, punaisen, valkoisen, keltaisen ja vaalean ruskean. Sinistä ei ollut (ei edes siniveristä).
Voi hyvin, pidetään viimeestään viikonloppuna yhteyksiä visiitin merkeissä. Ja pidättele niitä vieraita siihen asti!Ajatus on vallan mainio, kuten ajoituskin. Olen nimittäin elokuun lopulla lähdössä matkoille. Adalmiina-sisko tulee Uudesta-Seelannista visiitille ja lähdemme sitten yhdessä Pauli-kummin kanssa Madeiralle viettämään syyskautta.
Adalmiina on ostanut sieltä villan.
Helge on niin kovasti pahoillaan, kun ei pääse mukaamme, hänellä työprojekti Argentiinassa kestää marraskuun loppuun saakka ja vasta sitten hän voi liittyä seuraamme.
Mutta sitten toinen asia. Kuten sanoin, siivous käy hyvin. Nyt vain aloin miettiä nykyistä taloudenhoitajaani, neiti Entistä, hän on hyvin originelli naisihminen. Hänen kanssaan on tavattoman vaikea tulla toimeen, mutta hän laittaa jumalaista ruokaa. Sain hänet siepattua Ranskan suurlähetystöstä kalliiseen hintaan.
Neiti Entinen ei pidä, hm, siis...No, kaiken pitäisi olla valkoista, ymmärräthän? Muu ei soinnu pöytäliinoihin.
Joten, oletko hyvä, ja palkkaat uudet apulaiset.
Farah ja Leila ovat käymässä Iisalmessa, tulevat kyllä viikonlopuksi kartanoon. - Kingkale ek
Pertta-täti kirjoitti:
Ajatus on vallan mainio, kuten ajoituskin. Olen nimittäin elokuun lopulla lähdössä matkoille. Adalmiina-sisko tulee Uudesta-Seelannista visiitille ja lähdemme sitten yhdessä Pauli-kummin kanssa Madeiralle viettämään syyskautta.
Adalmiina on ostanut sieltä villan.
Helge on niin kovasti pahoillaan, kun ei pääse mukaamme, hänellä työprojekti Argentiinassa kestää marraskuun loppuun saakka ja vasta sitten hän voi liittyä seuraamme.
Mutta sitten toinen asia. Kuten sanoin, siivous käy hyvin. Nyt vain aloin miettiä nykyistä taloudenhoitajaani, neiti Entistä, hän on hyvin originelli naisihminen. Hänen kanssaan on tavattoman vaikea tulla toimeen, mutta hän laittaa jumalaista ruokaa. Sain hänet siepattua Ranskan suurlähetystöstä kalliiseen hintaan.
Neiti Entinen ei pidä, hm, siis...No, kaiken pitäisi olla valkoista, ymmärräthän? Muu ei soinnu pöytäliinoihin.
Joten, oletko hyvä, ja palkkaat uudet apulaiset.
Farah ja Leila ovat käymässä Iisalmessa, tulevat kyllä viikonlopuksi kartanoon.tyttöjen tulo tänne, harmi. Otetaan vaikka paikallisen siivousliikkeen kautta uudet siivoojat, vaikka muistelen, että sielläkin on väri tummempaa kuin suomitytöllä. Ehkä olisi sittenkin parempi, että neiti Entinen lähtisi teidän mukananne Madeiralle kokkaamaan, voitaisiin siinä tapauksessa pitää entinen suunnitelma.
Vai ovat sukulaiset Iisalmessa. Kekehän on myös nyt käymässä kotonaan, joten eiköhän he tapaa toisiaan, vanhat tutut.
Tuosta marraskuusta tuli mieleeni, että suunnittelin auton vaihtoa juuri siihen aikaan. Tarkoitukseni oli ensin mennä Saksaan, mutta päädyinkin kotimaan tarjontaan. Tilasin auton ja se luovutetaan Messukeskuksessa 11.11. Se on kuulemma Suomen 100. sen merkkinen auto (harvinaisuus, johon vain joillakin on varaa), joten minulle lahjoitetaan samalla auton kultaiset avaimet ja tehdään joitain lehtijuttuja. Myös TV ja radio ovat paikalla. Harmi, että ette pääse tilaisuuteen mukaan.
Muistutan tässä vielä vähän tulevasta joulusta;
Rakas entinen vaimoni Twhiulah ja lapseni Brutvayr ja Lqurchyn (jo 17 ja 15 vuotiaat), he tulevat joulua viettämään pitkästä aikaa Suomeen. Lapset ovat kuulemma kovasti kaivanneet isäänsä ja myös sinua Pertta, sillä olithan heille kuin oikea mummi silloin aikoinaan.
Tässä vähän kuulumisia, laita kalenteriisi ajankohdat ja asiat muistiin!
Terveisin sukulaispoikasi Kingkale, joka toivoo Sinulle pelkästään iloa ja onnea elämääsi. - Pauli-kummi
Kingkale ek kirjoitti:
tyttöjen tulo tänne, harmi. Otetaan vaikka paikallisen siivousliikkeen kautta uudet siivoojat, vaikka muistelen, että sielläkin on väri tummempaa kuin suomitytöllä. Ehkä olisi sittenkin parempi, että neiti Entinen lähtisi teidän mukananne Madeiralle kokkaamaan, voitaisiin siinä tapauksessa pitää entinen suunnitelma.
Vai ovat sukulaiset Iisalmessa. Kekehän on myös nyt käymässä kotonaan, joten eiköhän he tapaa toisiaan, vanhat tutut.
Tuosta marraskuusta tuli mieleeni, että suunnittelin auton vaihtoa juuri siihen aikaan. Tarkoitukseni oli ensin mennä Saksaan, mutta päädyinkin kotimaan tarjontaan. Tilasin auton ja se luovutetaan Messukeskuksessa 11.11. Se on kuulemma Suomen 100. sen merkkinen auto (harvinaisuus, johon vain joillakin on varaa), joten minulle lahjoitetaan samalla auton kultaiset avaimet ja tehdään joitain lehtijuttuja. Myös TV ja radio ovat paikalla. Harmi, että ette pääse tilaisuuteen mukaan.
Rakas entinen vaimoni Twhiulah ja lapseni Brutvayr ja Lqurchyn (jo 17 ja 15 vuotiaat), he tulevat joulua viettämään pitkästä aikaa Suomeen. Lapset ovat kuulemma kovasti kaivanneet isäänsä ja myös sinua Pertta, sillä olithan heille kuin oikea mummi silloin aikoinaan.
Terveisin sukulaispoikasi Kingkale, joka toivoo Sinulle pelkästään iloa ja onnea elämääsi.En ole vielä lopullisesti päättänyt, lähdenkö Pertta- ja Adalmiina-tätien kanssa enää samalle matkalle.
Adalmiina-tätiä tuskin tunnen, mutta kuulopuheiden mukaan hän on oikein hyvätapainen vanha neiti.
Voisinpa sanoa Pertta-tädistä samaa!
Viime kerralla, pari vuotta sitten, ollessamme Madeiralla Pertta-täti innostui fadosta ja varsinkin fadoa laulavasta nuoresta tarjoilijapojasta niin pahoin, että saimme kyseiseen ravintolaan porttikiellon loppuiäksi!
Vieläkin hävettää muistellessani miten kiskoin Pertta-tätiä poikaparasta irti. Apunani oli ravintolan omistaja ja kaksi miespuolista asiakasta, mutta melkein kymmenen minuuttia saatiin tehdä töitä, ennenkuin onnistuttiin.
Pertta-tädille jäi muistoksi pojasta kaksi katkennutta hammasta (omia) ja valkoinen paidanhiha (tarjoilijan).
Minä sain Pertta-tädin nilkkaremmikengästä sellaisen potkun poskeeni, että en viiteen päivään voinut liikkua julkisilla paikoilla.
Kuten sanottu, harkitsen vielä lähtöä Madeiralle. - vaimoa
Kingkale ek kirjoitti:
tyttöjen tulo tänne, harmi. Otetaan vaikka paikallisen siivousliikkeen kautta uudet siivoojat, vaikka muistelen, että sielläkin on väri tummempaa kuin suomitytöllä. Ehkä olisi sittenkin parempi, että neiti Entinen lähtisi teidän mukananne Madeiralle kokkaamaan, voitaisiin siinä tapauksessa pitää entinen suunnitelma.
Terveisin sukulaispoikasi Kingkale, joka toivoo Sinulle pelkästään iloa ja onnea elämääsi.sinulla oikein on ollut? Onko yhtään suomalaista joukossa? Onko muita lapsia?
Nämä lapsesi ovat varmaan eksoottisen näköisiä. Entinen vaimosi on varmaan myös hyvin kaunis nainen, rikkaat miehet naivat vain kauniita naisia.
Ja kauniit naiset rikkaita miehiä.
- Rauha Tauti
Ai herraisä sentää, ei sunkaa oo vaine olt Aulis siu kerallais tääl Londonis, ko ei oo hänt taas näkynt nii pitkäl aikaa melkee ko mie taakse päi muistan.
Se mainihti tää, mikä hää olkaa, marjakerttu tai joku semmone nähneesä Aulista Raahe toril, mut tään ajatukse mie kyl jyrkäst torjun.
Ei oo meijä Aulis semmose seurakunna miehii, jot toriloil norkoilis. Enempi on muu seurapiiri mies.
Haastasit sie miul, jos se ois olt tää Aulis siu mukanais? Vai onks teil joku sallaine sopimus, niiko miehelt miehelle?- Marketta1
teidän Aulis. Kylläpä sinäkin (ursula) olet kaikkia täällä lukemassa. Hienoa, hienoa, käyn niin harvoin sivuilla. Täytyy parantaa tapansa. Siitä Pamelasta tiedä mitään, stadilainen kun oon eikä se täällä varmaan oo käyny.
- pumpattu
parpara jonkun mielestä seksikäs tai hyvännäköinen? Huh!
- KristaTee
kyllä Pamsu on upea nainen. Kaikista leikkelyistä huolimatta vaikuttaa tavalliselta naapurintytöltä, ainakin kasvot. Herttainen hymy ja ystävälliset silmät.
Rintavarustusta voisi hieman keventää. En minä tuollaista lastia haluaisi kantaa, selkähän siitä kipeytyy. - Rauha Tauti
Sen tuhanne kertaa miekii oon tykönäin miettint, jot jos mie laittattasi silikoonii sinne ja sit näihi ja potoksii huulii, ni näiköhä mie saisi Aulikse kiintymykse kääntymää minnuu päi paremmal tolal.
Mut ko see on nii kallist ja kuka se männöö sit kuitekaa lopputuloksest mittää takkaamaa. Tulloo viel semmone tarjotin tuost rynnäsosastost, jot ei etteesä nää. Ja mil rahal mie uuve karteroopi hanki, ei taho rahat nykysinkää piisata ees musikoihe ruokaa.
Mut jos sais Aulikse takas, vois se olla sev väärtti.
Miu pittää miettii lissää, oha näit kaike maailima lainoi saatavis ja oha se silkii viisii, jot panki päälhä mie istun ja koroil kävelen.- rauhassa
ja kun Rauha on miettinyt tarpeeksi, Rauha voi mennä. Muualtakin kuin Rauhan perheestä.
- Rauha Tauti
rauhassa kirjoitti:
ja kun Rauha on miettinyt tarpeeksi, Rauha voi mennä. Muualtakin kuin Rauhan perheestä.
Mihi miu pittää männä? Ja mitä varte? Iha poisko perreest?
Kui sie tuolviisii haastat? Sie et taija miust tykätä?
Ei Auliskaa taija.
Kukaha sit?
- Aina Karvanen
Täällä nähdäkseni kaivataan Ainan Iloista Pitopalvelua. Me hoidamme reippain mielin kaikenlaiset sukukokoukset, häät, hautajaiset, syntymäpäivät ja ihan mitä vaan mieleen juolahtaa.
Siis tilaajan mieleen.
Heinäkuussa on tarjouspaketti laihduttajille. Siihen kuuluu alkuruoka "Syön sanani", pääruoka "Nielen ylpeyteni" ja jälkiruokana kuvia Mister Finland-kilpailuista, siis silmänruokaa.
Suuremmille joukoille vielä paljousalennus.
Uutuutena repertoaariimme kuuluu "Juhlimme puolestasi". Sopii kiireisille liikemiehille ja uranaisille.
Ensi kesäksi valmistuu toinen uutuus "Lomailemme puolestasi". Asiakkaan ei tarvitse itse lähteä lomalle, me teemme sen ilolla. Kaukomatkat, kaupunkikohteet, rantalomat, kaikki käy. Myös perheille.
Grillikausi on parhaimmillaan. Tuomme grilliteltan valitsemaanne paikkaan, jopa kerrostalon pihalle, jos tarvis vaatii. Vielä kesäkuussa koivut ja käen kukunta kaupan päälle.
Erikseen laskutettuna Ainan Iloisen Pitopalvelun henkilökunnalla kansallispuvut yllään.
Yhteydenotot Ainan Iloiseen Pitopalveluun, avoinna aina, kuten Ainakin.- hauska juttu
tulostin ja aion kerätä pisteet itselleni!
Kiitos, Aina! - Aina Karvanen
hauska juttu kirjoitti:
tulostin ja aion kerätä pisteet itselleni!
Kiitos, Aina!Olen todella otettu viestistänne. Toivon sen tuovan meille myös lisää asiakkaita, olemmehan palveluammatissa. Tätä ilosanomaa toivon voivani jatkossakin jakaa eteenpäin.
Heinäkuu on meillä teemakuukausi. Tilauksesta teemme haluamaanne paikkaan heinäpellon, heinät seipäillä tai sitten ei, heinälato, keinotekoinen pieni mansikkamaa, ruiskaunokkeja ja päivänkakkaroita sievässä epäjärjestyksessä kuten pellolla ainakin.
Eri maksusta henkilökunnalla pellavaesiliinat ja heiniä hiuksissa.
Pukeutumisessa noudatamme piika-renki-vaatetusta.
Elokuussa kuutamojuhlat.
Niistä tarkemmin myöhemmin. Nyt keskitymme tähän päivään. - on selvästi
Aina Karvanen kirjoitti:
Olen todella otettu viestistänne. Toivon sen tuovan meille myös lisää asiakkaita, olemmehan palveluammatissa. Tätä ilosanomaa toivon voivani jatkossakin jakaa eteenpäin.
Heinäkuu on meillä teemakuukausi. Tilauksesta teemme haluamaanne paikkaan heinäpellon, heinät seipäillä tai sitten ei, heinälato, keinotekoinen pieni mansikkamaa, ruiskaunokkeja ja päivänkakkaroita sievässä epäjärjestyksessä kuten pellolla ainakin.
Eri maksusta henkilökunnalla pellavaesiliinat ja heiniä hiuksissa.
Pukeutumisessa noudatamme piika-renki-vaatetusta.
Elokuussa kuutamojuhlat.
Niistä tarkemmin myöhemmin. Nyt keskitymme tähän päivään.hassuttelijatyyppiä.
- Aina Karvanen
on selvästi kirjoitti:
hassuttelijatyyppiä.
Minäkö hassuttelijatyyppiä?
Kuinka voisinkaan olla, kun olen asiakaspalvelija henkeen ja vereen.
Ainan Iloisessa Pitopalvelussa ei hassutellä, ainoastaan silloin, jos asiakas niin haluaa.
Asiakastyytyväisyys on ainoa päämäärä, johon pyrimme. - Zirkonia
Aina Karvanen kirjoitti:
Minäkö hassuttelijatyyppiä?
Kuinka voisinkaan olla, kun olen asiakaspalvelija henkeen ja vereen.
Ainan Iloisessa Pitopalvelussa ei hassutellä, ainoastaan silloin, jos asiakas niin haluaa.
Asiakastyytyväisyys on ainoa päämäärä, johon pyrimme.tuon aloittajan kiinnostusta noihin tekotissisiin "kaunottariin".
Mikä tiettyjä miehiä oikein riivaa? - Kingkale ek
Zirkonia kirjoitti:
tuon aloittajan kiinnostusta noihin tekotissisiin "kaunottariin".
Mikä tiettyjä miehiä oikein riivaa?Minä näen muutakin kuin silikonivarusteisen kaunottaren. Hän on sukulaistyttöni, Hyytiäisten sukua (vaikka oma sukunimeni on toinen), maailmalla menestynyt kaunis nainen ja näyttelijä. Sanopas toinen suomalaissukuinen, joka on päässyt yhtä pitkälle Hollywoodissa, jossa tapellaan pienistäkin rooleista ja käytetään kyynärpäätaktiikkaa saadakseen sen mitä haluaa (ja harva saa).
Uskon, että jos Pamelan kaltainen nainen tulisi Sinua kadulla vastaan, kääntyisit vielä taaksekin katsomaan, vaikka nainen oletkin. - KristaTee
Kingkale ek kirjoitti:
Minä näen muutakin kuin silikonivarusteisen kaunottaren. Hän on sukulaistyttöni, Hyytiäisten sukua (vaikka oma sukunimeni on toinen), maailmalla menestynyt kaunis nainen ja näyttelijä. Sanopas toinen suomalaissukuinen, joka on päässyt yhtä pitkälle Hollywoodissa, jossa tapellaan pienistäkin rooleista ja käytetään kyynärpäätaktiikkaa saadakseen sen mitä haluaa (ja harva saa).
Uskon, että jos Pamelan kaltainen nainen tulisi Sinua kadulla vastaan, kääntyisit vielä taaksekin katsomaan, vaikka nainen oletkin.Kyllä nainenkin pystyy myöntämään, että toinen nainen on kaunis, ja Pamsu on upea. En kylläkään fani ole, mutta ei tosiasioita voi kieltää. Vaikka onhan kauneus katsojan silmissä.
On niitä muitakin suomalaisia/suomalaissukuisia menestyjiä. Taina Elg esim. ja sitten oli sellainen kuin Albert Salmi. Ja onhan Rennykin tavallaan menestynyt. Christine Lahti kuuluu myös joukkoon. Sitten oli vielä joku zombieta esittävä nainen. Maila jotakin? - Kingkale ek
KristaTee kirjoitti:
Kyllä nainenkin pystyy myöntämään, että toinen nainen on kaunis, ja Pamsu on upea. En kylläkään fani ole, mutta ei tosiasioita voi kieltää. Vaikka onhan kauneus katsojan silmissä.
On niitä muitakin suomalaisia/suomalaissukuisia menestyjiä. Taina Elg esim. ja sitten oli sellainen kuin Albert Salmi. Ja onhan Rennykin tavallaan menestynyt. Christine Lahti kuuluu myös joukkoon. Sitten oli vielä joku zombieta esittävä nainen. Maila jotakin?mainitsemasi näyttelijät, mutta uskon yhä vahvasti, että Pamela on kaunein ja suosituin näistä kaikista. Christine Lahti on myös kaunis, mutta ei niin maailmankuulu kuin Pamela Hyytiäinen.
Niin, meinasi unohtua tuo tervehdys tässä paasatessa. Huomenta KristaTee. - KristaTee
Kingkale ek kirjoitti:
mainitsemasi näyttelijät, mutta uskon yhä vahvasti, että Pamela on kaunein ja suosituin näistä kaikista. Christine Lahti on myös kaunis, mutta ei niin maailmankuulu kuin Pamela Hyytiäinen.
Niin, meinasi unohtua tuo tervehdys tässä paasatessa. Huomenta KristaTee.Ehdottomasti. Muistaakseni sanoin jo aikaisemmin, että Pamsun kauneus vaikuttaa luonnolliselta. Ne daisarit on oikeastaan sivuseikka. Eikä Christine Lahtea voi missään tapauksessa kauniiksi sanoa.
- puoli naamaa
KristaTee kirjoitti:
Ehdottomasti. Muistaakseni sanoin jo aikaisemmin, että Pamsun kauneus vaikuttaa luonnolliselta. Ne daisarit on oikeastaan sivuseikka. Eikä Christine Lahtea voi missään tapauksessa kauniiksi sanoa.
pamelalla kun ruiskutukset kääntävät suun limakalvoa ulospäin -kuvottavaa!
Onkohan genitaaleille tehty sama operaatio.
Pamelaa erikoisen kauniiksi ainakaan tuon kuvan perusteella, joka on Suomi24:n etusivulla.
Täytettä on varmaan muuallakin kuin niissä kuuluisissa rinnoissa!- Pertta-täti
Me olemme kuin kaksi marjaa, Pamela ja minä. Minun piirteeni ovat periytyneet serkku-Hyytiäisen pojantyttärelle. Ei hän perimälleen mitään voi.
Mihinkään ei ole mitäänlisätty eikä mistään pois mitään otettu. Kaikki on omaa ja alkuperäistä.
Hiukan tosin epäilen tuota hiusten vaaleutta, liekö ihan neitsyt-väri, mutta minun onkin tietysti vanhemmiten hieman tummunut. - Hurmaava kimalainen
Pertta-täti kirjoitti:
Me olemme kuin kaksi marjaa, Pamela ja minä. Minun piirteeni ovat periytyneet serkku-Hyytiäisen pojantyttärelle. Ei hän perimälleen mitään voi.
Mihinkään ei ole mitäänlisätty eikä mistään pois mitään otettu. Kaikki on omaa ja alkuperäistä.
Hiukan tosin epäilen tuota hiusten vaaleutta, liekö ihan neitsyt-väri, mutta minun onkin tietysti vanhemmiten hieman tummunut.että Pertta-täti on naisten aatelia.
Kaikin puoln. - Kingkale ek
Hurmaava kimalainen kirjoitti:
että Pertta-täti on naisten aatelia.
Kaikin puoln.Naiset on naisten aatelia ja miehet on miesten aatelia. Siniverisiä nääs koko poppoo.
- Zirkonia
Kingkale ek kirjoitti:
Naiset on naisten aatelia ja miehet on miesten aatelia. Siniverisiä nääs koko poppoo.
tuota Pamelaa varsinaisesti aateliseksi.
- rva Sievänen
Zirkonia kirjoitti:
tuota Pamelaa varsinaisesti aateliseksi.
ihastuttavien naisten ihailu.
Näinhän se on, miehet ovat miehiä, ja sillä hyvä, eiväthän he muuten olisikaan miehiä...
Sanoo rva Sievänen.
Kiittäen huomiostanne hra King Kale.
- rva Sievänen
hra King Kalelle, että varokaa nyt minkalaisissa seurapiireissä oikein liikutte.
Hyvänen aika sentään, seurusteletteko Te jonkun Pamelan kanssa?Tuota minä en kyllä uskoisi! Jotkut suomalaiset rutusukujuuret, phyi sentään! Että Te kehtaatte alentua moiseen.
Nyt minun täytyy sanoa että Teidän osakkeenne laskivat minun silmissäni pohjalukemiin!
Voitteko heti korjata tilanteen?
Teidän rva Sievänenon nyt käsittänyt ihan väärin - Pamelahan on KingKalen sukulaistyttö, kuka sukulaisensa kanssa seurustelisi, siitä vasta osakkeet laskisi!
Tarkkuutta hyvä rouva, tarkkuutta!- rva Sievänen
Tellastiina kirjoitti:
on nyt käsittänyt ihan väärin - Pamelahan on KingKalen sukulaistyttö, kuka sukulaisensa kanssa seurustelisi, siitä vasta osakkeet laskisi!
Tarkkuutta hyvä rouva, tarkkuutta!tunnustaisi, jos olisin hra King Kale, että joku Pamela Amerikasta olisi sukulaistyttöni. Suorastaan häpeäisin.
Amerikassa nim ei ole mitään aatelista, niinkuin meillä täällä Euroopassa.
Amerikan "aateliset" ovat juuri näitä povikuningattaria, filmitähtiä ym. muuta heillä ei ole, niitä näyttelevät sitten esim turisteille.
Oikeita aatelisia niinkuin hra King Kale ja esim Pertta-täti ja minä on vain täällä Euroopassa, sukupolvien aatelinen ketju taustalla.
Tiedoksi vain.
Kiittäen-rva Sievänen
- rva Sievänen
että miksi aina minun viestiini loppuu koko ketju? Olenko siis niin älykäs, että kukaan ei pysty panemaan paremmaksi, vai mistä on kysymys hra King Kale???Ihmettelen todella.
- Kingkale ek
Olen pahoillani rva Sievänen, mutta aikani on rajoitettua enkä millään muodoin jouda aina keskustelemaan kanssanne. Päivisin hoidan bisneksiäni ja osittain iltaisinkin.
On aivan sattumaa, jos keskustelu tyrehtyy aina Teidän kirjoitukseenne, se ei todellakaan ole tarkoitus.
Teidän
Kingkale - rva Sievänen
Kingkale ek kirjoitti:
Olen pahoillani rva Sievänen, mutta aikani on rajoitettua enkä millään muodoin jouda aina keskustelemaan kanssanne. Päivisin hoidan bisneksiäni ja osittain iltaisinkin.
On aivan sattumaa, jos keskustelu tyrehtyy aina Teidän kirjoitukseenne, se ei todellakaan ole tarkoitus.
Teidän
KingkaleOlen oikein tyytyväinen vastaukseenne.
Kiittäen
Teidän rva Sievänen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343616Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752356Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2612245- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691572- 1011470
- 611343
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721182