Lähdössä 1.8 Kuopiosta aurinkomatkojen lomalle Sunny Beachiin? Olen lähdössä kahden lapseni kanssa,kohde tuttu aikaisemmilta vuosilta.
Lähtö Kuopio 1.8.2007
Bulgaaria tuttupaikka
4
339
Vastaukset
- Mtt
Samaan koneeseen tullaan, mutta eri hotelli ja eri matkanjärjestäjä. Vuosi sitten oltiin SB:llä.
- Bulgaaria tuttupaika
Onko kokemuksia Grand Hotel Oasista? Olen lähdössä lapseni kanssa,onko muita lapsiperheitä tulossa?
- NoMan
Moi. Ollaan lähdössä hesasta 1.8. finnmatkoilla, meitä lähtee kohta 6 v tyttö, sekä vanhemmat 27,vuotta. Viestitelkää jos suunnilleen samanikäistä lasta mukana, niin olisi kiva saada syömä/ranta/leikki seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362