Yaris T-Sport

J.Jokunen

Harkinnassa olisi otsikon mukainen kulkupeli. Hyviä ja huonoja kommentteja otetaan mielellään vastaan... :)

27

2548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä?

      Uusi Yaris T-sport, miksi ihmeessä? Miksi maksaa upouudesta pikkuautosta noin 20 te??? Asiaa ei mielestäni muuta mitenkään mallimerkintä "T-Sport", koska Yariksen sporttisuus on olematonta.

      Puolustaja voi sanoa että kone on 1,5-litrainen ja heppoja 106. Mitä sitten? Vääntöä ja tehojakin on loppujen lopuksi aika käykäisesti, eikä kiekaisu 0-100 kmt ole kuin lupauksina 9 sekkaa ja huiput vaatimattomat 190 kmt (mikä tahansa nykyajan perhefarkku menee huipuissakin ohi). Ulkonäkö on mielestäni ainoa konkreettisesti pirteämpi juttu perus-Yarikseen verrattuna. Edes pikku hopeasävyt ja vaaleapohjaiset viisarimittarit eivät ole ratkaisevia juttuja.

      Siis miksi Yaris T-sport? Osta k.o. rahalla mieluummin vähän käytetty Avensis 2,0-bensa (tilaa, enemmän vääntöä ja huippunopeutta)tai jos ihan uutta TOJOA haluat niin Corolla HB. Mutta jos metsästät nimenomaan uutta sporttia, mieti muita merkkejä. Hinta-laatusuhde Yaris T-sportissa ei hyvä!

      • J.Jokunen

        Isommalle autolle ei yksinkertaisesti olisi tarvetta. Lapset ovat muuttaneet jo maailmalle ja nyt olisi hieman aikaa itselleenkin. Perus pikkuauto hieman pirteämmällä koneella tuntuisi houkuttelevalta. Eikä mielenkiintoa heikennä yhtään suhteellisen hyvä tarjous paikallisen Toyota liikkeen toimesta.


      • Jude

        Eipä ole paljon merkitystä onko huiput 190 vai 290 km/h. Vääntöä kyllä löytyy riittävästi ja kyllä se vaan kiihtyy puhtaalla asvaltilla tuohon epäilemääsi aikaan 0-100 9 sek. Et ole tainnut edes koeajaa Yaris T-Sportia jos luulet kaiken eron olevan vain pintapuolisia. Ajettavuushan on täysin eri kuin perus Yariksissa. Nopeampi ohjaos, madallettu alusta, vaihteiden välitykset, tukevammat penkit jne. lukemattomia eroja. Koeaja ja päätä sitten.
        Minä olen ollut hyvin tyytyväinen Yaris T-Sportiin. Ei tullut mieleenikään hankkia käytettyä 2.0 litraista Avensista vaikka hinta olisi ollut suunnilleen sama. Jo bensankulutus va vakuutusmaksut ovat aivan toista luokkaa. Lisäksi kun 90% ajelen pääkaupunkiseudulla niin mukavammin lötyy parkkipaikat ja kaikin puolin näppärämpi peli.
        ps. heppoja 109 uudessa T-Sportissa, eikä se todellakaan ole kuin auton mallin nimi ihan kuten Sol tai Terra. Urheiluautot ovat erikseen ja niillä ajetaan radalla.
        Odotellaan Turbo Yarista 150 hv.


    • Sepi the man

      Vaimolla on nyt ollut kaks viikkoa ihka uutta korimallia oleva T-sportti kauppakassina. Mielettömän hauska auto. Aivan upea alusta!!!. Sisältä sporttinen.Ulkonäkökin on kohdallaan. Quicksilver on todella makea väri. Kaikessa keskiluokkaisuudessa ja keski-ikäisyydessä (rellumies) olin jo vakuuttunut siitä että autoa tarvitaan ainoastaan siirtymiseen A:sta b:hen. Mutta nyt kun lähes joka ilta olen päristellyt syheröisiä asfalttiteitä, sata kilsaa illassa, niin tiedän että autoa tarvitaan muuhunkin. En voi kuin suositella kaikille niille jotka yrittävät vängätä moottoripyörää taloon. Yaris T-Sport on helpompi perustella (turvallinen ja monikäyttöinen) ja antaa kyllä kunnon kicksit. Voit tehdä olosi mukavaksi ilman kypärää t-paita päällä. Märällä asfaltilla lähtö valoista on upea kokemus, siihen jää 150 heppaset avensikset sun muut sutimaan tyhjää kun luistonesto pitää huolta siitä että molemmat pyörät vetävät. Kyllä lähtee. Ja kovia huippuja ei todellakaan tarvitse kovinkaan usein. Ehkä jos asuu jossain rajaseudulla ja on kiire viinakauppaan. Täytyy sitten vaan lähteä viis minuuttia aikaisemmin.

      • Yrjö

        ei ole loppunut:varissport,HAHHAA.


      • ison ystävä

        vai ihan kicksit? Heh, vitsimiehiä vai? Vai että 150-heppaiset pelit jäävät kauas taa? Kaikkea sitä...noh, onhan se autokauppiaille hyvä juttu että hölmöjä maan päällä riittää. T-sport -variksia näkyypi vaan aika paljon olevan vaihdokkeina suht vähän ajettuina..

        PS. Huippunopeudella on väliä. Joka akka ja ukko pystyy helposti nykyisillä 2-litraisilla ja isommilla painelemaan hyvillä teillä yli 200 kmt lasissa, joten tommoinen 190 kmt ei riitä tänmä päivänä mihinkään. Vähintään 220 kmt huiput ovat sama asia kuin säästösumma pankkitilillä pahan päivän varalle :)


      • Hubert
        ison ystävä kirjoitti:

        vai ihan kicksit? Heh, vitsimiehiä vai? Vai että 150-heppaiset pelit jäävät kauas taa? Kaikkea sitä...noh, onhan se autokauppiaille hyvä juttu että hölmöjä maan päällä riittää. T-sport -variksia näkyypi vaan aika paljon olevan vaihdokkeina suht vähän ajettuina..

        PS. Huippunopeudella on väliä. Joka akka ja ukko pystyy helposti nykyisillä 2-litraisilla ja isommilla painelemaan hyvillä teillä yli 200 kmt lasissa, joten tommoinen 190 kmt ei riitä tänmä päivänä mihinkään. Vähintään 220 kmt huiput ovat sama asia kuin säästösumma pankkitilillä pahan päivän varalle :)

        "Joka akka ja ukko pystyy helposti nykyisillä 2-litraisilla ja isommilla painelemaan hyvillä teillä yli 200 kmt lasissa, joten tommoinen 190 kmt ei riitä tänmä päivänä mihinkään."

        Mitä tarkoittaa 200 kmt, kenties 200 kilometritonnia? Suomesta ei taida mainitsemiasi hyviä teitä edes löytyä - puhumattakaan siitä, kuinka laitonta/edesvastuuntonta on ajaa Suomessa moista ylinopeutta.

        Huippunopeudella ei ole Suomessa juurikaan väliä. 190 km/h tunnissa riittää vallan mainiosti!Kiihtyvyys onkin sitten jo aivan eri juttu. Sitä pitää löytyä sen verran, etteivät ohitukset tuota ongelmia ja liittymistä selviää moottoritielle hengissä.

        Vertauksesi pankkitilin saldosta ja auton huippunopeudesta hiukan ontuu, sillä pankkiin säästetyille rahoille löytyy varmasti käyttöä - jos ei muuten, niin voi vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. 220 km/h huipuille sen sijaan ei ole mitään käyttöä, ellet satu lomamatkallasi autobahnille.

        PS. T-sport Yarista en ole ikinä ajanut, eikä oikein kiinnostakaan.


      • voima jyrää
        Hubert kirjoitti:

        "Joka akka ja ukko pystyy helposti nykyisillä 2-litraisilla ja isommilla painelemaan hyvillä teillä yli 200 kmt lasissa, joten tommoinen 190 kmt ei riitä tänmä päivänä mihinkään."

        Mitä tarkoittaa 200 kmt, kenties 200 kilometritonnia? Suomesta ei taida mainitsemiasi hyviä teitä edes löytyä - puhumattakaan siitä, kuinka laitonta/edesvastuuntonta on ajaa Suomessa moista ylinopeutta.

        Huippunopeudella ei ole Suomessa juurikaan väliä. 190 km/h tunnissa riittää vallan mainiosti!Kiihtyvyys onkin sitten jo aivan eri juttu. Sitä pitää löytyä sen verran, etteivät ohitukset tuota ongelmia ja liittymistä selviää moottoritielle hengissä.

        Vertauksesi pankkitilin saldosta ja auton huippunopeudesta hiukan ontuu, sillä pankkiin säästetyille rahoille löytyy varmasti käyttöä - jos ei muuten, niin voi vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. 220 km/h huipuille sen sijaan ei ole mitään käyttöä, ellet satu lomamatkallasi autobahnille.

        PS. T-sport Yarista en ole ikinä ajanut, eikä oikein kiinnostakaan.

        Usko pois: voimaa ja kulkua tarvitaan. Missä takahikiällä sinä asut? Tuleppa tänne Hesan seudun motareille niin näet että nykyajan jakkupukunaiset ajavat raudoillaan usein 200 km/t tai yli; siis kaiken maailman isohkot perheautot ja farmarit, ja kilpaa lähdetään kisaamaan tosi helposti. Kulkua on nykyisin löydyttävä VÄHINTÄÄN tuo 220 km/t, mieluummin reilusti yli, ja kiihtyvyyttä vähintään 9 sekkaa, mieluummin reippaasti alle. Tuolloin mielenrauha säilyy ja ajomukavuus. Näin se nykymaailmassa on kuomaseni heikot jyrätään alle empimättä!


      • Sepi the man
        ison ystävä kirjoitti:

        vai ihan kicksit? Heh, vitsimiehiä vai? Vai että 150-heppaiset pelit jäävät kauas taa? Kaikkea sitä...noh, onhan se autokauppiaille hyvä juttu että hölmöjä maan päällä riittää. T-sport -variksia näkyypi vaan aika paljon olevan vaihdokkeina suht vähän ajettuina..

        PS. Huippunopeudella on väliä. Joka akka ja ukko pystyy helposti nykyisillä 2-litraisilla ja isommilla painelemaan hyvillä teillä yli 200 kmt lasissa, joten tommoinen 190 kmt ei riitä tänmä päivänä mihinkään. Vähintään 220 kmt huiput ovat sama asia kuin säästösumma pankkitilillä pahan päivän varalle :)

        Onhan se hienoa että vehkeet kulkee ja hevosia riittää. Mutta onneksi ainakaan täällä Turun seutuvilla ei ajaminen ole pelkkää kilvanajoa.
        Itseasiassa 190 riittää oivallisesti. Siitäkin saa sakkoja ihan kohtuullisesti. T-Sportista senverran että ei se tietenkään mikään vihaisen nuorenmiehen auto ole jota ajetaan tappajanvaistot pinnassa vaan sopii ennemminkin hieman varttuneemmalle herrasmiehelle tahi leidille joka ajelee omaksi huvikseen, eikä enää tarvitse niin kauheasti todistella. Meidän varsinainen perheautomme kyllä kulkee paperilla nopeammin (eipä ole tullut huippuja kokeiltua 212/8.7 s) kuin Yaris T-Sport, mutta kumma kyllä sen ajamiseen ei vielä kertaakaan ole syntynyt samanlaista himoa kuin Yariksella ajeluun pikkuteillä. Eikä sielläkään mitään kaahailua vaan leppoisaa mukavaa kruisailua. Ei enään nelikymppisenä tunnu refleksit riittävän mihinkään henkeäsalpaavaan menoon. Mutta kaksikymmentä vuotta sitten mentiin täysillä joka kilometri. Onneksi silloin autot eivät kulkeneet lähellekkään sitä mitä nyt. Olisi varmaan jo henki lähtenyt moneen kertaan.


      • Hubert
        voima jyrää kirjoitti:

        Usko pois: voimaa ja kulkua tarvitaan. Missä takahikiällä sinä asut? Tuleppa tänne Hesan seudun motareille niin näet että nykyajan jakkupukunaiset ajavat raudoillaan usein 200 km/t tai yli; siis kaiken maailman isohkot perheautot ja farmarit, ja kilpaa lähdetään kisaamaan tosi helposti. Kulkua on nykyisin löydyttävä VÄHINTÄÄN tuo 220 km/t, mieluummin reilusti yli, ja kiihtyvyyttä vähintään 9 sekkaa, mieluummin reippaasti alle. Tuolloin mielenrauha säilyy ja ajomukavuus. Näin se nykymaailmassa on kuomaseni heikot jyrätään alle empimättä!

        Olen koko ikäni asunut pk-seudulla. Itse puhut "Hesasta", etkä Helsingistä tai Stadista, joten olet tainnut vasta viime viikolla muuttaa tänne Etelä-Suomeen?

        Se, että jotkut jakkupukunaisista ajavat kahtasataa ei minua paljon hetkauta. Tai siis hetkauttaa sen verran, että onhan siinä oma ja muidenkin kaltaisteni normaalien tienkäyttäjien turvallisuus vaarassa. Ehkäpä asiaan vaikuttaa se, että minulla on ollut ajokortti jo yli kolmetoista vuotta, joten nuoruudenajan kaahailut on jo kaahailtu. Minua ei niin vaan provosoida kilpasille, vaan itsetuntoni kestää, vaikka nainen olisi ratissa ja ohittaisi. Itse ohitan vain selkeästi alinopeutta ajavat tientukot, ja siihen nykyinen autoni (2 litran kone, 122 hevosvoimaa, painoa n. 1400 kg) riittää vallan mainiosti.

        Mikäli todellakin olet etsimässä mielenrauhaa ja ajomukavuutta, niin kokeilepa joskus sellaista, että lähdet vaikkapa mökkireissulle puoli tuntia aiemmin kuin olit ajatellut ja ajat koko matkan rajoitusten mukaan. Voitpa vielä matkalla poiketa jonnekin kahvillekin ja jatkaa jälleen matkaa mukavaa musiikkia kuunnellen. Se, jos mikä, on rentouttavaa!

        PS. Jos nykymaailmassa heikot jyrätään empimättä, niin tuskinpa olen ensimmäisenä tallottu. Pattia löytyy enemmän hihasta kuin konepellin alta, siitä olen pitänyt aina huolen treenaamalla niin mökillä kirveen varressa kuin kaupungissa kuntosaleillakin.


      • Jude
        voima jyrää kirjoitti:

        Usko pois: voimaa ja kulkua tarvitaan. Missä takahikiällä sinä asut? Tuleppa tänne Hesan seudun motareille niin näet että nykyajan jakkupukunaiset ajavat raudoillaan usein 200 km/t tai yli; siis kaiken maailman isohkot perheautot ja farmarit, ja kilpaa lähdetään kisaamaan tosi helposti. Kulkua on nykyisin löydyttävä VÄHINTÄÄN tuo 220 km/t, mieluummin reilusti yli, ja kiihtyvyyttä vähintään 9 sekkaa, mieluummin reippaasti alle. Tuolloin mielenrauha säilyy ja ajomukavuus. Näin se nykymaailmassa on kuomaseni heikot jyrätään alle empimättä!

        km/t ??? Ihmettelen myös stadilaisen käyttävän kotikaupungistaan nimeä Hesa.


    • Rauno

      Mainio vehje. Pelkkää plussaa muuten mutta kun laatikon ja perän välitykset ovat kovin tiheät niin meteli on melkoinen 130:n vauhdista alkaen.
      Ja kierrokset on tapissa kun ajat 190 km/h. Kaipaa ehdottomasti kuudennen vaihteen. Mutkaan ja kadunkulmaan voit ihan huoletta heittää edes kaasua keventämättä. Pysyy tiessä kuin tauti. Ainakin alkuperäisillä Yokohaman kisagummeilla Heh, heh. Mutkasta kun lähtee niin aina löytyy sopiva vaihde. Kiitos tiheän välityksen /-. Osta ihmeessä. Ei se mikään ohjus ole (ei kannata ruveta elvistelemään just kellekkään) mutta kyllä sillä on hauska ajella. Ai niin, meinas unohtua se saamarin peili. Se on liimattu ihan keskelle tuulilasia, niinhän se yleensä mutta tarkoitan pystysuunnassa. Menee välillä kuikuiluksi. Mutta osta silti. Et pety.

      • Urkki

        Miksi ihmeessä pitäisi haaskata rahansa ylihinnoiteltuun alitehoiseen pikku"sporttiin", joka ei häikäise ominaisuuksiltaan. Pikkuautoistakin löytyy luokkaa parempia vastaavia autoja, tosin eri merkeiltä. Käy tutkailemassa muitakin vaihtoehtoja!


      • Sepi the man
        Urkki kirjoitti:

        Miksi ihmeessä pitäisi haaskata rahansa ylihinnoiteltuun alitehoiseen pikku"sporttiin", joka ei häikäise ominaisuuksiltaan. Pikkuautoistakin löytyy luokkaa parempia vastaavia autoja, tosin eri merkeiltä. Käy tutkailemassa muitakin vaihtoehtoja!

        Kyllä siinä puolisen vuotta tuli tutkailtua ja vertailtua T-Sporttia. Odotellessa ja tietenkin jo ennen tilausta. Niin että omasta mielestä tarkkaan on asioita tullut punnittua. Vaan ei auta Toyota tuli valittua. Mitään merkkiä ei halveksittu. Kaikki alle 4 M pikkuautot tutkittiin. Max 25 kiloa kaikilla heebeleillä. Suunnilleen 24 kiloeuroa siihen upposi. Ilmastointi, Webasto, talvipyörät TTE:n Chicane kevytmetallivanteilla, metalliväri, extrana tuli faceliftin myötä luistonesto ja ajonhallintajärjestelmä. Sillä rahalla ei oikeastaan parempaa pikkuautoa löytynyt (huom. tämä ainoastaan henkilökohtainen mielipide). Ottaen huomioon mieltymys ulkonäköön ja kolmen vuoden takuu. Takuu oli tärkeä pointti. Myöskin tunnettu vähävikaisuus. Tuulilasin keskustelupalstalta, tyyppiviat, löytyy paljon tietoa siitä miksi jotkut merkit putosivat jo valinnan alkutaipaleella pois. Koko ratkaisi myöskin paljon, reilusti alle neljä metriä. Koska kyseessä oli tosiaankin perheen kakkosauto, kaupunkiajoon. Turvallisuutta ei myöskään sovi unohtaa, luokkansa turvallisin, TODISTETUSTI.
        Näillä eväillä tuli T-Sportti valittua, eikä pätkääkään kaduta. Se että suunnilleen 10 kiloeuroa olisi pitänyt laittaa lisää jotta olisi löytynyt se parempi vaihtoehto toisesta merkistä, ei ole ihan pikkuraha. Pointti oli siis se että enemmän laatua (Saksalaiset ovat todistaneet senkin)ja varusteita kuin kokoa.


      • hoh hoijaa...
        Sepi the man kirjoitti:

        Kyllä siinä puolisen vuotta tuli tutkailtua ja vertailtua T-Sporttia. Odotellessa ja tietenkin jo ennen tilausta. Niin että omasta mielestä tarkkaan on asioita tullut punnittua. Vaan ei auta Toyota tuli valittua. Mitään merkkiä ei halveksittu. Kaikki alle 4 M pikkuautot tutkittiin. Max 25 kiloa kaikilla heebeleillä. Suunnilleen 24 kiloeuroa siihen upposi. Ilmastointi, Webasto, talvipyörät TTE:n Chicane kevytmetallivanteilla, metalliväri, extrana tuli faceliftin myötä luistonesto ja ajonhallintajärjestelmä. Sillä rahalla ei oikeastaan parempaa pikkuautoa löytynyt (huom. tämä ainoastaan henkilökohtainen mielipide). Ottaen huomioon mieltymys ulkonäköön ja kolmen vuoden takuu. Takuu oli tärkeä pointti. Myöskin tunnettu vähävikaisuus. Tuulilasin keskustelupalstalta, tyyppiviat, löytyy paljon tietoa siitä miksi jotkut merkit putosivat jo valinnan alkutaipaleella pois. Koko ratkaisi myöskin paljon, reilusti alle neljä metriä. Koska kyseessä oli tosiaankin perheen kakkosauto, kaupunkiajoon. Turvallisuutta ei myöskään sovi unohtaa, luokkansa turvallisin, TODISTETUSTI.
        Näillä eväillä tuli T-Sportti valittua, eikä pätkääkään kaduta. Se että suunnilleen 10 kiloeuroa olisi pitänyt laittaa lisää jotta olisi löytynyt se parempi vaihtoehto toisesta merkistä, ei ole ihan pikkuraha. Pointti oli siis se että enemmän laatua (Saksalaiset ovat todistaneet senkin)ja varusteita kuin kokoa.

        Opettelisit edes rahayksiköt ja mittasuureet; "kiloeuro", mikä se on? Vai ladoitko tiskiin kilotain kolikoita?

        Toisekseen: omapa sinänsä on asiasi mihin laitat 24 tuhatta euroa rahaa. Jos haluat sijoittaa KAKKOSAUTOON tuon verran rahaa ja saat sillä nopeasti arvonsa alentavat 3,6 m pitkän auton niin okei...


      • Pun
        hoh hoijaa... kirjoitti:

        Opettelisit edes rahayksiköt ja mittasuureet; "kiloeuro", mikä se on? Vai ladoitko tiskiin kilotain kolikoita?

        Toisekseen: omapa sinänsä on asiasi mihin laitat 24 tuhatta euroa rahaa. Jos haluat sijoittaa KAKKOSAUTOON tuon verran rahaa ja saat sillä nopeasti arvonsa alentavat 3,6 m pitkän auton niin okei...

        Nopeasti arvon menettävä??? Oletko erehtynyt kenties vikaihme Puntoon?


      • heh heh
        hoh hoijaa... kirjoitti:

        Opettelisit edes rahayksiköt ja mittasuureet; "kiloeuro", mikä se on? Vai ladoitko tiskiin kilotain kolikoita?

        Toisekseen: omapa sinänsä on asiasi mihin laitat 24 tuhatta euroa rahaa. Jos haluat sijoittaa KAKKOSAUTOON tuon verran rahaa ja saat sillä nopeasti arvonsa alentavat 3,6 m pitkän auton niin okei...

        Kyllä kilo on standardi kerrannaisyksikön etuliite (SI-järjestelmä), joka tarkoittaa tuhannella kertomista. Esimerkkeinä: Kilogramma, kilowatti, kilometri jne...se ei siis tarkoita mitään "kilotain kolikkoa".Vaikka euro ei olekkaan Si- järjestelmän perusyksikkö voi sitä tälläisessä vapaamuotoisessa keskustelussa käyttää yhdistäen.

        Tutustu esim: Maol taulukot. Löytynee teiltäkin kirjakaupoista.


      • Upi
        Sepi the man kirjoitti:

        Kyllä siinä puolisen vuotta tuli tutkailtua ja vertailtua T-Sporttia. Odotellessa ja tietenkin jo ennen tilausta. Niin että omasta mielestä tarkkaan on asioita tullut punnittua. Vaan ei auta Toyota tuli valittua. Mitään merkkiä ei halveksittu. Kaikki alle 4 M pikkuautot tutkittiin. Max 25 kiloa kaikilla heebeleillä. Suunnilleen 24 kiloeuroa siihen upposi. Ilmastointi, Webasto, talvipyörät TTE:n Chicane kevytmetallivanteilla, metalliväri, extrana tuli faceliftin myötä luistonesto ja ajonhallintajärjestelmä. Sillä rahalla ei oikeastaan parempaa pikkuautoa löytynyt (huom. tämä ainoastaan henkilökohtainen mielipide). Ottaen huomioon mieltymys ulkonäköön ja kolmen vuoden takuu. Takuu oli tärkeä pointti. Myöskin tunnettu vähävikaisuus. Tuulilasin keskustelupalstalta, tyyppiviat, löytyy paljon tietoa siitä miksi jotkut merkit putosivat jo valinnan alkutaipaleella pois. Koko ratkaisi myöskin paljon, reilusti alle neljä metriä. Koska kyseessä oli tosiaankin perheen kakkosauto, kaupunkiajoon. Turvallisuutta ei myöskään sovi unohtaa, luokkansa turvallisin, TODISTETUSTI.
        Näillä eväillä tuli T-Sportti valittua, eikä pätkääkään kaduta. Se että suunnilleen 10 kiloeuroa olisi pitänyt laittaa lisää jotta olisi löytynyt se parempi vaihtoehto toisesta merkistä, ei ole ihan pikkuraha. Pointti oli siis se että enemmän laatua (Saksalaiset ovat todistaneet senkin)ja varusteita kuin kokoa.

        Siinäpä jälleen yksi Toyota-uskonnon uhri. Valmis maksamaan 24000 euroa pikkuautosta, joka ei ole sportti muualla kuin kaupunkioloissa. Ja turvallisuudeltaan muut, uudet pikkuautot ovat samaa luokkaa, joten enää ei kannata Yarista ostaa silläkään argumentilla.
        Mutta jokainenhan saa tuhlata rahansa haluamallaan tavalla ja jos on vielä tyytyväinen, asia kunnossa.


      • Sepi the man
        heh heh kirjoitti:

        Kyllä kilo on standardi kerrannaisyksikön etuliite (SI-järjestelmä), joka tarkoittaa tuhannella kertomista. Esimerkkeinä: Kilogramma, kilowatti, kilometri jne...se ei siis tarkoita mitään "kilotain kolikkoa".Vaikka euro ei olekkaan Si- järjestelmän perusyksikkö voi sitä tälläisessä vapaamuotoisessa keskustelussa käyttää yhdistäen.

        Tutustu esim: Maol taulukot. Löytynee teiltäkin kirjakaupoista.

        Se oli hienosti sanottu.


    • t-sport

      Jep eli itselläni on kyseinen malli ajettu 2000km, ja ihan kelpo peli on ollut (mahtuu ajamaan 190cm kaverikin), miinuspuolia: rengasmelu moottoritiellä 120km/h-->, ja taustapeili sijoitettu liian alas, haittaa aika paljon näkyvyyttä..

      Ajettavuus tämän kokoluokan autossa parhaimpia, voi jyrkempäänkin kurviin työtää oikein kunnolla Ei kaadu.., jos kestää kuski kyydissä ;-)

      • Automies

        Eihän rengasmelu auton vika ole, siinä on vaan väärän merkkiset tai tyyppiset renkaat alla.


      • t-sport
        Automies kirjoitti:

        Eihän rengasmelu auton vika ole, siinä on vaan väärän merkkiset tai tyyppiset renkaat alla.

        Joo eihän se autosta ole kiinni, mutta yleensä
        ns. pienemmän kokoluokan autoissa rengasmelu kuuluu sisään paremmin kuin suuremmissa(kovemmissa nopeuksissa) Alla on alkuperäiset renkaat..

        Seuravaat renkaat on continental, ne ovat olleet hiljaisimmat.. Edellisissä autoissakin..


      • kuli
        Automies kirjoitti:

        Eihän rengasmelu auton vika ole, siinä on vaan väärän merkkiset tai tyyppiset renkaat alla.

        et ajatellut että myös auton alusta (puslat, iskarit jne), korin jäykkyy ja äänenvaimennus vaikuttavat sisämeluun. Ei aina renkaiden vika.


    • Claudia

      Yaris T-Sport on varmasti kaunein pikkuauto.
      Täynnä tyylikkäitä yksityiskohtia. Paras valinta jos omaa esteettistä silmää. Kuin koru. Sopii kauniille naiselle. Isäni tilasi minulle sellaisen ylioppilaslahjaksi. Ihanaa!!!

      • Prole

        Helvetti teitä rikkaitten kakaroita.


      • Jorma
        Prole kirjoitti:

        Helvetti teitä rikkaitten kakaroita.

        Siinä on jo tarpeeksi harmia että likka joutuu ajaan tojolla. Se ei vaan vielä tajuu sitä kun se on niin nuori ja viaton, niin kuin tojokin.


    • Lujaa männöö

      Onko joku lastuttanut t-sportin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

      Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      151
      9772
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

      Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      126
      7902
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

      🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7664
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

      HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      256
      7441
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

      seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      120
      6139
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

      Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5931
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

      Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      49
      5731
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

      Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      133
      5652
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

      Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      90
      4799
    10. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

      Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      4611
    Aihe