Sain onnekseni kutsun Turun yliopistoon tietojenkäsittelyyn. Onko muita aloittavia täällä? Oletteko menossa varaslähtöön.Itseäni hieman arveluttaa se mies määrän suhde naisiin, ja mietin vielä olenko menossa.
onko täällä Turussa aloittavia tietojenkäsittelijöitä
mary 87
1
993
Vastaukset
- älä ihmisiä.
Miesten suhteellisen suuri osuus ei ole järkevä syy olla valitsematta jotakin alaa. Jos päätät mennä opiskelemaan tietojenkäsittelytieteitä, niin tapaat varmasti hyviä tyyppejä kummastakin sukupuolesta. :) Sama pätee muihinkin vaihtoehtoihisi. Eli valitse ennemmin alan perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117