Sain onnekseni kutsun Turun yliopistoon tietojenkäsittelyyn. Onko muita aloittavia täällä? Oletteko menossa varaslähtöön.Itseäni hieman arveluttaa se mies määrän suhde naisiin, ja mietin vielä olenko menossa.
onko täällä Turussa aloittavia tietojenkäsittelijöitä
2
1188
Vastaukset
- ovat kovaa valuuttaa
Ei kannata välittää naisten vähyydestä, vaan ottaa sivuaineeksi joko psykologia tai kasvatustiede. Tietojenkäsittelijät ovat kovaa valuuttaa niillä markkinoilla, kun siellä taas on pulaa miehistä.
T: Itsekin tietojenkäsittelijänä hakenut naiseni kasvatustieteiden puolelta :)- siellä (ja olen nainen)
Olen itse opiskellut Turussa tietojenkäsittelyä :D Ihan kiva jengi oli. Jotain 60 sinne valitaan, joten porukka on pieni ja mukava. Kannattaa heti mennä porukkaan mukaan ja vaikka sinne varaslähtöön (itse en voinut mennä kun muutin vasta tuolloin Turkuun...) niin tutustuu jengiin.
Sivuaineeksi kannattaa valita juuri niitä erilaisia aineita esim. liiketaloustieteitä (pakollinen tietojärjestelmää lukevilta) ja kasvatustieteitä. Laitoksen henkilökunta on mukavaa ja tilatkin ovat uusia kun saivat ICT-talon valmiiksi :) Tuutoreina oli ainakin silloin kun minä aloitin niin paljon naisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912