Nolottaa myöntää, mutten oo kovin tarkasti aiemmin tutkinut alakertaani. Olen synnyttänyt pari kertaa ja jälkimmäisen kerran jälkeen on jäänyt alakerta uuteen uskoon. Kielekkeitä yms röpelöä löytyy.
Mutta onkohan tuo emättimen aukon seutu ja se emättimen sisäosan alkupuoli aina sellasta röpelöistä tai kovin poimukasta? Mites teillä muilla? Mulla työntyy emättimen seinämääkin ulos emättimen reiästä ja ei oo vetäytynyt jumpista huolimatta. Tämä emättimen liha on sellasta ihan röpelöä ja ikäänkuin kukakkaalimaista. Tuli jo kondyloomakin mieleen, mutta ei tää nyt ihan sellastakaan ole.Gynellä kävin 10 kk sitten, muttei sillon mitään sanottu...
Emättimen röpelöisyys
onko normaalia
2
1089
Vastaukset
- josefiinal
Kyllä kyseessä on luultavasti normaali juttu. Tai no ainakin minulla se on normaalia :) piti kysyä gyneltä ihan itse, että onko tuo röpelö ihan tavallista ja se sano, että on.
Jos tässä nyt keskustellaan samasta asiasta...- ....
Nuorella naisella on sileä iho ja röpelöinen emätin kun taas vanhalla naisella on sileä emätin ja röpelöinen iho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642608Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272404Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151674- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251369- 941290
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241153Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411096Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59975