KaksosNainen ja NeitsytMies

Kaksonen nainen

Luulin löytäneeni elämäni miehen, mutta jostain syystä hän vieriikin yhä kauemmas! Ei pidä kaikista ominaisuuksistani, kun itse taas olen niistä ylpeä.
Ex-aviomieheni oli myös neitsyt. Eikä heissä ole muuta samaa kuin rauhallisuus ja huumorintaju.

8

3256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana kaksosnainen

No älä ainakaan ala muuttaa itseäsi, se on voiku harmi jos ei kelpaa sellasena kun on. Terkuin kaksos nainen ja aviossa 17 v. neitsyt miehen kanssa

• Sadesää**

Jätin juuri neitsyt miehen 4vuoden seurustelun jälkeen.Ei pitänyt minunkaan kaikista ominaisuuksistani ja yritti muuttaa minua.Kauhean tinttaileva jääräpää.Naimisis olin neitsytmiehen kanssa 10vuotta.Outoa,mutta heissä ei mitään samaa.Enää en meinaa neitsytmiehiin sortua.

• ufo

hemmetin hieno päätös,ei meitä kaksosia eikä meidän luonnettamme voi mikään itseensä tyytyväinen neitsyt milloinkaan muuttaa.Turhauttavia miehiä,eikö?

• wilhelmiina90

juu itsekkin olen kaksonen ja seurustelin neitsyt pojan kanssa. ei tullu mitään. itsekkin olen ylpeä omista piirteistäni, mutta ei se suhteeseen vaikuttanut. tää neitsyt poika oli kyllä aika riehakas ja kova menemään.

• halventaja

Pahimmat traumat aiheutti neitsytmies. Aina pakenemassa ja sit taas lähenemässä, mutta selkoa ei pystynyt ottamaan. ja vielä yrittää :(

• dewill

olen itse todella kaksonen,ja kaikkea muuta kun kiltti en myös ole paha pysynyt keskellä.ollut 4 mkertaa parisuhtessa eri merkkien kansssa mutta nyt neitsyt merkin vaimoni pysysynyt 26 vuotta rinnallani ja pysyy.ei se aina ole merkistä kiinni vaan siitä voitko nostaaa itsestäsi merkkisi hyvät puolet vai huonot puolet esiin
      yritä sitkeesti kyl se siitä onnistuu yhteis elämä on taistelua älä hellitä

• ufo

itse rakastuin(tai luulin niin,koska hän oli niin kunnollinen ja minä en) aikoinaan neitsytmieheen.Hän ihastui ja rakastui minun huumorintajuuni ja hassuttelukykyyni.Tosin huomasin jo liian aikaisin,ettei mies ollut minulle oikea. Menimme naimisiin ja saimme ensimmäisen lapsemme.Yhteisen,minulla oli lapsi jo valmiina edellisestä liitosta.koskaan ei ollut mikään hyvin:en osannut pitää kotia kunnossa,en varmaan hoitaa lapsia ja kaikki vanhat lapsuusaikaiset ystävänikin olivat vääriä.Kaikki lopettivat yhteydenpidon mieheni torjuvan ja epäkohteliaan käytöksen takia.
      Halusin kuitenkin näyttää,että haluan jatkaa liittoa,ja hankimme vielä yhden lapsen.Saimme ihanan tytön.Kaikki meni heti poskelleen.Lapsi oli 3kk.vanha,kun isänsä huomasi hänet.Oikeastaan koskaan isä ei ottanut osaa lasten hoitoon.Päinvastoin,kotona ei saanut olla esillä yhtään lasten leluja,kun herra tuli töistä,ja jos ruokapöytä ei ollut katettu klo.16.10 olin maailman huonoin ihminen.Vaikka ruoka oli valmista.JNE JNE vaikka kuinka paljon.Jossakin vaiheessa sain niin tarpeekseni,saatuani uuden ammatin ja loistavan työpaikan,että uskalsin hakea avioeron.Paras juttu,mitä olen aikaansaanut.kasvatin kolme lasta käytännössä yksinhuoltajana ja sain heistä ihania ihmisiä.EX-miehen kanssa olen jo tänäpäivänä ihan hyvissä puheväleissä,mutta ilman eroa perheestämme olisi tullut viisi täysin onnetonta ihmistä.nyt selvisimme yhdellä,eli minulla.8 vuotta terapiaa ja loppuiän maselääkitys.Silti hyvin onnellinen ja paljon oppinut nm."ei koskaan neitsytmiestä kaksosnaiselle"

• Abiturientti

Minä puolestani olen tapaillut kesästä asti neitsytmiestä ja voin sanoa, että tämä aika on ollut parasta koko pienen elämäni aikana. Eikä siinä vielä kaikki, se paranee koko ajan. Joka kerta, kun näemme meillä on vielä hauskempaa ja ihanempaa yhdessä. Mitään suuria suunnitelmia en ole edes ajatellut. Elän päivä kerrallaan ja tässä hetkessä, sillä elämä on tällä hetkellä ihanaa. Uskon horoskooppeihin, mutta uskon myös tähän mitä meillä on sekä kohtaloon, sillä muuten emme olisi tavanneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe