KaksosNainen ja NeitsytMies

Kaksonen nainen

Luulin löytäneeni elämäni miehen, mutta jostain syystä hän vieriikin yhä kauemmas! Ei pidä kaikista ominaisuuksistani, kun itse taas olen niistä ylpeä.
Ex-aviomieheni oli myös neitsyt. Eikä heissä ole muuta samaa kuin rauhallisuus ja huumorintaju.

8

3047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana kaksosnainen

      No älä ainakaan ala muuttaa itseäsi, se on voiku harmi jos ei kelpaa sellasena kun on. Terkuin kaksos nainen ja aviossa 17 v. neitsyt miehen kanssa

    • Sadesää**

      Jätin juuri neitsyt miehen 4vuoden seurustelun jälkeen.Ei pitänyt minunkaan kaikista ominaisuuksistani ja yritti muuttaa minua.Kauhean tinttaileva jääräpää.Naimisis olin neitsytmiehen kanssa 10vuotta.Outoa,mutta heissä ei mitään samaa.Enää en meinaa neitsytmiehiin sortua.

      • ufo

        hemmetin hieno päätös,ei meitä kaksosia eikä meidän luonnettamme voi mikään itseensä tyytyväinen neitsyt milloinkaan muuttaa.Turhauttavia miehiä,eikö?


    • wilhelmiina90

      juu itsekkin olen kaksonen ja seurustelin neitsyt pojan kanssa. ei tullu mitään. itsekkin olen ylpeä omista piirteistäni, mutta ei se suhteeseen vaikuttanut. tää neitsyt poika oli kyllä aika riehakas ja kova menemään.

    • halventaja

      Pahimmat traumat aiheutti neitsytmies. Aina pakenemassa ja sit taas lähenemässä, mutta selkoa ei pystynyt ottamaan. ja vielä yrittää :(

    • dewill

      olen itse todella kaksonen,ja kaikkea muuta kun kiltti en myös ole paha pysynyt keskellä.ollut 4 mkertaa parisuhtessa eri merkkien kansssa mutta nyt neitsyt merkin vaimoni pysysynyt 26 vuotta rinnallani ja pysyy.ei se aina ole merkistä kiinni vaan siitä voitko nostaaa itsestäsi merkkisi hyvät puolet vai huonot puolet esiin
      yritä sitkeesti kyl se siitä onnistuu yhteis elämä on taistelua älä hellitä

    • ufo

      itse rakastuin(tai luulin niin,koska hän oli niin kunnollinen ja minä en) aikoinaan neitsytmieheen.Hän ihastui ja rakastui minun huumorintajuuni ja hassuttelukykyyni.Tosin huomasin jo liian aikaisin,ettei mies ollut minulle oikea. Menimme naimisiin ja saimme ensimmäisen lapsemme.Yhteisen,minulla oli lapsi jo valmiina edellisestä liitosta.koskaan ei ollut mikään hyvin:en osannut pitää kotia kunnossa,en varmaan hoitaa lapsia ja kaikki vanhat lapsuusaikaiset ystävänikin olivat vääriä.Kaikki lopettivat yhteydenpidon mieheni torjuvan ja epäkohteliaan käytöksen takia.
      Halusin kuitenkin näyttää,että haluan jatkaa liittoa,ja hankimme vielä yhden lapsen.Saimme ihanan tytön.Kaikki meni heti poskelleen.Lapsi oli 3kk.vanha,kun isänsä huomasi hänet.Oikeastaan koskaan isä ei ottanut osaa lasten hoitoon.Päinvastoin,kotona ei saanut olla esillä yhtään lasten leluja,kun herra tuli töistä,ja jos ruokapöytä ei ollut katettu klo.16.10 olin maailman huonoin ihminen.Vaikka ruoka oli valmista.JNE JNE vaikka kuinka paljon.Jossakin vaiheessa sain niin tarpeekseni,saatuani uuden ammatin ja loistavan työpaikan,että uskalsin hakea avioeron.Paras juttu,mitä olen aikaansaanut.kasvatin kolme lasta käytännössä yksinhuoltajana ja sain heistä ihania ihmisiä.EX-miehen kanssa olen jo tänäpäivänä ihan hyvissä puheväleissä,mutta ilman eroa perheestämme olisi tullut viisi täysin onnetonta ihmistä.nyt selvisimme yhdellä,eli minulla.8 vuotta terapiaa ja loppuiän maselääkitys.Silti hyvin onnellinen ja paljon oppinut nm."ei koskaan neitsytmiestä kaksosnaiselle"

      • Abiturientti

        Minä puolestani olen tapaillut kesästä asti neitsytmiestä ja voin sanoa, että tämä aika on ollut parasta koko pienen elämäni aikana. Eikä siinä vielä kaikki, se paranee koko ajan. Joka kerta, kun näemme meillä on vielä hauskempaa ja ihanempaa yhdessä. Mitään suuria suunnitelmia en ole edes ajatellut. Elän päivä kerrallaan ja tässä hetkessä, sillä elämä on tällä hetkellä ihanaa. Uskon horoskooppeihin, mutta uskon myös tähän mitä meillä on sekä kohtaloon, sillä muuten emme olisi tavanneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe