kerrankin näin

ohivetoja kotiinpäin

olen huomannut että moni valittaa täällä ohivedoista, mutta voi se lykästää itseäskin joku kerta kuten mulle kävi eilen;
olin pafilla 50$ 10 pelaajan sittarissa jäljellä enää yksi kaveri, n. saman verran pelimerkkejä kummallakin, heitin J10 all in kaveri maksoi KQ turnille asti lohdutonta katseltavaa kunnes riverillä tapasin parhaan ystäväni J!

2

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

Prosentit sun ja vastustajan suhteen ovat näissä aika tasoissa kaveri toki johtaa vähän isoimmilla korteilla mutta ei merkittävästi jos ei ole pohjaparia tai dominoivaa korttia. Tosin itse en tämän suuntaiseen kolikon heittoon pyrkisi saman kokoisilla stackeillä.

• on hyötyäkin

Tuo nyt ei ollut kovin paha ohiveto.. Itsekin on tullut monta kertaa voitettua ohivedoilla, mutta yleensä ne häviöt jäävät mieleen. Pahinta on tietysti jos on 95-99% suosikki ja toinen tyyppi saa sitten sen yhden ainoan kortin jolla voittaa potin...

Tänään pelailin ja sain turnilta nuts suoran 9-K. Kädessä J,10. Toisella tyypillä kaksi paria ja all-init. Eikös lopusta tule pöytään Q ja toinen tyyppi vie potin täyskädellä QQQ,66. Kieltämättä tuommoiset ottaa päähän, mutta eipä sille voinut mitään.

Joskus ohivedot kyllä ovat palauttaneet oman pelitasapainoin. On mennyt jostakin ohivedosta pahasti tilttiin ja sitten itse voittaa potin ohivedolla niin tiltti häviääkin tai sitten ohivedon jälkeen on saanut hyviä kortteja käteen ja voittanut stackkia vielä enemmän (siitä missä se oli).

Monesti tyypit eivät myöskään tajua, että se ohivetojen määrä on suorassa suhteessa pelin tasoon. Jos joku haikailee isompia pöytyiä kun alemmissa pöydissä voitetaan ohivedoilla, niin kyllä silloin kannattaa lopettaa pelaaminen vähäksi aikaa tai harjoitella lisää siellä alemmilla tasoilla tai siirtyä vielä alemmalle tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe