kerrankin näin

ohivetoja kotiinpäin

olen huomannut että moni valittaa täällä ohivedoista, mutta voi se lykästää itseäskin joku kerta kuten mulle kävi eilen;
olin pafilla 50$ 10 pelaajan sittarissa jäljellä enää yksi kaveri, n. saman verran pelimerkkejä kummallakin, heitin J10 all in kaveri maksoi KQ turnille asti lohdutonta katseltavaa kunnes riverillä tapasin parhaan ystäväni J!

2

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

Prosentit sun ja vastustajan suhteen ovat näissä aika tasoissa kaveri toki johtaa vähän isoimmilla korteilla mutta ei merkittävästi jos ei ole pohjaparia tai dominoivaa korttia. Tosin itse en tämän suuntaiseen kolikon heittoon pyrkisi saman kokoisilla stackeillä.

• on hyötyäkin

Tuo nyt ei ollut kovin paha ohiveto.. Itsekin on tullut monta kertaa voitettua ohivedoilla, mutta yleensä ne häviöt jäävät mieleen. Pahinta on tietysti jos on 95-99% suosikki ja toinen tyyppi saa sitten sen yhden ainoan kortin jolla voittaa potin...

Tänään pelailin ja sain turnilta nuts suoran 9-K. Kädessä J,10. Toisella tyypillä kaksi paria ja all-init. Eikös lopusta tule pöytään Q ja toinen tyyppi vie potin täyskädellä QQQ,66. Kieltämättä tuommoiset ottaa päähän, mutta eipä sille voinut mitään.

Joskus ohivedot kyllä ovat palauttaneet oman pelitasapainoin. On mennyt jostakin ohivedosta pahasti tilttiin ja sitten itse voittaa potin ohivedolla niin tiltti häviääkin tai sitten ohivedon jälkeen on saanut hyviä kortteja käteen ja voittanut stackkia vielä enemmän (siitä missä se oli).

Monesti tyypit eivät myöskään tajua, että se ohivetojen määrä on suorassa suhteessa pelin tasoon. Jos joku haikailee isompia pöytyiä kun alemmissa pöydissä voitetaan ohivedoilla, niin kyllä silloin kannattaa lopettaa pelaaminen vähäksi aikaa tai harjoitella lisää siellä alemmilla tasoilla tai siirtyä vielä alemmalle tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      595
      7846
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      341
      3013
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      395
      2116
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1317
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1273
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1199
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1105
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1063
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1033
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      913
    Aihe