olen huomannut että moni valittaa täällä ohivedoista, mutta voi se lykästää itseäskin joku kerta kuten mulle kävi eilen;
olin pafilla 50$ 10 pelaajan sittarissa jäljellä enää yksi kaveri, n. saman verran pelimerkkejä kummallakin, heitin J10 all in kaveri maksoi KQ turnille asti lohdutonta katseltavaa kunnes riverillä tapasin parhaan ystäväni J!
kerrankin näin
2
393
Vastaukset
- Näin meillä
Prosentit sun ja vastustajan suhteen ovat näissä aika tasoissa kaveri toki johtaa vähän isoimmilla korteilla mutta ei merkittävästi jos ei ole pohjaparia tai dominoivaa korttia. Tosin itse en tämän suuntaiseen kolikon heittoon pyrkisi saman kokoisilla stackeillä.
- on hyötyäkin
Tuo nyt ei ollut kovin paha ohiveto.. Itsekin on tullut monta kertaa voitettua ohivedoilla, mutta yleensä ne häviöt jäävät mieleen. Pahinta on tietysti jos on 95-99% suosikki ja toinen tyyppi saa sitten sen yhden ainoan kortin jolla voittaa potin...
Tänään pelailin ja sain turnilta nuts suoran 9-K. Kädessä J,10. Toisella tyypillä kaksi paria ja all-init. Eikös lopusta tule pöytään Q ja toinen tyyppi vie potin täyskädellä QQQ,66. Kieltämättä tuommoiset ottaa päähän, mutta eipä sille voinut mitään.
Joskus ohivedot kyllä ovat palauttaneet oman pelitasapainoin. On mennyt jostakin ohivedosta pahasti tilttiin ja sitten itse voittaa potin ohivedolla niin tiltti häviääkin tai sitten ohivedon jälkeen on saanut hyviä kortteja käteen ja voittanut stackkia vielä enemmän (siitä missä se oli).
Monesti tyypit eivät myöskään tajua, että se ohivetojen määrä on suorassa suhteessa pelin tasoon. Jos joku haikailee isompia pöytyiä kun alemmissa pöydissä voitetaan ohivedoilla, niin kyllä silloin kannattaa lopettaa pelaaminen vähäksi aikaa tai harjoitella lisää siellä alemmilla tasoilla tai siirtyä vielä alemmalle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768