Tällä vkolla jännääviä?

Yksi neuroottinen

Löytyykö palstalta ketään jolla ois piinaviikot meneillään? Itselläni kp 28/26-29 eli kovasti jännäillään. Kokoajan sellanen olo että "nyt ne alkoi" (ja todennäköisesti tämän meilin kirjoittamisen jälkeen alkaakin...) mutta toistaiseksi olen selvinnyt säikähdyksellä.

Millasia oireita löytyy? Olisi kiva vaihdella tuntemuksia ja ajatuksia tässä piinailun kesken. Itse en ole piinaillut enää kuukausiin, koska aina ne menkat on sieltä alkanu, mutta tällä kertaa tuntuu oudolta (kuten vissiin joka kk). =) Toivossa on hyvä elää, tosin kohta tullaan alas kovaa ja korkeelta.

Pikainen listaus ns. oireista...
- hikoilu (no joo, eletäänhän tässä kesäaikaa)
- kuumeinen ja viime vkolla tukkoinen olo (ihmekös tuo, kun viima käy tuuletusikkunasta joka on pidettävä auki hikoilun vuoksi)
- rinnat aristavat (as usual)
- vatsa nippailee (kuten aina ennen menkkoja)

Eipä juuri muuta. Eli selviä kk-oireita. ;) Mutta tosiaan, toivossa on hyvä elää. Pitkästä aikaa tuntuu ihan mukavalta jännäillä, viime kuukaudet ei ole oikein kiinnostanut...

Plussaonnea kanssasisaret!! =)

28

7404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätähousu!

Mulla on menos vasta 24/28-32. Mut hätäisenä piti aamulla jo pissata tikkuun ja kuinkas ollakaan, puhdas negahan sieltä tuli. On ollu vaan sellanen "tärpänny"olo. Nännit on ollu jo viikon tosi kipeenä. Muita oireita: palelee ihan hulluna koko ajan, pää kipeenä satunnaisesti, alaselkää juilii, väsyttää. Ehkäpä ne on vaan kuviteltuja oireita, niinku yleensä... Lämmöt on alhaalla:35,2. Täytyy testailla viikon päästä uudestaan, jos ei tätiä näy. Joutais kyl jo mennä naapuriin:) Plussa onnea kovasti!

• Äippä ja tyttö 3kk

Juu. Mulla toi kierto yleensä 30 päivää ja menkat myöhässä nyt 4 päivää... Viikko sitten ei testi näyttäny vielä mitään, mutta passitin ukon käymään töistä tullessaan apteekin kautta. Voihan se tietysti olla että kun synnytin tossa muutama kk sitten, niin sekoittaa vähän kiertoa. Mutta toivotaan toivotaan... Ja niistä oireista... Kaikilla niin yksilölliset. Mulla oli vuos siten ainakin kauhea seksin himo ja jotenkin kauniimpi ja itsevarmempi olo. Nyt tuntuis vähän samalta. Mutta toisaalta. Ennen muksua luulin kerran olevani raskaana ja mitä enemmän asiaa ajattelin, niin sitä enemmän tuli oireita... Ihmisen elimistö on kummallinen.

• Mimmi Muu

Taas on se aika kuusta, kun jännitys ja ahdistus lisääntyy... Tuntemuksia on, ainahan niitä. Tänään kp 26/30-34.

• Mimmi Muu

Niinpä niin, menkat alkoi pe, kp 29. Eipä tunnelmista sen enempää, kyllähän te tiedätte.

• kehäkukka81

kanssa jännäilen täälä et josko ois vihdoinki tärpänny.nyt on memeillään kp 28/31-32 et en kyl testaa viä moneen päivään.vaik tuskin tarvii ku en kuitenka oo raskaana =( oireita ei oikeestaan oo ku muutamia.jotenki tuntuu et oon kauheen herkkä et tekis mieli ruveta pillittään joka asiasta =) ja mies tossa yks päivä tuumaili et jotenki mun rinnat tuntuu isommilta ku aikasemmin.no onhan ne ollu vähän arat,mut ei se viä mitään takaa.et kattellaan ny rauhassa viä...

• tähdenlento

Täälä menossa kp 24/28-32, eli vielä saadaan tääläkin odotella. Minkäänlaisia erityisiä tuntemuksia ei ole ollut, mitä nyt pinna on ollut paljon kireempänä, mutta se on kuulunut tässä asiaan muutenkin edellisinä kuukausina...Mutta peukut pystyyn kaikille!

• Yksi neuroottinen

Kiva että muitakin jännääjiä löytyy. Tänään mennään 29/26-29 eikä toistaiseksi vielä mitään. Tosin kokoajan ihan sellainen olo että kohta alkaa... vatsassa norminippailut, päätä jyskää kuten yleensä jne. Olen itse asiassa jo luopunut toivosta mahd. raskautumisen suhteen. Tänään oli jotenkin niin menkkaolo heti aamusta ja muutenkin yritän iskostaa päähäni ettei tämä voi kohdallani onnistua kun ei ole onnistunut ennenkään.

Ja mitä sitten vaikka tärppäisi!! Kauhun ja paniikinomaisin tuntein vain tarpoisin kuin sumussa odottaen taas uutta keskenmenoa... että jos nyt ei tärppää, niin ei ainakaan tarvitse jännittää mitään vielä pahempaa. =/

Toivoa tosin riittää, mutta parempi olla realisti ja ymmärtää ettei se pelkkä toivominen tässä asiassa riitä. Kuten huomaatte, fiiliskin on sitä luokkaa että kohta täti paukahtaa kyläilemään.

Peukkuja muille!

• Ap. taas

Sen halusin vielä sanoa, että normaalisti kuukausi kuukaudelta en ole edes jännäillyt, koska vuosien saatossa on ymmärtänyt että ne menkkaoireet ovat aika samankaltaisia kuin r-oireetkin. Ja kun joka kk on joutunut pettymään, on vuosien mittaan oppinut olemaan tutkailematta itseään. Mutta tällä kertaa epäilykset heräsivät, joskin varmasti täysin turhaan. Syy epäilyihin johtuivat juuri siitä, että reilu vko oviksen jälkeen alkoi kuumeinen olo, ei varsinaisesti kipeä olo vaan pelkästään lämpöinen. Ja lämpö olikin reilusti kohollaan jopa kuumeen rajamailla ja olo todella tukkoinen. Tämä luonnollisesti selittyy sillä, että yöt ovat kotona hikisiä ja ikkunan ollessa auki taas meinaan jäätyä ja tulee muutenkin nukuttua huonosti. Mutta kun hikoilu on jatkunut poikkeavana nyt muutenkin, samoin vilunväreitä tullut usein, ns. kuumia aaltoja aina välillä.

Sitten pään jomotus. Välillä tuntuu kuin vähän huippaisi, välillä jyskyttää päätä muttei varsinaisesti särje. Nyt viimeisin huomio mitä tein pari päivää sitten oli se, että olo oli jotenkin öklö, ei pahoinvoiva mutta hivenen etova. Varsinkin tupakan jälkeen alkaa tuntua ällöltä. Muistan näitä oireita selkeästi edellisistä raskauksista (joista tosin yhdestäkään ei syntynyt tulosta) enkä vaan voi itselleni mitään että toivo alkoi nostaa päätään. Jospa nyt!!

Siltikin yritän pitää jalat maassa ja ymmärtää, että kaikki "oireet" voivat johtua myös stressistä jota töissä koen tällä hetkellä.

Yksi erikoinen asia tuli vielä mieleen. Olen todella usein nähnyt unta menkkojen alkamisesta päivää tai paria ennen kuin ne oikeasti alkaa. Arvaatkaas mistä näin unta toissayönä...!! Näin unta raskaustestistä (apteekin versio), jossa oli plussa. Voitte kuvitella, että silloin viimeistään alkoi toivo olemaan korkealla, vaikka loogisesti ajatellen tuo uni mitä todennäköisimmin johtuu vain tästä iänikuisesta haaveesta.

Tipauttakaas meikäläinen nyt maan pinnalle, liitelen vähän liian korkealla ja tuomio napsahtaa varmaankin vielä tänään. Mulla kierto on keskimäärin 28pv ja ehkä kerran vuoteen mahtuu yksi 26 ja 29pv kierto.

Helpoiten pähkäilystä pääsisi kun vain hakisi testin ja näkisi siinä sen surullisenkuuluisan negan. Mutta kokemuksesta viisastuneena en halua enkä aio testata kuin aikaisintaan sitten kun ollaan about viikon myöhässä - ja sellaistahan ei tapahdu. =/

Edelleen, tsemppiä muille ja iloista (joskin sateista) kesäpäivää! =)

• kuinka kauan
        Ap. taas kirjoitti:

Sen halusin vielä sanoa, että normaalisti kuukausi kuukaudelta en ole edes jännäillyt, koska vuosien saatossa on ymmärtänyt että ne menkkaoireet ovat aika samankaltaisia kuin r-oireetkin. Ja kun joka kk on joutunut pettymään, on vuosien mittaan oppinut olemaan tutkailematta itseään. Mutta tällä kertaa epäilykset heräsivät, joskin varmasti täysin turhaan. Syy epäilyihin johtuivat juuri siitä, että reilu vko oviksen jälkeen alkoi kuumeinen olo, ei varsinaisesti kipeä olo vaan pelkästään lämpöinen. Ja lämpö olikin reilusti kohollaan jopa kuumeen rajamailla ja olo todella tukkoinen. Tämä luonnollisesti selittyy sillä, että yöt ovat kotona hikisiä ja ikkunan ollessa auki taas meinaan jäätyä ja tulee muutenkin nukuttua huonosti. Mutta kun hikoilu on jatkunut poikkeavana nyt muutenkin, samoin vilunväreitä tullut usein, ns. kuumia aaltoja aina välillä.

Sitten pään jomotus. Välillä tuntuu kuin vähän huippaisi, välillä jyskyttää päätä muttei varsinaisesti särje. Nyt viimeisin huomio mitä tein pari päivää sitten oli se, että olo oli jotenkin öklö, ei pahoinvoiva mutta hivenen etova. Varsinkin tupakan jälkeen alkaa tuntua ällöltä. Muistan näitä oireita selkeästi edellisistä raskauksista (joista tosin yhdestäkään ei syntynyt tulosta) enkä vaan voi itselleni mitään että toivo alkoi nostaa päätään. Jospa nyt!!

Siltikin yritän pitää jalat maassa ja ymmärtää, että kaikki "oireet" voivat johtua myös stressistä jota töissä koen tällä hetkellä.

Yksi erikoinen asia tuli vielä mieleen. Olen todella usein nähnyt unta menkkojen alkamisesta päivää tai paria ennen kuin ne oikeasti alkaa. Arvaatkaas mistä näin unta toissayönä...!! Näin unta raskaustestistä (apteekin versio), jossa oli plussa. Voitte kuvitella, että silloin viimeistään alkoi toivo olemaan korkealla, vaikka loogisesti ajatellen tuo uni mitä todennäköisimmin johtuu vain tästä iänikuisesta haaveesta.

Tipauttakaas meikäläinen nyt maan pinnalle, liitelen vähän liian korkealla ja tuomio napsahtaa varmaankin vielä tänään. Mulla kierto on keskimäärin 28pv ja ehkä kerran vuoteen mahtuu yksi 26 ja 29pv kierto.

Helpoiten pähkäilystä pääsisi kun vain hakisi testin ja näkisi siinä sen surullisenkuuluisan negan. Mutta kokemuksesta viisastuneena en halua enkä aio testata kuin aikaisintaan sitten kun ollaan about viikon myöhässä - ja sellaistahan ei tapahdu. =/

Edelleen, tsemppiä muille ja iloista (joskin sateista) kesäpäivää! =)

olet yrittänyt tulla raskaaksi. Itse aloitan yrittämisen nyt. Tai siis mahdollista tulla raskaaksi vasta josku heinäkuun puoli välissä koska nyt menkat ja kierto 30-36 päivää... onko kellään muulla noin pitkää (36 pvä) kiertoa?

• äippä38
        kuinka kauan kirjoitti:

olet yrittänyt tulla raskaaksi. Itse aloitan yrittämisen nyt. Tai siis mahdollista tulla raskaaksi vasta josku heinäkuun puoli välissä koska nyt menkat ja kierto 30-36 päivää... onko kellään muulla noin pitkää (36 pvä) kiertoa?

on kierto kyllä nyt ollut 36. Keskenmenon jälkeen oli kierto 31 mut kun terolutteja en voi aloittaa syömään ennen kuin on kuukautiset alkaneet näin gyne mulle sano. En tiedä sit koskaan ei ole näin pitkä kierto ollut jos vaikka olisin RASKAANA vaikka mitään raskaus oireita ei ole eikä lämpöjä kun 36,4 ja välillä 36,5. En tiedä mikä on onko hormoonit sekas kun lääkitys ei ole päällä.

• Ap.
        kuinka kauan kirjoitti:

Ensimmäinen tärppi kävi 04/2004 (sitä ennen yritystä puolisen vuotta) mutta meni kesken rv 12, sen jälkeen ollut 2 km lisää ja yksi kohdunulkoinen (viime lokakuussa). Eli reilu 3 vuotta tässä on mennyt ja eka vuosi tuli tikuteltua ja eläteltyä toiveita, nyt viimeset pari vuotta asenne on ollut vähän sitä sun tätä. Ei saisi olla pessimistinen, mutta eipä niistä tärpeistä jaksa iloita kun kesken menee, niin on aina käynyt, tavalla tai toisella. =/

Eli ihan helppoa ei ole ollut, mutta toivonkipinä säilyy. Toiset tahkoaa vuosikaudet eli heidän näkökulmastaan meidän n. 3,5v on aika vähän. =/

• Ten Points
        Ap. kirjoitti:

Ensimmäinen tärppi kävi 04/2004 (sitä ennen yritystä puolisen vuotta) mutta meni kesken rv 12, sen jälkeen ollut 2 km lisää ja yksi kohdunulkoinen (viime lokakuussa). Eli reilu 3 vuotta tässä on mennyt ja eka vuosi tuli tikuteltua ja eläteltyä toiveita, nyt viimeset pari vuotta asenne on ollut vähän sitä sun tätä. Ei saisi olla pessimistinen, mutta eipä niistä tärpeistä jaksa iloita kun kesken menee, niin on aina käynyt, tavalla tai toisella. =/

Eli ihan helppoa ei ole ollut, mutta toivonkipinä säilyy. Toiset tahkoaa vuosikaudet eli heidän näkökulmastaan meidän n. 3,5v on aika vähän. =/

Tsemppiä sulle yrittämiseen!
        Sitä mietin et minkä ikääinen mahdat olla?
        Itse 27 ja aletaan vasta nyt yrittämään. Mut jos 2,5 vuoden päästä (30senä) ei mitää kuuluisi niin kokeilisin varmaan jotain hedelmöityshoitoja. Onko ne käyny mielessä?

• Ap.
        Ten Points kirjoitti:

Tsemppiä sulle yrittämiseen!
        Sitä mietin et minkä ikääinen mahdat olla?
        Itse 27 ja aletaan vasta nyt yrittämään. Mut jos 2,5 vuoden päästä (30senä) ei mitää kuuluisi niin kokeilisin varmaan jotain hedelmöityshoitoja. Onko ne käyny mielessä?

Ikää tänä vuonna 29v... että semmosta. =/ Olin 25v kun ekan kerran tulin raskaaksi.

• Myös 1 jännittäjä

Mulla on menossa kp 29/29-36

Oireita löytyy vaikka muille jakaa:

- Maha turvoksissa, aivan kuin ois paha ummetus
      - Rinnat kipeät ja niitä kihelmöi/kuumottaa
      - Lämmöt ihan normaalit, mutta sormet ja varpaat 24/7 ihan jääkylmät ja välillä viluttaa
      - kp24 paikkeilla iski flunssa, mikä ei oo normaalia näin kesäisin ja monesti vuodessa
      - Huimausta yhtenä päivänä heti aamusta
      - Hengästymistä
      - Voimaton olo, ja joka toinen päivä rättiväsynyt
      - Mahassa elohiiri vähän väliä
      - Toissayönä pakotti jalkoja ihan sairaasti
      - Nukkuminen tosi levotonta, nään unia joka yö ja mitä eriskummallisempia!
      - Hirveä sipsin himo, makea ja kahvi taas ei oikein maistu

Toivottavasti menkat ei ala! Huomenna ajattelin testailla... Onnea kaikille

• Täälläkin

Mulla kans oireita löytyy mut varmaa vaan menkkojen takii. Huomenna pitäs alkaa. Voisinkohan jo testailla ???

• Dee =O|
        Täälläkin kirjoitti:

Mulla kans oireita löytyy mut varmaa vaan menkkojen takii. Huomenna pitäs alkaa. Voisinkohan jo testailla ???

Pillerit lopetin 12/06. Menkat olleet hieman epäsäännölliset sen jälkeen, kp:t noin 25-29. Nyt menossa 27/25-29. Tein testin aamulla, näytti positiivista...siis kaks viivaa....

Voiko tulos olla väärä jos vaikka menkat ois nyt alkamas huomenna tai ylihuomenna??? Eli voiko siis alkavat menkat vääristää tulosta??

• jokuvaa

Varmaanki ylihuomen alkaa. Mikähän kp nyt ois..25/26-29? En oo jaksanu miettiä niin tarkkaan.
      Kaikki merkit menkoista on aika selkeet niinku aina ennenki joten ei jännitä.
      Hyvä puoli tässä kierrossa on ollu että isommilta kivuilta oon säästyny eikä väliuvuotooka pitkästä aikaa tipan tippaa ja näin lopussa jo mennään!! :) Nyt kun vielä menkat muuttus semmosiks kunnollisiks, sitä nyt en uskalla toivooka ettei tulis ollenka..

• jokuvaa

miettimisestä taas kerran.

• Rapsu23

Täällä jännätään myös. kp 27/28-30. Oireita kyllä löytyy, mutta en uskalla toivoa liikoja, ettei taas joudu pettymään. Jätin pillerit pois maaliskuussa, eli muutama pettymys jo takana.

plussaonnea kaikille ja ilmotelkaa kuin kävi! *pidetään peukkuja*

• Yksi neuroottinen

Jostain syystä en ole enää neuroottinen, vaikka kp on nyt 30 eli hivenen ruvetaan normaaliin nähden olemaan myöhässä. En siltikään riemuitse, koska tosiaan vuoden sisään mahtuu yksi 29pv kierto, ja kalenteria katsoessani löytyi yksi kierto joka oli 32pv ja silti menkat alkoi... eli ei siis hurvitella. Olen satavarma siitä että menkat tulee, ei ole mitenkään raskautunut olo, lukuunottamatta järkyttävää väsymystä mikä on normaalista hyvinkin paljon poikkeavaa. Lisäksi viime yönä teki pahaa nukkua vatsallaan kun rintaan sattui, tosin vain toiseen kun toisessa taas ei tunnu mitään.

Miten te voitte olla kuumeilematta kun h-hetket on lähellä? Tuntuu että mitä pitempään menkkojen odotus venyy, sitä neuroottisemmaksi tulen. Kävin eilen apteekissa ostamassa särkylääkettä (päänjomotuksen takia joka on jatkunut jo muutaman päivän) ja meinasin ostaa testin, mutta jäipä apteekin hyllylle. Viime kerrat olen testaillut turhaan, kun menkat ovat olleet päivänkin myöhässä.

Tietysti, mielenrauhan siitä saisi kun testaisi puhtaan negan, sittenpähän tietäisi ottaa lunkisti ja TIETÄÄ että menkat tulevat. =/

Mikäs muilla tilanne?

• hätähousu!

Kyl on pitäny rekisteröidä joka ikinen "oire", minkä kroppa päästää! Eikä pysty keskittyyn mihinkään muuhun, ku yks ja sama asia pyörii vaan päässä...

Oireitahan on tietty vaikka muille jakaa,mut lienevät mielikuvituksen tuotetta:(
        - päätä on särkeny koko viikon
        - pissattaa koko ajan ja jopa yöllä pitää kömpiä veskiin
        - selkä on kipee
        - nännit on kipeet, mikä ei mulla normaalia ennen menkkoja
        - alapääs ja masus pistää välillä tosi kipeetä ym ym...
        - väsyttää ja väsyttää!
        Mut ei ole yhtään sellanen varma olo, et ois tärppi käyny.
        Pettymyksiä takana vasta 6kk ajan.
        Ilmotelkaas kuin teidän käy, ku pääsette testaileen.

• Ten Points

tein testin juuri ennen jussia koska oli kp 30/30-35 ja nega oli, eli pystyi juomaan jussina ja ottamaan lungisti. Menkat alkoi 36 päivä eli päivän normaalia myöhässä... nyt kierto siis n. 30-36 ou jea! Olen tyytyväinen että tei testin ajoissa, koska muuten olisin jo epäillyt että olin raskaana mutta meni kesken...

Parempi tietää että menkat tulee.

• Rapsu23

En sitten malttanut olla tekemättä testiä, vaikka kp on nyt 28/28-30. Tänä aamuna sitten tein ja heikkoa plussaa näytti. Nyt täytyy kyllä tehdä toinen, jotta varmistuu, koska kuitenkin näin "ajoissa" jo tein tämän testin.

• Yksi neuroottinen

Oikein paljon onnea!! Kyllähän nuo haaleatkin haamut yleensä positiivista tarkoittaa mikäli testi vaan on tehty oikein. =) Ehkä kuitenkin ihan hyvä vielä muutaman päivän kuluttua testata uudestaan, onhan näitä tarinoita haamuplussista ja menkoista kuitenkin.

Mutta hyvältä vaikuttaa ja sinuna päräyttäisin nyt oikein leveän hymyn kasvoille! =) Olen iloinen puolestasi!! =)

Mulla on apteekki tässä saman kadun varrella... tekis pikkasen mieli mennä hakee testi... jos se on nega, okei, ainakin tiedän missä mennään vaikka pettymys toki on suuren suuri. Tosin enhän raskaudu kovinkaan helposti joten miksi olisin nyttenkään raskautunut, joten parempi säästää sekin testiraha ja testata vasta kun on oikeasti aihetta. Milloin se sitten onkaan, xxx-viikon päästä.. jännää joka tapauksessa.

Vielä kerran, ONNEA!

• Yksi neuroottinen

Ketään ei varmaan kiinnosta mutta pakko tilittää jonnekin. Ostin eilen raskaustestin ja päätin, että teen sen tänä aamuna. No enpä tehnyt, olin nimittäin vessaan mennessäni aivan varma että menkat on alkanut yön aikana, sen verran tuntui nippailuja ja poltetta jo herätessä. Vaan eipä näkynyt menkkoja! Eli hyvät aamupissat meni siinä sitten. Testi jäi kotiin ja lähdin töihin, kun töihin pääsin suorastaan juoksin vessaan koska kokoajan tuntuu jotenkin "märältä". Ei mitään. Kp 31 tänään eli nyt voin sanoa jo että myöhässä ollaan ihan virallisestikin, vaikkei edelleenkään poikkeukselliset kierrot ole mitenkään erikoisia. Kun vaan saisin taottua hieman järkeä päähäni ettei tämä vielä mitään meinaa. Eihän se ennenkään...

Nyt mietin miten pidän itseni aisoissa tämän päivän, koska jos huomisaamunakaan ei menkkoja vielä näy, sitten on jo pakko testata ja päästä piinasta. Onhan viikonloppu ja jokunen olut luonnollisesti maistuisi, mutta parempi varmistaa voiko niitä juoda vai ei... =/

Vatsaa on nyt useasti vääntänyt toden teolla, ei mitenkään erikoisen kipeästi mutta voimakkaasti. Edelleenkin vain toinen tissi aristaa. Ilmavaivoja on jatkuvasti ja kokoajan tuntuu että kakattaa. ;) Sitä en sitten tiedä ovatko nuo jotenkin normaaleja r-oireita, mutta joka tapauksessa kaikkea hassua tässä on ilmennyt.

Eli nimimerkin mukaisesti, tulen neuroottisemmaksi päivä päivältä. Otan mukamas lunkisti ja yritän olla ajattelematta, mutta kroppa ilmottelee itsestään vähän liikoja tässä kertaa. Mitkäs fiilikset muilla tänään? Mukavaa perjantaita kaikille!

• joten elä turhaa pinaa itse...

pidätät muutaman tunnin ja sitten teet testin.mutta älä juo tuona aikana.
        minkä testin ostit meinaa ajattelein vaan sitä herkkyyttä?

• täällä jännätään puolestasi

niin teitkö testin vai alkoiko menkat?
        jännätään ja pidetään peukkuja!!!!

• Yksi ei-enää-neuroottinen
        täällä jännätään puolestasi kirjoitti:

niin teitkö testin vai alkoiko menkat?
        jännätään ja pidetään peukkuja!!!!

Menkat alkoi pe-iltana. Olin juuri ehtinyt "päättää" että teen testin la-aamusta, mutten ehtinyt. =/

Tulevaa lomamatkaa ajatellen ei kylläkään haittaa vaikka kierto vähän venähti. Harmittaa tietysti siinä mielessä kuitenkin, että vauva olisi ollut lomarillutteluja toivotumpi. =(

Kiitos myötäelämisestä, muutaman viikon päästä taas jännätään (vaikka kuinka yritänkin olla jännäämättä...).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe