Kusessa ollaan. Miehet ja pojat tuijottaa, hymyilee ja yrittää ottaa jopa kontaktia kun meikäläisen silmä välttää. Ei pukeudu provosoivasti, farkut ja t-paita vaan, mutta kun on niin pitkä, hoikka, kaunis ja jo muodokaskin. Luullaan monta vuotta vanhemmaksi, vaikka toinen on vasta 13v. Tottahan tyttö on asiasta tietoinen ja leikkii sillä. Mutta mun mielestä tää on vakava juttu.
Tää voi olla perinnöllistä, itteäkin tuijotti miehet aina pitkään 14v alkaen. Mutta 70-luvulla elämä oli turvallisempaa, sitä ei voi kieltää.
Mitä mä teen??? Olisko pippurisumutin paikallaan hätätapauksia (liian innokkaita) varten? Miten mä uskallan sitä päästää enää mihinkään? Vai pitääkö mun vaan purra hammasta ja elää "herran haltuun" tyylillä?
Liian seksikäs tyttö?
30
9265
Vastaukset
- äiti-
että kaikki ei ole kivoja ja ihania,että niillä on vain halu päästä pöksyihin ja sitten jättää, ja että kun sanot EI se on myös Ei eikä ehkä.
Että se rakkaus tulee jättää sellaiselle että on molemminpuoleinen kiinnostus ja yhteiset päämäärät.
Ja tietysti suosittelen itsepuolustuskursseja. Kaikki ei edes kysele vaan käyvät kimppuun.
Harmittaa kun ei tullut nuorempana mentyä...paitsi nyt "ne" on kyllä enää käsilaukun perässä ;D- Tyttö93!!
En mä mun mielest liian seksikäs oo! >:( Mitä sä yleensä teet tääl palstal!? Mä oon vaan siks et tykkään lukee toisten keskusteluja!! Mä en enää ikinä puhu sulle!!!
- pikkuäiti......
Tyttö93!! kirjoitti:
En mä mun mielest liian seksikäs oo! >:( Mitä sä yleensä teet tääl palstal!? Mä oon vaan siks et tykkään lukee toisten keskusteluja!! Mä en enää ikinä puhu sulle!!!
Hohhoijaa ;). Ihan kuulostat mun tyttäreltä, mutta se ei kyllä mun tietääkseni täällä pyöri :). Hei, äideiläkin on elämä. Ja äidit on yleensä todella huolestuneita siitä, mitä niiden palleroille tapahtuu :D.
- ÄITI VITTUUUNNNN
pikkuäiti...... kirjoitti:
Hohhoijaa ;). Ihan kuulostat mun tyttäreltä, mutta se ei kyllä mun tietääkseni täällä pyöri :). Hei, äideiläkin on elämä. Ja äidit on yleensä todella huolestuneita siitä, mitä niiden palleroille tapahtuu :D.
mitä vittua vitun vitun vittu mitä vittua mäkö liian sexy oot vaan kateelliinen kuule et tiedä kuinka monen kulleissa oon jo ollut lutkuttamassa. OON melkeinpä jopa huora on ollut parin kolmen päivän suhde kullit on maistunut ja menin tekee salaa abortinki ku mua luullaan tosi vanhaks ei tarvinnu henkkarei kalja ja viinat on maistunut kullikinj aahh
- isä86
ÄITI VITTUUUNNNN kirjoitti:
mitä vittua vitun vitun vittu mitä vittua mäkö liian sexy oot vaan kateelliinen kuule et tiedä kuinka monen kulleissa oon jo ollut lutkuttamassa. OON melkeinpä jopa huora on ollut parin kolmen päivän suhde kullit on maistunut ja menin tekee salaa abortinki ku mua luullaan tosi vanhaks ei tarvinnu henkkarei kalja ja viinat on maistunut kullikinj aahh
olet nolo! pikkunen pentu viel ja et ole ollut huorimas uhoot vaan että olet muka joku aikuinen
- Muodokas=Sexy
isä86 kirjoitti:
olet nolo! pikkunen pentu viel ja et ole ollut huorimas uhoot vaan että olet muka joku aikuinen
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
on paras, eikä siitä tarvitse kiistellä täällä. - Axu01
isä86 kirjoitti:
iskä voitko tuoda redin
- SEXY???
Oma kasvatustapasi muodostaa tyttärellesi tapansa käyttäytyä ja olla, eli elää.
Pukeutumiset sun muut ovat tämän maailman juttuja mutta se omakäyttäytyminen onkin eriasia.
Mikäli olet kertonut,olette keskustelleet maailman vakavista asioista...ei hätää!!!
Luota lapseesi ja siihen, että olet ainakin yrittänyt parhaasi.
Ei lasta,ikävä kyllä, voi suojella tarpeeksi.
Maailma on paha mutta elää täytyy ja luottaa parempaan. Näin meitilläkin täällä.- rakkaudella:
Opeta tyttöäsi arvostamaan itseään ja pitämään omasta kehostaan. Ole hänelle läheinen, kosketa paljon ja halaile, kerro kuinka ihana hän on ja kuinka paljon hän sinulle merkitsee.
Jos tällaisia eväitä kotoa ei saa, on vaara että alkaa etsimään sitä muualta.
- tilanteessa
Mulla on aika samanlainen tilanne kuin tyttärelläsi (olen 15v.) ja miehet/pojat on huudelleet perään jo 12-vuotiaasta asti. Olen näyttänyt ala-asteelta saakka 4-5 vuotta vanhemmalta, nyt on onneksi tasaantunut, olen "vain" täysi-ikäisen näköinen.
Ala-asteella se oli hyvin kiusallista ja hämmentävää, ja luulin monesti että minusta tehdään vain kiusaa koska olen niin ruma. Myöhemmin tajusin ettei asia todellakaan ollut niin, ja tyttäresi ikäisenä aloitin pitämään hauskaa sillä. Pukeuduin tyylikkään provosoivasti (ainakin luulin pukeutuvani niin) ja puhuin pojille ja miehille monasti tuhmiakin. KOSKAAN en mennyt pidemmälle poikien ja miesten kanssa, nautin vain suunnattomasti heidän huomiostaan, se siitä. En halunnut päätyä jakorasiaksi ja saada huonoa mainetta tässä iässä, suutelin noista pojistakin vain kahta.
Minulla on ollut aina huono itsetunto, joten huomio oli vain kaikki kaikessa, pidin järjen päässä sen kanssa etten mene pidemmälle, koska tiesin etteivät pojat olleet muun kuin pillun perässä.
Jos tyttäresi arvostaa itseään, hän ei tee mitään tyhmää. Minä en arvosta/arvostanut itseäni, enkä siltikään tehnyt mitään tyhmää. - mapee
on todella vaikeaa kun lapsi näyttää ikäistään vanhemmalta ja herättää huomiot aja kiinnostusta.
Kuitenkin kuten itse kirjoitit niinkyllä ne avaimet on tytölläsi. Jos vähänkin lähtee peliin mukaan niin sitä saa mitä tilaa ja jos taa son välinpitämätön niin ei kukaan enempään innostu. Ja varsinkin jos sanoo että on tuon ikäinen niin viimeinenkin häipyy..
Ei tarvitse pukeutumisella viestiä sillä on niitä muitakin keinoja vaikka kuinka. Itseasiassa pukeutumisen moni ymmärtää aika erilailla kuin on tarkoitu seli paljasta tyrkky pukeutuminen on monasti seikka joka tekee nuoremman vaikutelman lopulta kuin tavallinen asu.
Ensisijaisesti kyllä asia on käsiteltävä tytön kanssa ja puhuttava aika selvästi eikä kierrellen ja kaarrellen mitä kannustamisesta saattaa seurata huonossa tilanteessa.
Paha on syyllistää niitä miespuolisiakaan jotka kauniin tytön nähdessään innostuu ja varsinkin jos vielä vähän rohkaistaan.. Ikää on todella vaikea joidenkin kohdalla arvioida ja hormoonit hyrrää sielläkin suunnalla.- toista mieltä
"Kuitenkin kuten itse kirjoitit niinkyllä ne avaimet on tytölläsi. Jos vähänkin lähtee peliin mukaan niin sitä saa mitä tilaa ja jos taa son välinpitämätön niin ei kukaan enempään innostu. "...
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tyttö on vasta 13 vuotias ja vaikka näyttäisikin ymmärtävän miten käyttäytyy, hän on täysin lapsi vielä. Jos hän herättää vänhempien poikien tai jopa miesten kiinnostusta tiedostamattaankin, on vastuu toisen osa puolen.
Samaa mieltä olen siinä, että äidin tehtävä on keskustella asiasta tytön ymmartämällä tavalla. Itse olin myös 70-luvulla täysin naisen mallinen 13 vuotiaana mutta myös täysin lapsi muuten. Näin jälkeen päin vasta ymmärrän monia ulkopuolelta tulleita kommentteja ja kiitän luojaa ja vanhempiani, ettei mitään sattunut. Samoin käytöstäni pari vuotta vanhempana voisin tämän hetkisellä elämän kokemuksella hävetä, mutta silloin ymmärrys oli vielä kapea. - mapee
toista mieltä kirjoitti:
"Kuitenkin kuten itse kirjoitit niinkyllä ne avaimet on tytölläsi. Jos vähänkin lähtee peliin mukaan niin sitä saa mitä tilaa ja jos taa son välinpitämätön niin ei kukaan enempään innostu. "...
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tyttö on vasta 13 vuotias ja vaikka näyttäisikin ymmärtävän miten käyttäytyy, hän on täysin lapsi vielä. Jos hän herättää vänhempien poikien tai jopa miesten kiinnostusta tiedostamattaankin, on vastuu toisen osa puolen.
Samaa mieltä olen siinä, että äidin tehtävä on keskustella asiasta tytön ymmartämällä tavalla. Itse olin myös 70-luvulla täysin naisen mallinen 13 vuotiaana mutta myös täysin lapsi muuten. Näin jälkeen päin vasta ymmärrän monia ulkopuolelta tulleita kommentteja ja kiitän luojaa ja vanhempiani, ettei mitään sattunut. Samoin käytöstäni pari vuotta vanhempana voisin tämän hetkisellä elämän kokemuksella hävetä, mutta silloin ymmärrys oli vielä kapea.edelleen perään sitä, että jos ei nyt puhuta aikuisista miehistä vaan siitä vaarallisemmasta lajista eli alle kaksikymppisitä niin paha on alkaa tytöltä ekana henkkaria kysymään ja jos tyttö vaikka iän kertookin niin eihän sitä välttämättä usko jos silmät kertoo toista ja osalla kun on tässäkin omia leikkejään..
Eli olkoonkin että tuossa iässä on lapsi niin vastuu on silti myös tytöllä.
Omat tyttöni ovat onneksi sen verran pienikokoisia, että eivät vaikuta vanhemmalta vaikka muuten on mitoitus kyllä enemmän kuin kohdallaan. Tästä kiitos sillä ihan lähipiirissä on näitä varhaiskypsiä ja nimenomaan pitkiä tyttöjä joilla on sitten ihan omaa syytään tullut hankaluuksi aenemmän ja vielä enemmän. Oma syy on siis ihan oma syy eli lähdetään ja esiinnytään vanhempana kuin ollaan..
Ja sitten otat vielä huomioon että 13-v on siinä iässä kun ekat seksikokeilut monilla alkaa nykyisin jne. Eli lapsi, mutta viaton ei aina. Onneksi äiti on asian tiedostanut ja on siitä huolissaan, toivotaan että osaa ohjata lastaan!
- sylvaana
Todellakin kiitos hyvistä kommenteista!
Puhuttu on aina paljon, ehkä liikaakin. Kun oman äidin kanssa ei voinut jutella yhtään mistään, on se kääntynyt päinvastaiseksi. Ja miehistä/pojistakin jutellaan harva se päivä. Mutta mun mielestä on karhunpalvelus kertoa tytölle, että miehet nyt on miehiä, jos tarpeeksi härnää niin ne ei oo enää vastuussa teoistaan...vaikka todellisuudessa se valitettavasti joskus näin menee, on se liian rankka opetus tuon ikäiselle. Jos raiskatulla on ollut minihame tai raiskaajalla on vakituinen virka, on tuomio lähinnä nuhtelu :(
Itsepuolustuslajiin ohjasin jo 8v ja menestystäkin tuli, kunnes mielenkiinto lopahti. Itseluottamukseen oon aina panostanut ja esim uimapukualue (siis ei bikinit) on niin henkilökohtainen, ettei kukaan "vieras" saa siihen koskea.
Tyttö on aika reipas selviytyjätyyppi ja joku toinen äiti ottaisi varmasti rennommin. Tyttööni toisaalta luotan, mutta...
Kait tää on äidin osa. Olla jatkuvasti huolissaan mahdollisista eteen tulevista kauheuksista. Ehkä oma melko turvaton lapsuus, liftireissut 14v ikäisenä, festarikeikat yms on nyt huonona muistona vapaasta kasvatuksesta - että mitä kaikkea voi tulla eteen. Saattais olla eri homma jos oma lapsuus/nuoruus olis ollu turvallinen ja onnellinen... - Teeppäs niin
Jos tommosen pippurisumuttimen meinaat hankkia, hanki lupa. Lupaa tuskin saat.
Luvatta hankittu pippurisumute on rikos. Se on laiton "ase".- oi jestas
se oli varmaankin ihan vitsi,tuskin hän nyt rupeaisi aina nähtyään oikeasti sumuttelemaan:o missä on huumoritajusi??vaikka asia toisaalta vakava onkin ,jotain rajaa.tyttö 17
- qwed
oi jestas kirjoitti:
se oli varmaankin ihan vitsi,tuskin hän nyt rupeaisi aina nähtyään oikeasti sumuttelemaan:o missä on huumoritajusi??vaikka asia toisaalta vakava onkin ,jotain rajaa.tyttö 17
kullia naamaan spermat pilluun tadadadadad kullit seisoo tyttö on yksin vuorotellen maistelee daadaa
MITÄ VITTUA TE OIKEIN VITTU VITTU AJATTELETTE VITTU ANNA NUOREN SAATANA ELÄÄ SITÄ ELÄMÄÄ MITÄ TAHTOO KYL SINNE VITUN_ PILLUU AINA JOKU KANKENSA TUNKEE JA VOI TEHDÄ SEN SAATANAN ABORTIN JOS niin paha on saada lapsia Saatanan vittttuuuuuu vittuuuuu
- CAnyxx
Älä hyvä tyttö ajatteke niin että " voi ei nyt ne kattoo mua " jne ... Ei ne välttämättä aina sua kato ja jos kattoo niin so what ? :)
- (o_o)
Ompaha silmäniloa!
- masalafuckshitdoupcr
Pippurisumukkeesta saa 400e sakkoja, jos ei oo aseenkantolupaa.
ja eikö siihen tarvii ikää 15.. - ERÄJORMA SAATANA
Öö aseenkantoluvan voi saada 18 vuotias esim metsästyshaulikkoon- tai kivääriin ja käsiaseeseen vasta 20 vuotiaana (kiitos aselakiuudistuksen) 15 vuotiaana voi saada rinnakkaisluvan aseeseen sitä paitsi tuskin pippurisuihke on mikään ampuma- ase enkä usko että tälläinen tavis voi edes saada sellaista laillisesti haltuunsa.
Hohhohhoo, kuinka onkaan huvittava lukea tuon kirjoittajan "tyttären" haistatteluja! Mutta teinithän kehuskelee olemattomilla yleensä, kuinka lujaa ollaan pantu ja kuinka iso patukka suuhun mahtuukaan!
- -insert name here-
Pippurisumutin????
Jos niitä Suomessa aletaan käyttään, on koko idea "Suomi" mennyttä. - VITTU mikä
idiootti....
Ei ne aina sua välttämättä kato, se on vaa tytöille tyypillistä luuloa tuossa iässä, meillä koulussakin opetettu! Ota tyttö oregano- tai kardemummasumutin varuille mukaasi, siihen ei tarvitse aseenkatolupaa kun se on miedompi. Niitä saa kaiken ikäiset S-Marketista.
- regano
Mikä on oregano- tai kardemummasumutin?
- risto_x1
Ole iloinen. Ei kaikki suinkaan yritä sua iskeä. Mielenkiinto usein johtuu siitä, että olet oikeasti muista positiiviseen suuntaan poikkeava.
En itse koe ollenkaan kumma vaikka tyttöjä katselenkin. Omassa perheessä 17 vee tyttö, ja mulla 29 vee omaa ikäeroa. Tietää ja osaa käyttää välillä kyllä pimu hyväkseen tätä miesten ja naisten välistä eroa. Onko sitä edes?
Jätä siis toki pippurisumutin kotiin. Yli-innokkaita se ei pysäytä. Me muut pidämme näkymistä :)
Tapsa - ( Y ) (uuh.. aahh..)
_
('.')
(o)(o)
) . (
( Y ) - oloutu
Siksi
Ottljhhcvddftthji
Jyhujbjvjvhxrs3 - Kannustaja
No, sun pitäis olla ylpee tytöstä, treffiseuraa riittää :D joo tiedän pidät juttua vakavana ja tavallaan se on. Mut tytönkin pitää oppia elämän seksipuolista.... 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713