Miten lienee tämänlaisen parin tulevaisuuden näkymät ?
Härkämies ihana kun ollaan yhdessä, mutta erossa ollessamme ei yhteyttä paljon pidä. Yhdessäolo on tunteita täynnä ja aika menee kuin siivillä. Välillä härkämies suutahtelee väitös tilanteissa, mutta leppyy kyllä. Itse en suutu millään, erittäin pitkäpinnainen ja ymmärtäväinen.
Rapunaisena olen se huolehtijatyyppi. Nautin yhdessäolo ajastamme täysillä, mutta erossa oleminen on yhtä tuskaa. Rakastan härkämiestäni, mutta onko toisinpäin samoin.. hiukka vaikea selkoinen mies siinä suhteessa.
Kertokaa mielipiteenne ...
Härkämies - rapunainen
4
4094
Vastaukset
- skorppi-nainen
Härkämies on tosisuloinen seuramies, huomio naisen 100% kunnes.... niin kunnes sen huomio on muualla. ja oikkuisempaa härkäpäätä saa ettii, kun tunteensa menetäny härkä. .. mikään ei sovi eikä kilise. Härkä tarvii haastetta, siihen rapu on liian lempee. :D voimia sulle. Ihminen muokkaantuu toisen henkilön kautta. Katso kumpi muuntautuu ja mihin suuntaan. Jos huonompaan. Vaihda kaveria. Yleensä rapuihmiselle sopii jousimieskin helpommin kuin härkä. Ja härjälle skorppiooni ois hyvä vastus monessa mielessä. Mutta asiaan vaikuttaa moni muukin kemia kuin pelkkä horoskooppi. :D * hihittelee muistellessaan härkää*
- rapurallaati
En ihan lempeä rapu taida olla aina. Muistelee mitä tullut tehtyä. Härkä on tosiaankin oikullinen ja haastetta kyllä on saanut ja tulee saamaan. Olen muokkaantunut paljon elämäni aikana ja parempaan suuntaan jos toisia uskominen.En taida vaihtaa kaveria noin vaan, en luota keneen tahansa.Se joka luottamukseni saa ei hetkessä sitä menetä.Minulle sisin merkitsee eniten, ei se mitä tilillä on tai miltä toinen näyttää. Nautin haasteista täysillä, en mitään mamman poikaa halua.
Ja on kokemusta jousimiehestä ihan tarpeeksi, eikä halua samaa mistään hinnasta.Oli liian pehmeä tapaus minulle ainakin. - skorppi-nainen
rapurallaati kirjoitti:
En ihan lempeä rapu taida olla aina. Muistelee mitä tullut tehtyä. Härkä on tosiaankin oikullinen ja haastetta kyllä on saanut ja tulee saamaan. Olen muokkaantunut paljon elämäni aikana ja parempaan suuntaan jos toisia uskominen.En taida vaihtaa kaveria noin vaan, en luota keneen tahansa.Se joka luottamukseni saa ei hetkessä sitä menetä.Minulle sisin merkitsee eniten, ei se mitä tilillä on tai miltä toinen näyttää. Nautin haasteista täysillä, en mitään mamman poikaa halua.
Ja on kokemusta jousimiehestä ihan tarpeeksi, eikä halua samaa mistään hinnasta.Oli liian pehmeä tapaus minulle ainakin.:D totta, ja juuri ne kokemukset muokkaa meidät juuri sellaiseksi mitä ollaan tänä päivänä, mitä ennemmin tuli tehtyä. hyvässä ja pahassa. Kaikki on opiksi.
:D jousimiehestä sen verran, sehän on altis surkutteleen itseään nojaamalla olkapäähän ja jos sitä ei ole, nojaa pullonkylken... mut sellaiselle joka tykkää turhapuron kaltaisesta miehisestä miehestä...paras on jättää kesäkissan otto... ja ottaa kesä-jouskarimies :D hihhiih siis jos haluu raahata perässään surkeeta pyöree selkäistä luojan luomusta. onhan niitä tietty toisellaisiakin jouskareita.. pontevia ja puoleensa vetäviä..syrjään hyppelijöitäkin, jotka ettii koko elämänsä juuri sitä...nojaus paikkaa. Mut itse mielummin ottaisin härän kun jouskarimiehen.Mut laittasin aidat korkeemmalle.. ja nenärenkaan "eläämelle" :D sillä sen kanssa kyll viihtyy, aika ei pitkäksi käy, paitsi sillon kun "elään" alkaa pyöritellä silmiään ja puhkuu sieraamistaan "haluun muualle" huuruja... :D ..ai ett elämä on ihanaa.... :D nautitaan niistä...
- rapu-47
Itse olin härän kanssa naimisissa 23v. Hän oli täydellinen perheen isä/aviomies kunnes rakastui kuningas alkoholiin. Härkä mies on kauheen lapsirakas, holehtii kodin ja perheen. Odotan vielä löytäväni härkämiehen itselleni. Jouskaria en ottais mistään hinnasta, mutta kala ja skorppioni olisivat seuraavta härän jälkeen. Omalta kohdaltani voin sanoa että härkä on uskollinen ja luotettava. Joka parisuhteessa otetaan väliin yhteen ja se vaan piristää suhdetta. Riippuen kuitenkin siitä että riidat myös käydään läpi ja joskus minusta tuntui ettei härkämies ollut siihen halukas.
Ota vaan rohkeesti härkää satvista, se kyllä kannattaa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1463725Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1133713Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242534Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481312Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut261108Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah32902- 137895
Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34774