Uskaltaako mennä kiropraktikolle?

välilevyt

Oli jonkun aikaa sitten paha iskiasvaiva,joka nyt on rauhoittunut "tavalliseen" tilaansa.Eli vasemman jalan takareisi melko kiree,etureidessä tuntohäiriöitä sekä vajaa lihasvoima.Vaihtelevaa kipuilua selän,pakaran,nivustaipeen ja reisien alueilla.Kipulääkkeitä on syöty vuosikausia ja tullaan syömään,jos kivut ei lähde.

Uskaltaisiko tässä tilanteessa mennä kiropraktikolle hoitoa saamaan?Mietityttää,ettei väännetä niin pahasti,että tulee uusia repeämiä välilevyihin ja joudu uudestaan hyvin kipeäksi?Mutta kun lääkäreiltäkään ei muuta apua saa,kuin tabuja,niin voisihan niitä vaihtoehtojankin miettiä.

11

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitoa saanut

Voi siitä apua olla. Mutta kannattaa valita tarkasti kenen käsittelyyn menee. Suomen kiropraktikko liiton sivuilta löydät Suomen laillistetut kiropraktikot.

• hoidettu

Sillä Suomen kiropraktikkoliiton listalla on paljon huonoja kiropraktikoita. Otathan sen huomioon.

Esimerkiksi Porvoossa toimiva varsin osaava ja vuosikymmeniä alalla toiminut laillistettu DC-kiropraktikko Maarit Holmström ei ole sillä listalla. Miksiköhän?

• No siksi
        hoidettu kirjoitti:

Sillä Suomen kiropraktikkoliiton listalla on paljon huonoja kiropraktikoita. Otathan sen huomioon.

Esimerkiksi Porvoossa toimiva varsin osaava ja vuosikymmeniä alalla toiminut laillistettu DC-kiropraktikko Maarit Holmström ei ole sillä listalla. Miksiköhän?

jos ei ole kiropraktikkoliiton jäsen, ei nimeä löydy listaltakaan

• hoidettu
        No siksi kirjoitti:

jos ei ole kiropraktikkoliiton jäsen, ei nimeä löydy listaltakaan

Mutta miksi hän erosi siitä...?

• käynyt
        hoidettu kirjoitti:

Maarit Holmströmin vastaanotolla useamman kerran ja olen todella tyytyväinen hänen hoitoonsa.

• No siksi
        hoidettu kirjoitti:

Mutta miksi hän erosi siitä...?

Kerro sinä kun vihjaat tietäväsi. Kai vastaat että kaikki muut olivat niin paskoja hoitajia ette hän kehdannut kuulua enää edes samaan liittoon. Tunnetko ko. henkilön vai mistä tiedät että hän on edes koskaan kuulunut tähän kiropraktikko-liittoon?

• hoidettu
        No siksi kirjoitti:

Kerro sinä kun vihjaat tietäväsi. Kai vastaat että kaikki muut olivat niin paskoja hoitajia ette hän kehdannut kuulua enää edes samaan liittoon. Tunnetko ko. henkilön vai mistä tiedät että hän on edes koskaan kuulunut tähän kiropraktikko-liittoon?

Olen jutellut hänen kanssaan monesti. Hänhän on koulutettu ammattilainen, joka ymmärtää kuinka yleistä SI-nivelen virheasento/lukkiuma ihmisillä on ja mihin kaikkeen se vaikuttaa...

Mutta en voi kertoa enempää. Juttu on kesken...

• hoidettu

Katselin just lopun TV1:n sarjasta Murhasta tuli totta.

Siinä päänäyttelijä "Jessican" mies, joka on lääkäri, kärsi noidannuolimaisesta iskiaksesta. Ainakin kipuja oli maatessa, istuessa ja kävellessä. Jessica yritti miestään suostutella kiropraktikolle, mutta eihän lääkäri sellaiselle voinut mennä.

No se mies meni sit lopulta kävi kirolla ja tuli iloisena ja kivuttomana takaisin ja totes, että saattaahan se auttaa jos sellaiseen uskoo.

Hauska.

• kerran käynyt

Älä mene, itse kävin laillistetulla: ei apua vain huonommaksi meni. Avun sain sen sijaan pehmeäähoitomuotoa edustavalta OSTEOPAATILTA. Itsellä eri vaiva, mutta olen kuullut paljon hyvää nimenomaa iskiasvaivaisilta.

• Auttoi minulla

Minä sain apua iskiavaivoihin kiropraktikon hoidossa. Selässä oli välilevynpullistuma, se otettiin huomioon hoidossa.

• Maarit on auttanut minua PALJON.... ja monessa vaivassa.

Mukavaa jaksamista myös sinulle Maarit jos satut näkemään vielä näin 2012 kun viestiketju vuodelta 2007 mutta olihan sitäkin ennen aikaa..

kymmeniä vuosia tuntenut ja tunnen edelleen.....

Jorma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      74
      3153
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2135
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1369
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1324
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1297
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe