Onko kukaan minun lisäkseni hommannut Helin levyä? Aika makeita biisejä, varsinkin loppupään kappaleet.
Heli Ruotsalaisen esikoislevy
12
881
Vastaukset
- carmena
Levyä en ole hankkinut, mutta sillä oleva Helin ja Mäkeläisen Mikon duetto Onnen pisaroita on todella kaunis ja loistava kappale. Rakastuin heti ensikuulemalta.
- ääni on
Helillä on minun mielestäni aika hentoinen ääni, vaikuttaa aralta. Eikä tulkintaa ole biiseissä juuri lainkaan, läpilaulettua. Mutta ehkä siitä kehityy kun kokemusta karttuu.
- kuuntele uudestaan
oletkohan kuunnellut edes koko levyä? Itse ostin ja pakko sanoa, että olen kanssasi eri mieltä. Tulkintaa kyllä löytyy, laulutekniikka on selkeästi hallussa ja ääni on kaunis.Meiltä löytyy huipulta teknisesti ja äännellisesti paljon heikompia laulajia. henkilökohtaiset suosikit: "kristian" (on kieltämättä perusiskelmää,mutta sanat on jotenkin kivat) ja "mitä jää"(näitä asioita sitä joutuu välillä elämässä miettimään).
- mieltä
Ei riitä Helillä vielä kokemus/taidot tulkintaan, mutta sehän on yleensä kaikkien nuorten artistien 'vaiva'. Siihen ei auta kuin pitkä ura. Samoissa kengissä ne on olleet kaikki nykypäivänä hyvät tulkitsijatkin uriensa alkuaikoina. Kyl se siittä, ajan myötä.
- kihhuli
mieltä kirjoitti:
Ei riitä Helillä vielä kokemus/taidot tulkintaan, mutta sehän on yleensä kaikkien nuorten artistien 'vaiva'. Siihen ei auta kuin pitkä ura. Samoissa kengissä ne on olleet kaikki nykypäivänä hyvät tulkitsijatkin uriensa alkuaikoina. Kyl se siittä, ajan myötä.
Ihmettelen kommentteja Helin äänen hentoudesta??? Tunnen Helin ja tiedän laulutaidon ja tekniikasta ja hentoudesta ei kyllä voi naista syyttää. Ehkä levy antaa väärän kuvan? Käykääpä keikalla kuuntelemassa jos vaikka mieli muuttuu =) Heli on tehnyt todella pitkään töitä edetäkseen noin pitkälle eikä todellakaan ole mikään vasta-alkaja!
- Anne M 35
Niin, peruskamaa, no sovituksiin on nähty vaivaa, sävellykset ja tekstit on peruskamaa! ääni artistilla ihan ok! Ihan hyvin laulaa. Biisit eii säväytä mitenkään!
- Tamix
Joo, peruskaa on, artistin ääni on ihan ok, ei kylläkään erotu muista mitenkään, hyvä kun on päässyt isoon levy-yhtiöön niin pääsee etenpäin, biisit on mustakin ihana tasasta , ei erotu, mutta onnea artistille jatkoon ja hyvää kessä!
- on aivan ihana
kappale!
- heli on ihana
Uutta, raikasta ja mukavan kesäistä.Laulajalla on ihana ääni. Keikalla on käyty ja levy oli pakko hankkia. "oljenkorsia ruutupaidassa" suosikkini. Katselin tuossa juuri, että musiikkitoimittajat ovat valinneet levyn "kuukauden levyksi" (tasapisteet Taikakuun kanssa).
- JENNA HELMINEN
...huippubiisi. kuulin automatkalla Hesaan päin, mikähän radio?? Siinä lauletaan heinäladoista, agentista ja kauniisti raakkudesta, jotenkin että "ruusunnuppuna rakkaus". AH, mannaa romantikolle ja rautalangan ystävälle...!! täytyy heti hakee levy kaupasta...
Kyllä Heli Ruotsalaisen levy löytyy myös omasta levyhyllystäni. Itse en levyä hommannut, vaan sain sen IskelmäParaati VIP-voiton myötä. Sain levyn käsiini vasta eilen, joten syvempää tutustumista levyn kappaleisiin en ole vielä ehtinyt tekemään. Erityisesti itseeni kolahti Helin ja Mäkeläisen Mikon duetto biisi. Toivottavasti tämän kesän aikana ehtisi lähteä katsomaan Heliä ihan livenäkin... :)
Tuo duetto onkin yksi suosikeistani. Hieno ääni Mikolla. Kannattaa erityisesti kuunnella Kikka Laitisen tekemä kappale. Varmasti yksi kesän parhaimmista iskelmälevyistä!
hmm... tervetuloa Suomi24:n keskustelupalstalle. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294