onko

kukaan saanut

apua 2-tyypin diabetekseen homeopaattisista lääkkeistä?

9

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kakkostyypin diabetesta hoidetaan järkevällä ruokavaliolla, liikunnan lisäämisellä ja tarvittaessa lääkityksellä. Laktoosirakeiden syöminen ei vaikuta asiaan.

• Hohhoijaahahhaa

Asiantuntija puhuu laktoosirakeista. Ne rakeet ei ole laktoosia. Jos oikeasti tietäisit jotain, tietäisit mihin ne homeopaattiset aineet imeytetään kun on kyse rakeista.

• mutta sellaista
        Hohhoijaahahhaa kirjoitti:

Asiantuntija puhuu laktoosirakeista. Ne rakeet ei ole laktoosia. Jos oikeasti tietäisit jotain, tietäisit mihin ne homeopaattiset aineet imeytetään kun on kyse rakeista.

olen kuullut, että ainakin akupunktiolla asiaa voidaan hoitaa. Valitse sellainen hoitaja, joka on opiskellut kiinalaista lääketiedettä ja suorittanut siitä tutkinnon.

• mitä luulit
        Hohhoijaahahhaa kirjoitti:

Kyllä ne rakeet ovat laktoosia. Jos et usko, lue purkin kyljestä tai katso Suomen Homeopaatit ry:n sivulta kohta: Miten homeopaattiset lääkeaineet valmistetaan? Samasta paikasta selviää, että korkeammissa potensseissa ei ole alkuperäistä lääkeainetta yhtään molekyyliä. Mitään homeopaattista ainetta ei siis imeytetä. Vaikutusmekanismi on joku muu.

• hohhoijaahahhaa
        mitä luulit kirjoitti:

Kyllä ne rakeet ovat laktoosia. Jos et usko, lue purkin kyljestä tai katso Suomen Homeopaatit ry:n sivulta kohta: Miten homeopaattiset lääkeaineet valmistetaan? Samasta paikasta selviää, että korkeammissa potensseissa ei ole alkuperäistä lääkeainetta yhtään molekyyliä. Mitään homeopaattista ainetta ei siis imeytetä. Vaikutusmekanismi on joku muu.

Rakeet ovat aina ja AINA ruokosokeria (saccharum). Lue vaan itse purkin kyljestä. Laktoosista ei saa valmistettua rakeita. Tabletit taas tehdään laktoosista. Olen ollut tehtaan tuotantotiloissa ihan itse seuraamassa valmistusprosessia. OLetko sinä?

• ----
        hohhoijaahahhaa kirjoitti:

Rakeet ovat aina ja AINA ruokosokeria (saccharum). Lue vaan itse purkin kyljestä. Laktoosista ei saa valmistettua rakeita. Tabletit taas tehdään laktoosista. Olen ollut tehtaan tuotantotiloissa ihan itse seuraamassa valmistusprosessia. OLetko sinä?

>Tabletit taas tehdään laktoosista.

Ai tämä oli se pointti. Olisi pitänyt sanoa että laktoositabletit (ei laktoosirakeet) eivät vaikuta kakkostyypin diabetekseen.

>saccharum

Se on sakkaroosi. Rukosokeri ja juurikassokeri ovat oikeassa elämässä kemiallisesti samaa tavaraa. En tiedä, onko niillä homeopatiauskossa erilainen kosminen värähtely. Sokerin syömistä diabeteksen hoitoon ei varmaan kukaan suosittele.

• hohhoijaahahhaa
        ---- kirjoitti:

>Tabletit taas tehdään laktoosista.

Ai tämä oli se pointti. Olisi pitänyt sanoa että laktoositabletit (ei laktoosirakeet) eivät vaikuta kakkostyypin diabetekseen.

>saccharum

Se on sakkaroosi. Rukosokeri ja juurikassokeri ovat oikeassa elämässä kemiallisesti samaa tavaraa. En tiedä, onko niillä homeopatiauskossa erilainen kosminen värähtely. Sokerin syömistä diabeteksen hoitoon ei varmaan kukaan suosittele.

voin sanoa, että siitä määrästä, jota homeopaattisia lääkkeitä annetaan ei edes diabeetikko saa hiilihydraattia haitallisia määriä.

• ----
        hohhoijaahahhaa kirjoitti:

voin sanoa, että siitä määrästä, jota homeopaattisia lääkkeitä annetaan ei edes diabeetikko saa hiilihydraattia haitallisia määriä.

No voitko hoitajana sanoa, että pienen sokerimäärän syömisellä saattaisi olla suotuisa vaikutus kakkostyypin diabetekseen? JOs neuvosi on väärä ja joku ottaa sen todesta, niin seuraukset voivat olla hankalat hoitajan uraasi ajatellen.

• hohhoijaahahhaa
        ---- kirjoitti:

No voitko hoitajana sanoa, että pienen sokerimäärän syömisellä saattaisi olla suotuisa vaikutus kakkostyypin diabetekseen? JOs neuvosi on väärä ja joku ottaa sen todesta, niin seuraukset voivat olla hankalat hoitajan uraasi ajatellen.

Mutta sen tiedän kertoa, että kun olen diabeetikolle valinnut homeopaattisen lääkkeen yksilöllisesti hänen oireidensa mukaan, ovat sokeriarvot kummasti laskeneet tai tasaantuneet. Minun neuvoni eivät johda katastrofiin, sillä diabeetikko seuraa sokeriarvojaan päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3159
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    5. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1535
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1501
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe