Xantia 1995?

stryker

Olen katsellut Xantia 2.0 8v 1995 aj. 227tkm.Jako hihna,puslat,kaasupallot sekä jarruputket juuri vaihdettu.

Onko järkevä ostos? Ne kilometrit vähän huolestuttaa. Onko se 2.0 kestävä kone?

Asun Norjassa ja pitäisi saada auto jolla uskaltaa ajaa Suomen lomalla.

Tässä linki kyseiseen autoon:
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10393369&si d=xz7apvLsVvI449382

5

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen auto on toki yksilö, eli pidosta riippuu, mutta kaikki tuossa kuulostaa hyvältä. Nuo kilsat ovat vielä pienet, tuo 2.0 8v kestää toisen mokoman avaamatta jos öljyt on vaihdettu. Ja kun vaikuttaa hyvin pidetyltä autolta niin noilla kilsoilla pitäisi olla sopivasti jo kuluvia osiakin uusittu, kytkimestä voisi kysäistä ... ajotyylistä riippuen on joko uusittu tai se on kohta edessä.

Ja tsekkaa pyöränkulmat takana, eli niiden pitää takaa katsoen olla II eikä /\ ... eli jotakuinkin prikulleen pystysuorassa, sallittu camber ei ole kuin asteen-parin luokkaa. Jos on vähän kenollaan pyörät, on vielä kohtuuhinnalla korjattavissa mutta jos on pahasti niin menee tukivarsien vaihdoksi, muistaakseni reilu 300 per puoli.

• stryker

Niin unohdin, tukivarret myös vaihdettu.

• xxy
        stryker kirjoitti:

Niin unohdin, tukivarret myös vaihdettu.

Yleisesti Xantia on osoittautunut luotettavaksi. Edellyttäen, että on huolta pidetty ohjelmien mukaisesti. Jos ei, niin sitten itse tekemään. Ei maksa paljon. Kauppoja tehdään paljon enemmänkin ajetuista.

• erossa siitä!

Elä ihmeessä laita sitä. Minulla samanlainen, täysi riesa koko katiska. Ajettu alle 150 tkm ja jättänyt tielle viimeisen kolmen vuoden aikana ainakin viisi kertaa. Viime viikolla meni vesipumppu kesken matkan, eikun tilata hinausauto taas kerran. Annan hyvän neuvon, pysy erossa ranskalaisista! Ei ainakaan tällaisen keskituloisen varat riitä aina korjata autoa! Olenhan minä vaihdatellutkin, mutta ei tahdo kelvata vaihdossa. Kun joku onneton tämän riesan minulta ostaa, niin seuraava autoni on kyllä Nipponin pojan tekemä!

• xxy

Citroen- omistaja pitäisi tiedostaa huoltoon kuuluvat asiat. Esim. jos vesipumppua ei uusita viimeistään toisen jakohihnan vaihdon yhteydessä, niin...Samoin jousitussysteemi vaatii omat huoltonsa. jos sitä ei käsitetä, ymmärretä, tai ei viitsitä, niin.......Kukaan ei kiistä kaasunestejousituksella varustetun auton ajomukavuutta. Sitä kun tahtoo, niin pitää hyväksyä myös sen huollot. Eivät ole kummoisia ajallaan tehtyinä, eikä aiheuta murhetta. Mutta jos laiminlyödään, niin silloin alkaa tulla harmeja kello kaulassa. Ja silloin on turha alkaa valittaa auton kehnoutta. Itse asiassa Xantia on, varsinkin huollettuna varsin luotettava kapistus. Viattomia autoja ei olekaan! Ja "huulilasin" jutut sitikasta pitää laittaa omaan arvoonsa. Ne kun ovat paljolti mielipiteitä.Tai pitää lukea oikein, rivien välistä, kuten diplomaattikieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      262
      5582
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      128
      2366
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      258
      2109
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1874
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      191
      1571
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      55
      1453
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      64
      1395
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1331
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    Aihe