Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sukellus

pakollinen tauko

Puolen vuoden huolella kasvattamani rolli katosi ensimmäisenä lomapäivänä. Yes! Suosittelen kaikille vierailua reilusti oman tason yläpuolella:) Jos olet parhaimmillasi esim. No-limitin 0.25/0.50$ pöydässä niin semmoinen iloinen lomalle lähtö onnistuu vaikkapa 25/50$tasolla.

Nyt tiedän miltä masentuneen ihmisen täytyy tuntua. On tunnoton ja ilmeetön olo, päässä humisee ja mietin että olisin tuplannut rahani jos se YKSI pata-ässä ei olisi löytynyt kaverilta. Ja miksi juuri 6kuukauden hyvän pelin jälkeen jouduin 4 badbeattiin juuri tänä päivänä? Sinä päivänä kun piti tehdä se oikea tulos;) Kaikki riskit oli eliminoitu ja pelasin tavallistakin valikoiduimilla käsillä..mutta ei. Ne muutamat quality-kortit uppos flopin väri ja suoravetoihin.

Syksyllä pitää aloittaa taas "imperiumin" rakentaminen ja tiedä vaikka uudenvuoden aattona olisi taas pocket-rocketin aika highstakesilla...

3

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdf

      Sulla on ainakin hyvä asenne..et syytä softaa jne kuten monet muut kun häviää rahansa. Häviöitä tulee aina ja sun kohdalla oli nyt vaan huonoa tuuria joka sekin kuuluu pokeriin.

      • samanlaista täälläkin

        pelailen pottiomppua ja tajusin sen varianssin tämän ja eilisen päivän aikana. Tulin 17 biniä alas. Mikään veto ei täyttyny, kaveri veti ohi, paskaa peliä pienissä lämmöissä. Paras esimerkki kaikesta paskasta on käsi, kun mulla AAxx ja floppi A69. molemmilla yli 300 bb stackit ja rahat saatiin keskelle turnilla, joka oli 2. Yllätykseni kaverilla gutshotin veto ja mikäs muu kuin 7 sieltä riveriltä tuleekaan. SAATANA! Onneks on vielä rollia jonkin verran. Nyt pari päivää taukoo ja sitten uus yritys


    • Jepjep15654

      Sitä taitaa olla liikenteessä. Mulla nimittäin eilen aivan sama juttu.. olin kanssa huolella ja hitaasti pienissä pöydissä kasvattanut stäkkiä. Noh ei se nyt ollut kuitenkaan "kuin" 500dollaria mutta silti. No sitten kanssa ajattelin että nyt aletaan pelaamaan isommista rahoista ja siirryin isompaan pottiomppu pöytään.. mulla sitten värin veto, kädessä Jh Th, pöydässä flopilla 9h,Qh,Ah.. Vihu korottelee minkä ehtii ja mä re-reissaan samaan tahtiin. Tajusin kyllä että nyt vihulla on värin veto mutta en jaksanut uskoa hänen Kh.. no lopussa ALL-Inniin tottakai ja olihan vihulla sittenkin Kh ja eiku alottamaan uutta stäkin keräämistä.. kuuluu pokeriin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe