Omien havaintojeni mukaan n. 20 vuotias pappa betalar opiskelija, joka on siirtynyt kaupunkikaahailupleikkarin jälkeen auton rattiin :)
millainen on
8
2021
Vastaukset
- minikuski
hieman erilainen profiili:
- Mies, 44v
- MA tutkinto
- Naimisissa
- Lapset jo omillaan
- Kyllästynyt hengettömistä "perheautoista"
Autona MiniCooper 2007- mina vaan
-Mies 30v. '
- naimisissa (ei laps.)
-korkeakoulututkinto
- todella kyllästynyt harmaisiin perhe-farmareihin.
- ei katunut päivääkään Miniiin siirtymistä
- mini one 2005
18-vuotiaasta haaveillut omasta ministä. vihdoin kun oli mahdollisuus ostaa oma auto, se oli tietysti mini. enkä myöskään pidä massaan hukkumisesta.
- minikuski
minin on autona ihan erilainen, kun normaalit autot, sen käytös saa jopa ihan normaalin kotirouvankin tekemään asioita, joita se ei ollu koskaan kuvitellukaan ( kokemus omasta rouvastani ; )).
Suosittelen lämpimästi vaikka koeajoa, sitten ymmärtää, mistä oikein on kysymys.- Mies 33v.
Ihan omalla rahalla ostettu avo cooper. Siitä autosta löytyy luonnetta, ei jaksa enää tavallisia massaan sotkeutuvia autoja.
- Joku toinen
Kun oliskin 20-kesäinen, mutta olen ...
- 47 vuotias
- ylempi toimihenkilö
- autona: cooper s works
Yleensä olen vaihtanut uuden auton 2 - 3 vuoden välein, mutta nyt pidän miniä kauemmin. Jotenkin siihen on niin mieltynyt, ettei ole tullut tarve vaihtaa muuhun. - Anonyymi
Kertokaa lisää Works kokemuksia!
- Anonyymi
Ruskean reijäin ritari. 18-55v. kaikki nauraa (ei niin paljon kun skodisteille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423422470- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471896- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441460
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361176