Omien havaintojeni mukaan n. 20 vuotias pappa betalar opiskelija, joka on siirtynyt kaupunkikaahailupleikkarin jälkeen auton rattiin :)
millainen on
8
2185
Vastaukset
- minikuski
hieman erilainen profiili:
- Mies, 44v
- MA tutkinto
- Naimisissa
- Lapset jo omillaan
- Kyllästynyt hengettömistä "perheautoista"
Autona MiniCooper 2007- mina vaan
-Mies 30v. '
- naimisissa (ei laps.)
-korkeakoulututkinto
- todella kyllästynyt harmaisiin perhe-farmareihin.
- ei katunut päivääkään Miniiin siirtymistä
- mini one 2005
18-vuotiaasta haaveillut omasta ministä. vihdoin kun oli mahdollisuus ostaa oma auto, se oli tietysti mini. enkä myöskään pidä massaan hukkumisesta.
- minikuski
minin on autona ihan erilainen, kun normaalit autot, sen käytös saa jopa ihan normaalin kotirouvankin tekemään asioita, joita se ei ollu koskaan kuvitellukaan ( kokemus omasta rouvastani ; )).
Suosittelen lämpimästi vaikka koeajoa, sitten ymmärtää, mistä oikein on kysymys.- Mies 33v.
Ihan omalla rahalla ostettu avo cooper. Siitä autosta löytyy luonnetta, ei jaksa enää tavallisia massaan sotkeutuvia autoja.
- Joku toinen
Kun oliskin 20-kesäinen, mutta olen ...
- 47 vuotias
- ylempi toimihenkilö
- autona: cooper s works
Yleensä olen vaihtanut uuden auton 2 - 3 vuoden välein, mutta nyt pidän miniä kauemmin. Jotenkin siihen on niin mieltynyt, ettei ole tullut tarve vaihtaa muuhun. - Anonyymi
Kertokaa lisää Works kokemuksia!
- Anonyymi
Ruskean reijäin ritari. 18-55v. kaikki nauraa (ei niin paljon kun skodisteille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473