Omien havaintojeni mukaan n. 20 vuotias pappa betalar opiskelija, joka on siirtynyt kaupunkikaahailupleikkarin jälkeen auton rattiin :)
millainen on
8
1892
Vastaukset
- minikuski
hieman erilainen profiili:
- Mies, 44v
- MA tutkinto
- Naimisissa
- Lapset jo omillaan
- Kyllästynyt hengettömistä "perheautoista"
Autona MiniCooper 2007- mina vaan
-Mies 30v. '
- naimisissa (ei laps.)
-korkeakoulututkinto
- todella kyllästynyt harmaisiin perhe-farmareihin.
- ei katunut päivääkään Miniiin siirtymistä
- mini one 2005
18-vuotiaasta haaveillut omasta ministä. vihdoin kun oli mahdollisuus ostaa oma auto, se oli tietysti mini. enkä myöskään pidä massaan hukkumisesta.
- minikuski
minin on autona ihan erilainen, kun normaalit autot, sen käytös saa jopa ihan normaalin kotirouvankin tekemään asioita, joita se ei ollu koskaan kuvitellukaan ( kokemus omasta rouvastani ; )).
Suosittelen lämpimästi vaikka koeajoa, sitten ymmärtää, mistä oikein on kysymys.- Mies 33v.
Ihan omalla rahalla ostettu avo cooper. Siitä autosta löytyy luonnetta, ei jaksa enää tavallisia massaan sotkeutuvia autoja.
- Joku toinen
Kun oliskin 20-kesäinen, mutta olen ...
- 47 vuotias
- ylempi toimihenkilö
- autona: cooper s works
Yleensä olen vaihtanut uuden auton 2 - 3 vuoden välein, mutta nyt pidän miniä kauemmin. Jotenkin siihen on niin mieltynyt, ettei ole tullut tarve vaihtaa muuhun. - Anonyymi
Kertokaa lisää Works kokemuksia!
- Anonyymi
Ruskean reijäin ritari. 18-55v. kaikki nauraa (ei niin paljon kun skodisteille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627