Aamu ihana ja aurinkoinen ja tito että päästään miehen kanssa kotiin anopin luota. Teki mieli saada jotain lämmintä kovaa sisälle pelkän hyväilyjen jälkeen. Oltiin oltu viikko mummulassa ja lapset jäisi vielä ainakin viikoksi ja miehen pitäisi lähteä työreissuun pariksi viikkoa. Hyppäsimme asuntoautoomme ja kotia kohti mutta asiat ei niinkuin kuvittelee vaan automme rikkontui ja hinaus-auto kuskasi meidät korjaamolle. Puhisin kiukusta nyt jäisi taas 2-viikkoa väliin. Mieheni sopi korjaamon kanssa että voisin nukkua autossa korjaamonpihassa yön yli ja itse jatkaisi matkaa bussilla kotiin. Työn voisi aloittaa vasta iltapäivällä kuulemma ja lähdin mieheni kanssa ostoksille keskustaan josta mieheni jatkoi matkaa. Ostokia tein ja sain itseni jokilaivaan siiderille, kunnes huomasin kellon lähentelevän 17.00. Soitin korjaamolle ja onneksi sieltä vastattiin.Taksiin ja äkkiä takas että pääsen yöksi asunto-autoomme.Olin aika suutuksissa ja vähän huppelissa miettin vaatteiden vaihtoa ja ulos yöelämään.Kerron elämini yhdestä ihanimmista hetkistä tämän jälkeen, jos joku haluaa ja ehdin.
Vastaukset 1
- Kerro
Kerro kerro vain ihmeessä. luulen että meitä on monta aika monta jotka haluavat sinun jatkavan juttuasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557