Kaipaatko rauhallisia vanhojen metsien rippeitä, haluaisitko istua nuotiolla, kuunnella kesän ääniä, haistaa kesäyön tuoksuja,katsella nousevaa usvaa, ehkä vähän kalastaa, tykkäätkö näppäillä kuvia, poimisitko kenties marjoja..??
Jos et halua mennä Lappiin asti luontoa etsimään ja liikut Kajaanin korkeudella auton-, ehkä asuntovaunun kanssa, voisin olla joskus oppaana, juttuseurana, marjastus-, kalastuskaverina..
Jos rakastat mm. tällaisia asioita, laita yhteystietosi, niin jutustellaan lisää.
Itse olen noin viiskymppinen mutta ei iällä ole niin merkitystä, en etsi seurustelukumppania.
Jos asut jo valmiiksi tälläsuunnalla niin aina vain parempi.
Viihdytkö
6
1303
Vastaukset
- Kainuulainen nainen
Hei. Olen kutakuinkin ikäisesi. Auto on, mutta ei asuntovaunua. Sinä ilmeisesti autoton? Millainen retkeily/vaelluskokemus sinulla on? Ja vaikka ei seurustelusta olekaan kysymys, kiinnostaa kyllä, kumpaa sukupuolta olet?
- nainen kainuusta
En ole moneen vuoteen pitempiä matkoja patikoinut. Marjareissuilla tulee tietysti käveltyä vähän enemmän. Tykkäisin mieluiten rauhallisesta meiningistä, elämyksiä voi kokea, vaikka ei kauas maanteistä menisikkään, sillä metsäautoteitä pitkin pääsee kyllä melko syrjäisiinkin paikkoihin. Minulla ei ole autoa käytössä. Olen kyllä kolunnut vuosien aikana jonkinverran syrjäseutuja, toki paljon löytyy vielä käymättömiäkin paikkoja. Kunto ei ole paras mahdollinen, joten kovin pitkille reissuille en uskalla ainakaan kiireen kanssa lähteä.
- aloittaja
nainen kainuusta kirjoitti:
En ole moneen vuoteen pitempiä matkoja patikoinut. Marjareissuilla tulee tietysti käveltyä vähän enemmän. Tykkäisin mieluiten rauhallisesta meiningistä, elämyksiä voi kokea, vaikka ei kauas maanteistä menisikkään, sillä metsäautoteitä pitkin pääsee kyllä melko syrjäisiinkin paikkoihin. Minulla ei ole autoa käytössä. Olen kyllä kolunnut vuosien aikana jonkinverran syrjäseutuja, toki paljon löytyy vielä käymättömiäkin paikkoja. Kunto ei ole paras mahdollinen, joten kovin pitkille reissuille en uskalla ainakaan kiireen kanssa lähteä.
oli vastaus sinulle, Kainuulainen nainen. Jos et hoksannut, kun toi nimimerkki muuttui.
- Kainuulainen nainen
aloittaja kirjoitti:
oli vastaus sinulle, Kainuulainen nainen. Jos et hoksannut, kun toi nimimerkki muuttui.
Itse olen vaellellut jonkin verran, nyt olin viikon Lapissa (sen takia vastauskin viipyi), tosin tällä kertaa vain päiväretkiä. Marjastus ja päiväretket Kainuussa kiinnostavat. Meistä saattaisi olla seuraa toisillemme, kokeilemallahan se selviää.
- "luonnossa"
Kainuulainen nainen kirjoitti:
Itse olen vaellellut jonkin verran, nyt olin viikon Lapissa (sen takia vastauskin viipyi), tosin tällä kertaa vain päiväretkiä. Marjastus ja päiväretket Kainuussa kiinnostavat. Meistä saattaisi olla seuraa toisillemme, kokeilemallahan se selviää.
Voit laittaa postia mulle, katotaan miten käy, onnistuuko yhteiset marjaretket.
Toki tässä mullakin on välillä monenlaisia itsestä riippumattomia esteitä tiellä. Jos ei päästä metsään niin kirjoitellaan edes.
HUOM! Kaikki muutkin (ihan mistäpäin vaan), jota asia kiinnostaa, voi kirjoitella.
[email protected]
Kurkkaan silloin tällöin postiani, joskus voin olla viikonkin pois koneen luota. - puskassa
"luonnossa" kirjoitti:
Voit laittaa postia mulle, katotaan miten käy, onnistuuko yhteiset marjaretket.
Toki tässä mullakin on välillä monenlaisia itsestä riippumattomia esteitä tiellä. Jos ei päästä metsään niin kirjoitellaan edes.
HUOM! Kaikki muutkin (ihan mistäpäin vaan), jota asia kiinnostaa, voi kirjoitella.
[email protected]
Kurkkaan silloin tällöin postiani, joskus voin olla viikonkin pois koneen luota.ne luontoihmiset piileskelee..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799515Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3613653Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712480- 371516
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141406Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää821111