täällä on aika paljon kyselty, että miten voi kertoa.. minua pelotti valtavasti mutta minä lähetin tekstiviestin ja kerroin suoraan. hävetti ensin tosi paljon ja tunsin itseni ihan idiootiksi ja minä kerroin senkin sille.. kerroin vaan suoraan miltä tuntui.. niin kannattaa tehdä. ja suhtautui tosi hyvin siihen mitä kerroin.. harmi vaan että oli varattu. itse en ole koskaan ennen kertonut mitään ja muutenkin.. olen joskus kauhean pelokas, niin että jos minä tosissaan pystyin sen sanomaan niin kyllä kuka tahansa jos vaan haluaa. ja voin sano että se kannattaa. tuli sellainen tunne että nyt ei enää tarvitse miettiä että pitäskö kertoa ja mitä jos en kerro ja mitä jos se on varattu ja mitähän se sanoo.. jos yhtään harkitsette kertoa niin tehkää se!
miten voi kertoa tunteistaan..
vastaus
1
643
Vastaukset
- woman
Suorin sanoin. Ok.
Paras tapa. Parempaa tapaa ei olekaan, satoi tai paistoi- !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla215604- 42553
- 52536
- 76523
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480