Elovena Plus-kaurahiutaleet...?

Elovena-tyttö

Voiko keliaakikko syödä noita Elovena Plus (tai pelkkä Elovena)-kaurahiutaleita? Tyhmä kysymys kai, mutta on uusi asia mulle tää sairaus! Kiitos, jos joku osaa vastata :)

3

1820

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • , vaikka

suositus kai on, että pitäisi käyttää vain noita tuotteita, jotka sisältää taatusti puhdasta kauraa. Tutkimuksissa ei kuitenkaan Elovenastakaan ole mitään muiden viljojen jäämiä löytynyt ja ennen se oli sallittua kauraa, joten minä ainakin syön sitä. Hinta on vain viidenneksen esim. Provenaan verrattuna ja kyllä mulla ainakin on pysynyt maha kunnossa ja vasta-aineet loitolla, vaikka Elovenaa syönkin. Mutta vaikka minä en Elovenasta mitään oireita saakaan, niin joku toinen voi olla herkempi. Keliakialiiton mukaan Elovena-kaurahiutaleet eivät sovi keliaakikoille, mutta kyllä niitä vaan aika moni taitaa siitä huolimatta syödä.

• nhl98

Mä en syö kuin puhdasta kauraa, jota elovena ei tietääkseni ole.Mä en ota riskejä, koska väärällä ruokavaliolla on pitkällä tähtäimellä huonot seuraukset... Keliakiliitto tutkii ja päivittää aina näitä ruokajuttuja niin mun ei tarvi urheilla niiden kanssa.

• tässä, terve

Elovenaa ei suositella, Myllyn Paras on saanut gluteenittoman tuotteen merkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1457
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1308
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      786
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      727
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      710
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      565
    7. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      35
      560
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      549
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      519
    Aihe