Voiko keliaakikko syödä noita Elovena Plus (tai pelkkä Elovena)-kaurahiutaleita? Tyhmä kysymys kai, mutta on uusi asia mulle tää sairaus! Kiitos, jos joku osaa vastata :)
Elovena Plus-kaurahiutaleet...?
3
1775
Vastaukset
- , vaikka
suositus kai on, että pitäisi käyttää vain noita tuotteita, jotka sisältää taatusti puhdasta kauraa. Tutkimuksissa ei kuitenkaan Elovenastakaan ole mitään muiden viljojen jäämiä löytynyt ja ennen se oli sallittua kauraa, joten minä ainakin syön sitä. Hinta on vain viidenneksen esim. Provenaan verrattuna ja kyllä mulla ainakin on pysynyt maha kunnossa ja vasta-aineet loitolla, vaikka Elovenaa syönkin. Mutta vaikka minä en Elovenasta mitään oireita saakaan, niin joku toinen voi olla herkempi. Keliakialiiton mukaan Elovena-kaurahiutaleet eivät sovi keliaakikoille, mutta kyllä niitä vaan aika moni taitaa siitä huolimatta syödä.
- nhl98
Mä en syö kuin puhdasta kauraa, jota elovena ei tietääkseni ole.Mä en ota riskejä, koska väärällä ruokavaliolla on pitkällä tähtäimellä huonot seuraukset... Keliakiliitto tutkii ja päivittää aina näitä ruokajuttuja niin mun ei tarvi urheilla niiden kanssa.
- tässä, terve
Elovenaa ei suositella, Myllyn Paras on saanut gluteenittoman tuotteen merkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410619Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12710159- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.325003- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1244112Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253449- 633165
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114