Voiko keliaakikko syödä noita Elovena Plus (tai pelkkä Elovena)-kaurahiutaleita? Tyhmä kysymys kai, mutta on uusi asia mulle tää sairaus! Kiitos, jos joku osaa vastata :)
Elovena Plus-kaurahiutaleet...?
3
1777
Vastaukset
- , vaikka
suositus kai on, että pitäisi käyttää vain noita tuotteita, jotka sisältää taatusti puhdasta kauraa. Tutkimuksissa ei kuitenkaan Elovenastakaan ole mitään muiden viljojen jäämiä löytynyt ja ennen se oli sallittua kauraa, joten minä ainakin syön sitä. Hinta on vain viidenneksen esim. Provenaan verrattuna ja kyllä mulla ainakin on pysynyt maha kunnossa ja vasta-aineet loitolla, vaikka Elovenaa syönkin. Mutta vaikka minä en Elovenasta mitään oireita saakaan, niin joku toinen voi olla herkempi. Keliakialiiton mukaan Elovena-kaurahiutaleet eivät sovi keliaakikoille, mutta kyllä niitä vaan aika moni taitaa siitä huolimatta syödä.
- nhl98
Mä en syö kuin puhdasta kauraa, jota elovena ei tietääkseni ole.Mä en ota riskejä, koska väärällä ruokavaliolla on pitkällä tähtäimellä huonot seuraukset... Keliakiliitto tutkii ja päivittää aina näitä ruokajuttuja niin mun ei tarvi urheilla niiden kanssa.
- tässä, terve
Elovenaa ei suositella, Myllyn Paras on saanut gluteenittoman tuotteen merkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834453Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162675Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432457- 132344
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142055Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717