Helsinki-Vantaa - Stansted by Blue1?

jokurandomi

Onko jollakin kokemuksia tuosta lennosta? Itse täällä vapisen suorastaan pelosta kun luen noita Blue1:n hajoamisia ja myöhästymisiä.

Kone jolla lennän on M90 ja se lähtee tänään illalla.

Tänään on vieläpä aika sateinen ilma.

Eli kiitos jos voitte vastata tuohon matkaan liittyvistä kokemuksistanne ja kertoa niistä.

5

1577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Sade ei ensinnäkään vaikuta lentokoneen lentämiseen tässä suhteessa lainkaan. Ainakaan täksi illaksi luvattu sade. Itse olen lentänyt Blue1llä kaksi kertaa MD-90 koneella ja kerran Avro koneella Lontooseen ja kaikki on mennyt mainiosti. Kerran oltiin reilu puoli tuntia myöhässä, mutta muuten joko ennen aikataulua tai aikataulussa. Henkilökunta ystävällistä. Huomioi, että lennolla ei ilmaista palvelua.

• Nimettömälle

Millä lentoyhtiöllä on ilmainen tarjoilu???
        Toisitko mulle samalla pari-kolme pulloa
        Dom Perignonia?

• kyllä löytyy
        Nimettömälle kirjoitti:

Millä lentoyhtiöllä on ilmainen tarjoilu???
        Toisitko mulle samalla pari-kolme pulloa
        Dom Perignonia?

Alitalia, Finnair, Swiss, CSA, Austrian, KLM, Air France, Luxair, TAP jne.

• SaanaXL__
        kyllä löytyy kirjoitti:

Eli kun menen turistissa Tukholmaan Finnairilla, niin voin kenties saada tuoreita mansikoita, shamppanjaa ja muutaman konjakkiryypyn aivan ilmaiseksi?

• Schopenhauer
        kyllä löytyy kirjoitti:

Ilmaisia ja ilmaisia. Eiköhän niistä makseta lentolipun hinnassa. Se että jotkut yhtiöt vielä veloittavat lisää tarjoilusta on tietysti toinen asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      337
      703
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      109
      648
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56