Onko jollakin kokemuksia tuosta lennosta? Itse täällä vapisen suorastaan pelosta kun luen noita Blue1:n hajoamisia ja myöhästymisiä.
Kone jolla lennän on M90 ja se lähtee tänään illalla.
Tänään on vieläpä aika sateinen ilma.
Eli kiitos jos voitte vastata tuohon matkaan liittyvistä kokemuksistanne ja kertoa niistä.
Helsinki-Vantaa - Stansted by Blue1?
5
1515
Vastaukset
- Nimetön
Sade ei ensinnäkään vaikuta lentokoneen lentämiseen tässä suhteessa lainkaan. Ainakaan täksi illaksi luvattu sade. Itse olen lentänyt Blue1llä kaksi kertaa MD-90 koneella ja kerran Avro koneella Lontooseen ja kaikki on mennyt mainiosti. Kerran oltiin reilu puoli tuntia myöhässä, mutta muuten joko ennen aikataulua tai aikataulussa. Henkilökunta ystävällistä. Huomioi, että lennolla ei ilmaista palvelua.
- Nimettömälle
Millä lentoyhtiöllä on ilmainen tarjoilu???
Toisitko mulle samalla pari-kolme pulloa
Dom Perignonia? - kyllä löytyy
Nimettömälle kirjoitti:
Millä lentoyhtiöllä on ilmainen tarjoilu???
Toisitko mulle samalla pari-kolme pulloa
Dom Perignonia?Alitalia, Finnair, Swiss, CSA, Austrian, KLM, Air France, Luxair, TAP jne.
- SaanaXL__
kyllä löytyy kirjoitti:
Alitalia, Finnair, Swiss, CSA, Austrian, KLM, Air France, Luxair, TAP jne.
Eli kun menen turistissa Tukholmaan Finnairilla, niin voin kenties saada tuoreita mansikoita, shamppanjaa ja muutaman konjakkiryypyn aivan ilmaiseksi?
- Schopenhauer
kyllä löytyy kirjoitti:
Alitalia, Finnair, Swiss, CSA, Austrian, KLM, Air France, Luxair, TAP jne.
Ilmaisia ja ilmaisia. Eiköhän niistä makseta lentolipun hinnassa. Se että jotkut yhtiöt vielä veloittavat lisää tarjoilusta on tietysti toinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811