http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/539405?jokikunnas_ellen
Kovaa tekstiä.
Timo T.A. Mikkonen haukkuu
8
1003
Vastaukset
- Yhteiskunta ei suojele tyhmiä
vitun Mikkosella muka jotain varaa haukkua yhtään ketään tai mitään? Typerä idiootti, joka puhuu itsestään kolmannessa persoonassa ja väittää tietävänsä JFK:n murhaajan/murhaajat. Antakaa mun kaikki kestää!
- noh....
kyllä on Mikkosella varaa sanoa, eipä ole koskaan varmasti hoitannut hommaansa noin alaarvoisesti kuin Ellen. Kokemusta löytyy sentään monnen vuosikymmenen ajalta.....ja ihan oikeessa on pappa Mikkonen.
- niinpä niin joo
Timo T.A. Mikkosen mielestä kaikkien maailman ihmisten pitäisi yleensäkin elää ja ajatella juuri niin kuin Timo T.A. Mikkonen. Ne,jotka eivät niin tee, ovat automaattisesti huonoja ihmisiä. Heh!
- juu........
Tässä Ellen jupakassa kyllä samaa mieltä Mikkosen kanssa on vissiin aikas moni, ettei peräti suurinosa....en minäkään siitä kyllä hyvää sanottavaa löydä...
- EiOnnexEllen
Mitä pahaa sivistyneen mielipiteen julkituonnissa on?
Mikkosen mielipiteitä miettii juuri sen takia vähän vakavammin,koska tämä ei sekoile.
- Ali gpiste
Oikein koirille että luu on kovaa.
- idänihmekotona
Dalai Lama on antanut lausunnon Mikkosista: koska ovat nykyisesssä elämässään haukkuneet kovasti, seuraavassa syntyvät koiriksi Koreaan - saa homot ja sivarit rauhan Shivan helmassa.
- jk
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594