Moi
Ollaan kaksi-kolmikymppinen pariskunta ja lähdössä lomalle heinäkuun lopulla, kohteena Espanjan Salou.
Osaatteko siellä aiemmin käyneet antaa vinkkejä seuraavista:
1. Ravintoloita, joissa hyvä hinta-laatusuhde
2. Hyviä snorklauspaikkoja
3. Kahviloita, joista saa hyvää kahvia
Suurkiitos kaikille kokemuksensa jakaneille.
-Sebastian
Kokemuksia Salousta
3
844
Vastaukset
- salousta
Ei taida olla mitään edellämainituista, britt ja hollantilaisturisteja täynnä, ravintolat kalliita ja huonoja, vesi sameaa joten onko mieltä snorklailla.
- Käynyt
Kerran käyneenä voin todeta, minä pidin Salousta. En osaa antaa vinkkejä kahviloista tai hyvistä ruokapaikoista, mutta ranta on pitkä ja hienohiekkainen, merivesi lämmintä ja yleisvaikutelma siisti. Turisteja on kyllä paljon, mutta minua se ei haitannut. Lomailu on helppoa, kauppoja ja baareja on tiheästi. Suosittelen käyntiä Port Aventuran huvipuistossa, siellä aikuisellekin on paljon katseltavaa ja koettavaa. Hintataso (ainakin kaupoissa) oli edullisempi kuin kotimaassa. Mukavaa ja rentouttavaa Lomaa!
- kandee käydä
Tultiin just ennen juhannusta Salousta. Oli kyl kiva mesta ja viihdyttiin hyvin. Hyvä ranta, siisti ja hoidettu. Venäläisiä ja brittejä paikat täynnä, mut ei ne meitä haitanneet yhtään. Paikallisbusseilla pääsee hyvin liikkumaan. Paras tapas-mesta löydettiin Tarragonan kaupungista, siellä oli myös Ramblas Nuevos, eli samantapainen kävelykatu kuin Ramblas Barcelonassa (tietysti pienempi). Molemmat tosi kivoja ja täynnä paikallisia. Barcelonaan mentiin paikallisbussilla, Salousta kyl junakin kulkee.
Me löysimme mukavimpia ruokapaikkoja Saloun rannalta katsoen vasempaan, rautatieaseman lähistöllä olevilta kaduilta, mut varmaan niitä on muuallakin.
Leppoisaa lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905