Moi
Ollaan kaksi-kolmikymppinen pariskunta ja lähdössä lomalle heinäkuun lopulla, kohteena Espanjan Salou.
Osaatteko siellä aiemmin käyneet antaa vinkkejä seuraavista:
1. Ravintoloita, joissa hyvä hinta-laatusuhde
2. Hyviä snorklauspaikkoja
3. Kahviloita, joista saa hyvää kahvia
Suurkiitos kaikille kokemuksensa jakaneille.
-Sebastian
Kokemuksia Salousta
3
875
Vastaukset
- salousta
Ei taida olla mitään edellämainituista, britt ja hollantilaisturisteja täynnä, ravintolat kalliita ja huonoja, vesi sameaa joten onko mieltä snorklailla.
- Käynyt
Kerran käyneenä voin todeta, minä pidin Salousta. En osaa antaa vinkkejä kahviloista tai hyvistä ruokapaikoista, mutta ranta on pitkä ja hienohiekkainen, merivesi lämmintä ja yleisvaikutelma siisti. Turisteja on kyllä paljon, mutta minua se ei haitannut. Lomailu on helppoa, kauppoja ja baareja on tiheästi. Suosittelen käyntiä Port Aventuran huvipuistossa, siellä aikuisellekin on paljon katseltavaa ja koettavaa. Hintataso (ainakin kaupoissa) oli edullisempi kuin kotimaassa. Mukavaa ja rentouttavaa Lomaa!
- kandee käydä
Tultiin just ennen juhannusta Salousta. Oli kyl kiva mesta ja viihdyttiin hyvin. Hyvä ranta, siisti ja hoidettu. Venäläisiä ja brittejä paikat täynnä, mut ei ne meitä haitanneet yhtään. Paikallisbusseilla pääsee hyvin liikkumaan. Paras tapas-mesta löydettiin Tarragonan kaupungista, siellä oli myös Ramblas Nuevos, eli samantapainen kävelykatu kuin Ramblas Barcelonassa (tietysti pienempi). Molemmat tosi kivoja ja täynnä paikallisia. Barcelonaan mentiin paikallisbussilla, Salousta kyl junakin kulkee.
Me löysimme mukavimpia ruokapaikkoja Saloun rannalta katsoen vasempaan, rautatieaseman lähistöllä olevilta kaduilta, mut varmaan niitä on muuallakin.
Leppoisaa lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923