Härkä mies ja totuus?

Näsä,näsä.

Kuinkas on härkä-herrat miksi ette kestä totuutta itsestänneja käytöksestänne.Luulette olevanne "maailman-napoja"Kun jäätte kiinni valheistanne tai törkeistä flirteistänne,syy onkin vaimon tai tyttö-ystävän kun me raukat ei ymmärretä että haluatte olla ystäviä kaikkien naisten kanssa.Mutta auta armias jos joku mies lähestyy sun valittua,alkaa sellanen kuulustelu kun olis vähintään jonkun tappanut,tämä kirjoitus koskee vaan miehiä,sillä tunnen vaan ihania nais-ystävä härkiä.olen nainen.

10

2722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On....

      Olen täysin samaa mieltä.....
      olen kokenut sen!
      T.Kaksosnainen

    • Miesten mies.

      Totta saaplari se vituttaa,kun emäntä satuukin paikalle just kun oon päässyt hyvään yritykseen iskupuuhissani,sopivan tyrkyllä olevan naisen kanssa,myönnäppä sitten hälle asia,parempi vaan sanoo muijalle että oot vainoharhainen.Siis enmyönnä enkä kerro totuutta,tulis varmaan lopputili,ilman lomakorvausta.

      • juu,u

        täysin samaa mieltä..veit sanat suustani näsä,näsä!! ensimmäinen kerta kun seurustelin härän kanssa..eikä kovin positiivista kuvaa antanut. muijia joka sormelle luullaan saavansa kenen vaan.ja mitäpä tuo haittaa jos käy saunossakin vieraiden muijien kanssa.mutta annas olla kun laitoin poikki niin johan käänty syyt minun niskaani..minulla on varmasti joku koska jätin hänet..hänhän on niin täydellinen.


    • sepäse...

      Samaa mieltä asiasta, luulevat olevansa jotain mitä eivät olekaan "maailman-napoja".
      Itsekin kokenut saman, oli niin ihanaa kun oltiin yhdessä, mutta annas olla kun sainkin kiinni ns vehkeilystä toisten kanssa. Kysyin asiaa ja selityksiä kyllä löytyi laidasta laitaan, luuli ilmeisesti ihan tyhmäksi blondiksi, voi voi, aivot ne sattumoisin pelaa tällä naisella erittäin leikkaavalla tavalla. Laitoin pirusillani toiselle osapuolelle siis naiselle tietoa, ettet olekaan ainoa, kuis kääntyikään kellon viisari. Minähän se syyllinen olenkin.. hehheh, hei haloo. Ei shit, sain loppujenlopuksi makeat naurut, piruus otti vallan, joutuipas härkä mies taas etsimään uutta petikumppania. Kyseli yhdessä välissä minun tuttujani, onko miehiä ystävien joukossa, no sattumoisin on.. entiset työkaverit. No nyt saa rauhassa etsiä jos löytää sen ns sydämen valitun.
      Härkä-naisia on ystävieni joukossa pari ja he ovat ihan mukavia, siksi ihmettelenkin miksi nämä kolme härkä-miestä jotka olen tuntenut ovat jokainen olleet täysin ... jotain.
      Ja mustasukkainen kyllä osasi tämäkin härkä-mies minusta olla, ei saanut toiset lähelle tulla... näytti että on valmis melkein vaikka tappamaan. Ei kyllä syytä mustasukkaisuuteen olisi pitänyt olla minun kohdallani, toisinpäin kylläkin.. mutta en vaan sattumoisin ole mustat sukat jalassa kulkeva.

      • Näsä,näsä.

        Viimeinen varoitus,olipa herra vaikeena,illalla vielä sanoin kun tuli töistä etten halua elää enää hänen kanssaan tällaista elämää,oli pokkaa kysyä"mihinkäs sä sitten muutat"minä???omasta talostani,on tainnut erehtyä,jos onkin kusetellut edellisiä naisiaan,nyt onkin vastassa netsyt-yrittäjä nainen jota ei ihan niin vaan jymäytellä.AAmulla jatkettiin asian käsittelyä aivan rauhallisesti,hän kun aina lupaa ja lupaa,mutta nyt ei riitä se enää,seuraava "moka"ja sitten finiitto.Muuttakoon sitten minne muuttaa mut mun kohdalla asia on sitten loppuun käsitelty.


      • Niin sitä pitää!
        Näsä,näsä. kirjoitti:

        Viimeinen varoitus,olipa herra vaikeena,illalla vielä sanoin kun tuli töistä etten halua elää enää hänen kanssaan tällaista elämää,oli pokkaa kysyä"mihinkäs sä sitten muutat"minä???omasta talostani,on tainnut erehtyä,jos onkin kusetellut edellisiä naisiaan,nyt onkin vastassa netsyt-yrittäjä nainen jota ei ihan niin vaan jymäytellä.AAmulla jatkettiin asian käsittelyä aivan rauhallisesti,hän kun aina lupaa ja lupaa,mutta nyt ei riitä se enää,seuraava "moka"ja sitten finiitto.Muuttakoon sitten minne muuttaa mut mun kohdalla asia on sitten loppuun käsitelty.

        Nyt lippu korkeella ja pää kylmänä!


    • kuuntelemaan naisia

      Kuuntelemalla härkämies oppii naisista ja saa naisista selville paljon sellaista, mitä luulee pystyvänsä käyttämään hyödyksi ja mikä muilta miehiltä jää tietämättömyyden arvoitukselliseen hämärään. Härkämies on läpi elämänsä kaikkien naisten paras ystävä, tukija ja kuuntelija.

      Härkämies saattaa näyttää ulospäin erehdyttävästi naistenmieheltä, mutta sitä hän ei tosisiassa ole, naiset käyttävät häntä olkapäänä, kiittävät myötätunnosta ja poistuvat tosimiesten vietäviksi, naiset eivät osaa ajatella härkää oikeana miehenä. Härällä on herkkyydessään liian isällisen suojeleva ote naisiin ja niinpä hän kiintyy itse liiaksi tukemiinsa naisiin. Siitä ei seuraa sydänsuruja suurempaa.

      Härkä osaa olla ylitsepursuavan kohtelias ja naisen huomioiva, hieman keikarimainenkin, mutta jotenkin opetellusti, se taas useimmiten loistaa härästä ja vähentää kiinnostavuutta.

      Härkämies on varmasti uskollinen ja paras mahdollinen kumppani oikealle naiselle, jos naismassastaan osaa oikean löytää, mutta ajanoloon härkä muuttuu tylsäksi ja suuntaa katsettaan etsimään virikkeitä ulkomaailmasta, mutta härkä on helppo opastaa takaisin tohveleihinsa ja osoittaa härälle parisängyn puolikasta jossa härkämiehellä on vakipaikka, eikä sieltä ole syytä lähteä harhailemaan kuvitelmiin tai muihinkaan pikkuisiin seikkailuihin.

    • Jjuttuja

      Ei sua horoskooppi o pettäny vaa kyseisen jullin kotikasvatus ja vertaisryhmäläiset, HEH heh !

      Ja kaikillle jotka ettii syytä parisuhteen vaikeuksiin horoskooppimerkistä, niin voi voi teitä.......

      • näsä,näsä..

        Opettele lukemaan ja kirjoittamaan,ennen kun tuut aukoo päätäs.luitko OIKEIN,puhuimme härkämiehistä,ei horoskoopeista,tajusitko toope???Niin että voi,voi sua itteesi vaan))))).


      • näin minullakin
        näsä,näsä.. kirjoitti:

        Opettele lukemaan ja kirjoittamaan,ennen kun tuut aukoo päätäs.luitko OIKEIN,puhuimme härkämiehistä,ei horoskoopeista,tajusitko toope???Niin että voi,voi sua itteesi vaan))))).

        Voivoi, pahimmat pelot käyvät toteen kun lukee samantapaisia kokemuksia kuin itsellä. Minullakin siis kokemusta tällaisesta härkämiehestä, tässä tilanteessa olin tosin itse se "rakastaja" tietämättäni kylläkin, ulkomaanmatkoilla kun samaan aikaan oltiin. takaisin suomessa sain tietää hänen tyttöystävästään, mies yritti lieventää juttua ja selitellä että miksei hän minulle tyttöystävästään kertonut, sillä että eihän meillä sitten niin hauskaa olisi ollut tms ja että tyttöystävänsä lähtee jenkkeihin kahden viikon päästä vuodeksi.Eivät he yhdessa sitä aikaa ole ja sanoi että "sitten olenkin oikeasti sinkku", mutta silti on kovin kiinteää heidän yhteydenpito ja "yhteydenpitokäytös" kuin yhdessä olisivat! ymmärrän,että pitkän,tai no, päälle vuoden mittaisen suhteen jälkeen pidetään vielä yhteyttä, mutta se on niin sellaista kuin eivät koskaan olisi eronneetkaan!! kuin olisi vain annettu "lupa pettää". asumme eri kaupungeissa ja hän on matkan jälkeen täällä käynyt muutamia kertoja ja itse olen herkkä lankeamaan, joten juttu on jatkunut samalla tavalla kuin ennenkin. Hän on kuitenkin niin ihana minulle kun olemme yhdessä etten tiedä mitä pitäisi tehdä! samalla tekisi mieli kuristaa koko mies ja haistattaa pitkät. huomaan, että en tee niin koska samalla pelkään menettäväni hänet kokonaan ja että roikun jossain olemattomassa, koska suhdetta ei tästä kuitenkaan tule kehittymään. ohhoh, vaikea tämmöistä juttua on niin selitellä että sitä ymmärtäisi mutta pakko oli tämäkin juttu johonkin purkaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe