silmälaseja

pitkäpinnanen

tarvitaa usein jo tämän ikäsenä,ainakin ikänäön vuoksi.
Menin optikolle ja tilasin jo toukokuun alussa ne mutta eipä ole kuulunu yhtään mitään?
En kysele koska lupasvat ilmottaa,mutta toisaalta harmittaa kun niin kalliit on.

Voiskohan jättää lasit noutamatta kun en ajoissa niitä saanut ja on tulossa jo edullinen firma josta lasit sais halvemmalla.

Kysynkin,onko kellään ollu kokemusta että ei tule laseista tietoa eikä tule niitä lopulta edes haettua ja voiko niistä joutu korvaamaan jotain jos lopulta ei niitä ota.

Luvattiin parissa viikossa.

8

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvitystä

      tai ilmoitat peruutavasi tilauksen ,eiköhän lasit ilmesty melko vikkelään.

    • Kutv M

      Varmaan tietää parhaiten vastata kysymykseesi.

    • likinäköinen

      Kysyisin, että onko valmiit. Ja jos ei, sitten peruisin tilauksen.

    • jos et niistä aio edes kysyä. Tiedä häntä vaikka olisi osoitetietosi hukassa tai jotain muuta sekaannusta. Tottahan voit tilauksesi perua koska vain. Nyt puhelin kauniiseen käteen ja asiaa hoitamaan, hopi hopi. Sadepäivän hommaa!!

    • "birgi"

      kävi aurinkolasien kanssa (voimakuuksilla olevat)niin, että luvattiin ilmoittaa puhelimitse kunhan ovat valmiit. Toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa.

      Ei kuulunut kuukauteen mitään ja minä kyselemään lopultakin, että missä viipyvät ja syy oli niin yksinkertainen, että olivat ottaneet puh numeroni väärin ylös ja näin ollen eivät saaneet minuun yhteyttä.

      Sitä hieman ihmettelin, että miksi eivät tarkistaneet numeroa tiedustelusta nimen perusteella.

      No hyvitykseksi sain laadukkaan silmälasikotelon, joka ei muuten olisi kuulunut kauppaan.

      Otahan lusikka kauniiseen käteesi ja kysy, koska inhimillisiä erehdyksiä voi aina sattua.

      • pitkä pinnanen

        ja asia kunnossa!Kiitos,kun kannustitte!Aurinkoista kesää!:)


      • sitroen.
        pitkä pinnanen kirjoitti:

        ja asia kunnossa!Kiitos,kun kannustitte!Aurinkoista kesää!:)

        viime syksynä silmälasit. Reseptin olin muuntanut optikon reseptistä lähialueelle sopivaksi ja kirjoittanut kuulakärkikynällä ruutupaperille. 20 minuuttia maksamisesta oli uudet lasit päässä. Aitoa lasia heijastuksenestolla ja sankojen aisat titaania. Kylläpä taas näkee!
        Mitäkö maksoi? 250 yania eli noin 25 euroa.


      • on hinta
        sitroen. kirjoitti:

        viime syksynä silmälasit. Reseptin olin muuntanut optikon reseptistä lähialueelle sopivaksi ja kirjoittanut kuulakärkikynällä ruutupaperille. 20 minuuttia maksamisesta oli uudet lasit päässä. Aitoa lasia heijastuksenestolla ja sankojen aisat titaania. Kylläpä taas näkee!
        Mitäkö maksoi? 250 yania eli noin 25 euroa.

        pudonnut - eilen vielä kerroit toisella palstalla maksaneesi 250 euroa!

        Ei sittenkään kannata lähteä Kiinasta laseja hakemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe