Benoitin kuolema

poika-1991

Chris benoitin ja hänen perheen kuolemasta tuli tieto eilen

tilanne on todella ristiriitainen

erään lähteen mukaan benoit olisi tappanut perheensä
ennen vengeancea(paini tapahtumaa)

toisen lähteen mukaa benoitin vaimo ja lapsi olivat sairaita jonka takia benoit lensi kotikaupunkiinsa atlantaan sunnuntaina

kolmannen lähteen mukaan benoit olisi tappanu vaimonsa perjantaina sitten kuristanut lapsen lauantaina ja hirttänyt itsensä ilmeisesti sunnuntaina

Iltasanomien mukaan WWE:n mestaruusvyötä uransa huipulla kantanut Benoit kuristi vaimonsa, tukehdutti seitsemänvuotiaan poikansa ja hirtti sen jälkeen itsensä perheen asunnossa Georgian osavaltiossa.

Wrestlingalertin mukaan Kuolinpaikalta ei löytynyt minkäänlaista itsemurhaviestiä. Myöskään Benoit'n teon motiiveista ei ole mitään tietoa. Benoit'n kotoa löytyi mm. anabolisia steroideja, joihin Benoit'lla kerrotaan olleen laillinen resepti.

Erään lähteen mukaan benoitin ystävät olivat saaneet benoitilta huolestuttavia ja sekavia viestejä

Benoit ei ilmeisesti ollut aivan järjissään sillä hetkellä kun hän tappoi perheensä ja lopuksi itsensä

5

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra hormooni

      Sitä se vuosien roinaus teettää ei pysy pää hallinnassa. Burn in hell murderer.

    • ovat:::::::::::::::::::::

      Jope, Gary ja Marko?

      • ........

        ja MISSSÄ ON KALA JOE!!!!?


    • The_Hitman

      et sit viittinyt lukee paria rivia alla olevaa keskustelua vaan päätit alottaa uuden samasta asiasta :D

    • Freegirl93

      benoit oli hyvä painija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe