onkos tossa takapäässä (paralever systeemi) joku muukin rasvausta vaativa paikka kuin iskarin päät. Kuuluu nimittäin ihme kitinää pyörää paikallaan liikuteltaessa.
kitinä
4
1261
Vastaukset
- Örkki
Onhan siellä paikkoja, haarukka on rungossa ja perä haarukassa kiinni kartiorullalaakereilla, reaktiotangossa taitaa olla jonkinlaiset puslat jotka ilmeiseti saattaa hiukan kitistä ehjänäkin??. Mutta ei niitä laakereita tavallisesti tarvitse rasvailla. Mutta jos joku tiiviste on hajonnut ja laakeri kuivunut/ruostunut, niin sitten saattaa kitistä ja kannattaa huoltaa/korjata pikaisesti.
- ja ratkaisu.
Kitinä loppuu kun kerrot muijallesi, että sisällä on sille puhelu tai muuten taivuttelet sen poistumaan paikalta. Auttaa muuten samantyyppiseen kalkatukseen, piipitykseen urisemiseen yms. ;)
- niveleen
Siinä nivelkohdassa on muovikupujen alla tapit jonka kuusiokoloreiästä vaseliinia prässilla sisään.
- paralever
hyviä kommentteja, mutta vaikuttaa siltä että ääni ttulisikin kierrejousesta. kädelläkin tuntee hienoista tärinää jousessa kun pyörää kallisstaa samalla. audissa aikoinaan oli ainakin joustintuessa laakeri. oiskoon tuo tässäkin samanlainen - siis jumissa oleva. ääni tulisikin sitten jousen ja lautasen välistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954