Tuossa aiemmassa viestiketjussa jo tätä kyselin. Mutta kokeillaan onnea ihan uudella aloituksella.
Elikkäs myönteinen korvauspäätös tuli potilasvakuutuskeskukselta.
Puutteellisen diagnosoinnin vuoksi oikean jalan keskimmäisen varpaan koukistajajänne on katki, sekä jalassa on hermovamma(osa varpaista ja päkiästä tunnoton). Ja näiltä pysyviltä vammoilta olisi voitu välttyä leikkauksilla, jos ne olisi suoritettu heti. Niin sain siis 5cm leveän lasinpalan syvälle jalkapohjaani.
Haittaa ko. vammoista on kipua kävellessä erityisesti pidemmillä matkoilla.
Ja sitten siihen kysymykseeni. Mainitsin hakiessa korvauksia, että haen korvausta pysyvästä haitasta ja viasta. Voiko kuitenkin käydä niin, etten saakkaan tapahtuneesta vahingosta mitään korvauksia, vaikka myönteisen korvauspäätöksen sainkin?
Olen siis saanut sairaalakäynneistä jo korvauksen tapaturmavakuutukselta. Joten hain ainoastaan pysyvästä haitasta korvauksia. Mutta jos potilasvakuutuskeskuksen mielestä kyseinen haitta ei ole tarpeeksi vakava sijoittuakseen liikennevahinkolautakunnan haittaluokkiin edes alimmalle tasolle niin onko sitten niin etten mitään korvausta saakkaan?
Alkoi asia mietityttämään kun kyseistä haittaluokitus- taulukkoa selailin ja esim. yhden varpaan menetys on 0 tasoa 1-20 taulukossa.
Korvaushakemus(potilasvakuutuskeskus)
6
1418
Vastaukset
- mukaan
tuo voisi olla tasoa 0-3. Puhutaan kuitenkin muutamista sadoista euroista enintään.
- Muutama?
Ymmärsinkö taulukon idean oikein? Eli ykköstasolla korvaussumma on 2 970 € (-ikävähennys). Onhan tuokin summa tietty muutama sata. Ja minulla ei nuorena miehenä ikä vähennä kovin tuota korvaussummaa.
Noo mutta odotellaan ja toivotaan parasta.
- Tarvitsisin
Mistä olet haitta-astetaulukon saanut? Tietääkö kukaan löytyykö se mistään neistä?
- Antti...
http://www.liikennevahinkolautakunta.fi/quideline.asp?id=500
Tässä nuo summat.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19861012
Ja tässä haittaluokitukset. - kovasti
Antti... kirjoitti:
http://www.liikennevahinkolautakunta.fi/quideline.asp?id=500
Tässä nuo summat.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1986/19861012
Ja tässä haittaluokitukset.Kiitos kovasti, olen näitä etsinyt:)
- pasillaonasiaa
Tuolta arpajaisista voi saada aivan minkälaisen päätöksen tahansa.Yleensä ensimmäinen päätös on kielteinen ja siihen 99,9,% suomalaisista jättävät asian eivätkä tajua että ovat oikeutettuja korvaukseen.Olen itse paininut 10vuotta noiden kanssa,matka jonka olen saanut/joutunut noiden asiantuntija paskiaisten kanssa tekemään on maanpäällinen helvetti. Menetin suuren osaa liikuntakyvystäni sekä työni ja kaikki harrastukseni mutta nämä perkeleet kyllä kumoavat kaiken saavat jopa kuoleet eläviksi jalattomat kävelemään jne....TOIVOTAN JAKSAMISTA JA PITKÄÄ PINNAA ÄLÄKÄ USKO KERRASTA NIIDEN PÄÄTÖKSIÄ KOETTAVAT KUSETTAA JOKA TAPAUKSESSA POIKEUKSETTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279