Tuolla alempana olikin sattumalta jo joku muu
kysellyt Sireenin siirrosta (sen jo teinkin),
mutta entäs Tammi? Taimet ovat noin 150cm - 2m
pitkiä ja kaikki tontin reunassa ahtaasti muiden
puiden takana näkymättömissä. Haluaisin siirtää
ne valoisampaan ja näkyvämpään paikkaan. Olisiko
paras siirtoaika nyt vai milloin? Kiitos jos joku
osaa vastata!
tammen siirto
1
3503
Vastaukset
- puunistuttaja
itse aion viikonlopulla siirtää noin samankokoisen tammen eri paikkaan, olen jo kaivanut montun joka on halkaisijaltaan yhtä suuri kuin tammen keskioksat tammessa joka kasvaa tällä hetkellä, ja syvyyttä, noin 60-70 cm. siis yhtä suuri multapaakku mukaan, ei kyllä onnistu yksin, siinä on yli sata kiloa multaa, koska tammi tarvitsee juuri sen mullan mukaansa missä se on juurtunut, siis älä pese juurista multaa pois , vaan kuljeta multapaakku vaikka maton päällä vetäen uuteen paikkaan. Laita uutta multaa pohjalle istuta puu laita tuki, että alkaa kasvamaan suoraan,lisäksi uutta multaa päälle kumpareeksi, jottei jäädy talvella, kastele reilusti pakkasin tuloon asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930