Onko tuo jokin muu fedora7:ssa kun ilmoittaa vaan kokoajan ettö command not found?
modprobe-käsky
7
791
Vastaukset
- Root
Kirjoita: whereis modprobe
- Root
Käynnistä komento suoraan sen sijainnista.
- roottina?
Ei sitä modprobea saa ajaa normaalikäyttäjän oikeuksilla.
- näin?
/sbin/modprobe
- ????
ajaa roottina seuraavat käskyt:
modprobe bttv
modprobe dvb-bt8xx
modprobe nxt6000
modprobe mt352)
Jotta olisin saanut digitv-n toimimaan kun sillain sain mandrivassa toimimaan, mutta se vain antoi tuon virheilmoituksen.
Joten poitäisikö se tehdä jotenkin toisin?- modulit olemassa?
Tarkistapa nyt vaikka aluksi, että ko. modulit on järjestelmässäsi ylipäätään tarjolla (eli asennettu).
- mjs7
Fedora 7:ssa modprobe toimii ottamalla terminaalissa rootin oikeudet komennolla "su -"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849