Millainen on mielestäsi hyvä matkalaukkuvyö/hihna?
Myynnissä ainakin metallilukolla sekä muovisella lukolla varustettuja?
Matkalaukkuvyö
9
5258
Vastaukset
- vöistä..
Minulla ei ole ainakaan mitään vöitä, vanha kunnon Samsonitelaukku on lentänyt jo monet Atlantin ylilennot ja rikki ei ole mennyt..
- Mikähyvä
Käsittääkseni matkalaukun kiinni pysyminen kannattaa varmistaa matkalaukkuvyöllä?
- ///
Minulla on sellainen perus-sateenkaarihässäkkä metallisilla lenkeillä, joilla se vyö kiristetään laukun ympärille. Toiminut ainakin tähän asti. Muoviset pikalukot eivät oikein vakuuta.
- kokemusta näistäkin
metalli sillä laukut saa kyytiä ja siinä ei muovinen kestä. Eikä se ole lukko vaan pikasulkija ja vaatii vähän järkeä että saa toimimaan.
- vöitä..
Kun on kunnon matkalaukku mitään vöitä ei tarvita. Kiinni pysyy.
- Mikkoo7
vöitä.. kirjoitti:
Kun on kunnon matkalaukku mitään vöitä ei tarvita. Kiinni pysyy.
Ilman muuta pitää vyö olla laukun ympärillä,ei kai väliä millainen se on,jos on nimi ym.
- Tarrakiinnitys
Mulla on jo pari muovilukollista matkalaukkuvyötä kadonnut matkan varrelle ja jokunen mennyt rikki. Nyt ostin Saksasta sellaisen, jossa on tarrakiinnitys. Värikäs vyö on hyvä siksi, että laukkunsa tunnistaa helposti hihnalta, ja antaahan se turvallisuudentunnetta. Mulla oli viimeksi sellainen laukku, jonka toinen oma lukko aukesi lennon aikana, sen vuoksi Saksasta sen vyönkin ostin. Tulomatkalla lukko taas aukesi (palautin kauppaan ja sain rahat takaisin), mutta vyö piti hyvin koossa.
- Samsonite...
... niin, minä matkaan mustan Samsoniten kanssa, kuten miljoonat muutkin. Olisi pitänyt ajatella asia jo laukkua ostaessa - ja valita joku muu väri, mutta kun se laukkun nyt kerran on musta, olen hankkinut vyön, jotta helpommin tunnistaisin oman laukkuni hihnalta. Muovilukollinen oli kyllä helppo kiinnittää, mutta hajosi jo ensimmäisellä matkalla. Suosittelen siis perinteisempiä malleja.
- laitan
Samsonite... kirjoitti:
... niin, minä matkaan mustan Samsoniten kanssa, kuten miljoonat muutkin. Olisi pitänyt ajatella asia jo laukkua ostaessa - ja valita joku muu väri, mutta kun se laukkun nyt kerran on musta, olen hankkinut vyön, jotta helpommin tunnistaisin oman laukkuni hihnalta. Muovilukollinen oli kyllä helppo kiinnittää, mutta hajosi jo ensimmäisellä matkalla. Suosittelen siis perinteisempiä malleja.
aina vyön laukun ympärille. Vaikka olisi kuinka luotettava laukku en ota riskiä että joudun noukkumiaan sukkiani yksitellen matkalaukkuhihnalta! Itsellä laukku ei ole auennut mutta olen monia katastrofeja nähnyt...
Monta muovilukollista vyötä on mennyt rikki, varsinkin kun niitä laittaa kovien ja painavien laukkujen ympärille. Nyt on ollut monta vuotta käytössä sellainen jossa metallinen kiristyslukko ja se on kestänyt monet matkat! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197