tänään....
Mitä
27
1658
Vastaukset
Erästä ihmistä jota en ole nähnyt yli puoleen vuoteen.
sateesta, jota olen pitkään odottanut...
- koska.........................
"Valtakunnassa kaikki hyvin"........
Elämä maistuu ja lapsillani kaikki on hyvin, se on tärkeintä elämässäni juuri nyt.
Kesääkin vielä jäljellä, ihanaa ja lomakin vielä edessä :) - on kesää
jäljellä
- kotikiusattu
ja vähtii,ainast suru,hualt ja murhet,siin ne tärkkemä.
- haikeus,
monet muistot, jopa itku, jotka täällä eilen mieleen nousivat.
On tämä jo aika kummallista.- blueish
Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani vistin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.
- blueish
Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani viestin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.
- blueish
blueish kirjoitti:
Itkin minäkin kerran hartaasti erään lukemani viestin jälkeen. Kun välit selvitettiin, olen ollut tosi onnellinen. Ihmisiä me olemme täälläkin tunteinemme. Joskus vaikeudet lähentävät suuresti. Riippuu ihan ihmisestä, sinusta itsestä ja siitä toisesta.
Yritin 'keskeytä' ja korjata, mutta tuli molemmat .(
- Sama**
minulla....
- onnellisia,
Sama** kirjoitti:
minulla....
ettei meillä ole kivisydäntä.
- sama**
onnellisia, kirjoitti:
ettei meillä ole kivisydäntä.
Paremmin ei olisi voinut asiaa ilmaista.
- Kutv M
Iskelmä kanavalla monta kertaa päivässä jo monen viikon ajan.
Pursuaa jo korvista ulos.
Vastaan kuitenkin.
Kaikki kuuluu mitä puhutaan ja muuten ei kummosesti hurise. - ihanaa ...........
Ja lomakin vielä edessä, tosin vain yksin, mutta positiivisella mielellä, eihän sitä koskaan tiedä :)
nainen - Seikku
Tänään on vihdoinkin satanut rutikuivaan maahan.
Mansikat ovat makeita, pihakukat kukkivat,
kesä tuoksuu ja telkkarista tulee parhaillaan ,
Hopeinen ja Kultainen harmonikka.
Suomen kesän tunnelma on...täydellinen!:) - Pirre*
minulleko?
- .................
Tämä kysymys, mitäpä kuuluu Pirrelle tänään ?
- Pirre*
................. kirjoitti:
Tämä kysymys, mitäpä kuuluu Pirrelle tänään ?
ihan hyvää kuuluu. Olen tänään mm. soutanut kolme kilsaa sateessa ja kovassa tuulessa, - sai repiä oikein olan takaa :)
- enkelitrio
Eilen ja toivottavast vähä huanomppaa ku huamen !
- a.mazon
Muuten ihan kivaa näin kesälomaa odotellessa.
Mutta...haluttaa tupakkaa, haluttaa, haluttaa...
En anna periksi, en anna periksi... toistelen itselleni.
Se meni ohi. - ikävää kuuluu.
Veljeni äkillinen vakava sairaus vetää apeaksi.
- kuten jo kauan
Ei näytä elämä tästä kohentuvan, vaikka kaikkeni yritän. Paremmin kuitenkin kuin huhtikuussa.
- sad but hopeful
Kun yksi ongelma helpottaa, uutta pukkaa tilalle.
- Turisti,,"..."
Mitä tämä päivä tuo tullessaan.
- olla jollottaa
melkein syntisen hyvä olo,ei kivistä
ei ahista, muutenkin asiat mallillaan
ja kesä kauneimmillaan:)) - rainyrainyrai..
kitaroiden ujellusta, rokkia, jatsia vaikka sataisi taivaalta pultteja ja puntareita. Hyvää kuuluu, kun hyviä jameja jäkenkaupunki täynnänsä.
- minulla ....................
Ehkäpä Jäkessä nähdään, ei auta ilmoja valittaa, kun kerran on musiikkia taas tarjolla, ihanaa.
Siis hyvää kuuluu, kiitos kysymästä aloittajalle :)
Nainen Järvenpäästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752346Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011470
- 611333
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721172